کیت وردپرس

بهترین افزونه SMTP برای ارسال ایمیل در وردپرس

بهترین افزونه ارسال ایمیل SMTP وردپرس

به نام خدای مهربان سلام به همه شما بزرگواران سایت کیت وردپرس امروز با مقاله بهترین افزونه SMTP برای ارسال ایمیل در وردپرس چیست در خدمت شما دوستان هستیم همانطور که می دانید هر سایتی در خیلی از موارد باید به کاربران خود ایمیل ارسال کنند شاید خود شما هم جزو همان افراد باشید و بخواهید به کاربران خود در موقعیت های مختلفی ایمیل ارسال کنید مثلا موقع ثبت نام کاربر یا ایمیل بعد از خرید اما شاید ندانید چه افزونه ای بهترین و مناسب ترین افزونه برای سایت شما جهت ارسال ایمیل می تواند باشد در این مقاله سعی می کنیم شما را راهنمایی کنیم تا به بهترین افزونه ارسال ایمیل در وردپرس پی ببرید و ایمیل زدن در سایتتان را با قدرت شروع کنید.

ارسال ایمیل با افزونه SMTP در وردپرس یعنی چی ؟

شاید برای خیلی از دوستان سوال باشد که اصلا SMTP چیست و چرا ما باید از افزونه های خاصی که برای این کار نوشه شده است استفاده کنیم و چرا مستقیم از سایت ایمیل ارسال نکنیم ؟در واقع اگر بخواهیم با بیان بسیار ساده توضیح بدهیم SMTP یک پروتکل ارسال ایمیل است یعنی مانند پروتکل HTTP که همه شما از آن در وب استفاده می کنید SMTP هم مانند HTTP یک نوع پروتکل ارسال و دریافت اطلاعات است با این تفاوت که مخصوص ایمیل است.

دلیلی هم که ما از این پروتکل برای ارسال ایمیل در سایت خود استفاده می کنیم این است که اگر شما یک ایمیل حاوی هر چیزی به یک یا چند کاربر ارسال کنید این ایمیل ها یا اصلا ارسال نمی شوند یا حتی اگر ارسال شوند در پوشه Spam ایمیل کاربران قرار خواهند گرفت و ایمیل شما یک نوع اسپم محسوب می شود. به همین خاطر ما از افزونه های SMTP استفاده می کنیم تا ارسال ایمیل از طریق پروتکل SMTP را برای ما محیا سازد و نیازی به کدنویسی و کار خاصی نباشد.

معرفی بهترین افزونه SMTP در وردپرس

تا به امروز افزونه های زیادی برای ارسال ایمیل از طریق SMTP در وردپرس نوشته شده است شاید برای خیلی از کاربران کمی گیج کننده باشد و برایشان سوال باشد که از کدام افزونه باید استفاده کرد و بهترین افزونه SMTP برای وردپرس و سایت ما چیست ؟ در بخش های پایین تر به بهترین افزونه های SMTP در وردپرس اشاره خواهیم کرد و توضیحات مختصری در مورد هر کدام به شما دوستان عزیز ارائه خواهیم داد.

بهترین افزونه ارسال ایمیل SMTP وردپرس

افزونه ارسال ایمیل WP Mail SMTP در وردپرس

افزونه WP Mail SMTP یکی از بهترین افزونه های ارسال ایمیل SMTP برای وردپرس است در واقع این افزونه بیشترین نصب رو در بین بقیه افزونه های ارسال ایمیل وردپرس داشته است تعداد نصب آن در مخزن وردپرس به بیش از 1 میلیون نفر رسیده است دلیل استفاده زیاد از این افزونه محیط بسیار ساده و کاربردی این افزونه برای کاربران وردپرس است.

