کیت وردپرس

طراحی سایت تخصصی | سفارش طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت تخصصی یکی از پلن های طراحی سایت است که تقریباً تمام طراح سایت ها و شرکت های طراحی سایت این پلن رو داره و معمولاً نسبت به دیگر پلن ها قیمت بیشتری داره دلیل آن هم بحث کدنویسی آن است چون زمان و انرژی بیشتری از متخصصان طراح سایت می گیرد قیمت آن بالاتر است اما مزیتی که دارد تکراری نبودن سایت شما است و سایت شما نسبت به رقبا بسیار متفاوت تر است.

طراحی سایت تخصصی خوب یا بد؟

سفارش طراحی سایت تخصصی در همه پلتفرم ها و زبان های برنامه نویسی امکان پذیر است شما می تونید با زبان سی شارپ، php، پایتون، سیستم وردپرس، جوملا و… یک سایت اختصاصی طراحی کنید. پس شما در اکثر زبان های برنامه نویسی و سیستم هایی که برای ساخت سایت وجود دارد می تونید طراحی سایت اختصاصی انجام دهید.

مزیت هایی که سایت اختصاصی با دیگر سایت ها دارد یونیک بودن و سفارش سازی شده برای شماست. در اکثر سایت هایی که طراحی می شود یکسری امکانات اضافی وجود دارد که مدیر سایت از آن استفاده نمی کند اما شما با توجه به نیازهایی که دارید سایت اختصاصی خود را طراحی می کنید.

یکی از مزیت های دیگه ساخت سایت اختصاصی، امنیت بالاتر آن است از آنجایی که سایت های آماده قالب یکسان دارد هکرها به راحتی می تونند قالب رو تهیه کرده و کدهای قالب رو آنالیز کند اما قالب اختصاصی چون منحصر به فرد