این افزونه توسط تیم قدرتمند WPforms نوشته شده است که افزونه بسیار معروف ساخت فرم WPforms نیز توسط همین تیم نوشته شده است افزونه WP Mail SMTP تقریبا با تمام سرویس های ایمیل معروف و بزرگ کار می کند و از تمام آن ها پشتیبانی می کند.

بعضی از ویژگی های این افزونه رو می تونید در قسمت زیر مطالعه کنید

افزونه ارسال ایمیل Mail Bank در وردپرس

افزونه WP Mail Bank نیز یکی از بهترین افزونه های ارسال ایمیل SMTP در وردپرس است ایمن افزونه در دو نسخه رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است که نسخه رایگان آن در مخرن وردپرس موجود استو بیش از 50 هزار نصب فعال تا به امروز داشته است نسخه پولی آن قابلیت های زیادی دارد که اگر بخواهیم به چندتا از این قابلیت های اشاره کنیم به صورت زیر خواهد بود.

افزونه ارسال ایمیل Easy WP SMTP در وردپرس

یکی از بهترین افزونه SMTP در وردپرس افزونه Easy WP SMTP است همانطور که از اسمش پیداست افزونه بسیار ساده و مفید است این افزونه به صورت رایگان عرضه شده است و شما به راحتی می توانید بدون هیچ هزینه ای از آن استفاده کنید و ایمیل های خود را به صورت مستقیم به صندوق inbox ایمیل کاربران بفرستید افزونه Easy WP SMTP ویژگی های قابل قبولی نسبت به رایگان بودن آن دارد ویژگی های این افزونه به صورت زیر است

افزونه ارسال ایمیل Post SMTP در وردپرس

افزونه Post SMTP هم جزو بهترین افزونه های SMTP برای ارسال ایمیل در وردپرس است یکی از ویژگی های خوب این افزونه امنیت بالای آن است. افزونه Post SMTP نیز یکی از پرطرفدارترین افزونه ارسال ایمیل SMTP در وردپرس است تا به امروز بیش از 100 هزار نصب فعال داشته است. افزونه Post SMTP بر خلاف افزونه های WP Bank و Easy SMTP به جای کتابخانه SMTP پیش فرض وردپرس و PHPMailer از Zend_Mail استفاده میکند.

ویژگی های افزونه Post SMTP :

افزونه SMTP Mailer WordPress وردپرس

آخرین افزونه ای که قصد معرفی آن را در این مقاله داریم افزونه SMTP Mailer WordPress است این افزونه بیش از 40 هزار نصب فعال در مخزن وردپرس داشته است بعد از افزونه Mail Bank بیشترین تعداد نصب بین کاربران وردپرس را داشته است

این افزونه نیز مانند اکثر افزونه های ارسال ایمیلی که معرفی کردیم قابلیت ارسال ایمیل تستی را دارد یکی از قابلیت های این افزونه تنظیم سرور ایمیل اختصاصی برای مدیریت همه ایمیل های خروجی از وب سایت است اگر بخواهیم به چندتا مزیت این افزونه را عنوان کنیم به نکته های زیر می توان اشاره کرد.

نتیجه گیری بهترین افزونه SMTP در وردپرس :

خب دوستان گلم همانطور که در بالا مطالعه فرمودید ما 5 تا از بهترین افزونه های SMTP در وردپرس را معرفی کردیم با نتیجه هایی که به دست آمده می توان گفت افزونه Mail Bank بهترین افزونه پولی ارسال ایمیل SMTP در وردپرس است و افزونه WP Mail SMTP بهترین افزونه رایگان به دلیل ساده بودن آن به راحتی می توانید تنظیمات ارسال ایمیل SMTP خود را در سایت انجام دهید.

امیدوارم ین مقاله هم براتون مفید واقع شده باشه و به راحتی و بدون هیچ مشکلی بتوانید تنظیمات ایمیل سایت خود را پیکربندی کنید و به کاربران خود در موقعیت های مختلف و ضروری به صورت اتوماتیک ایمیل ارسال کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل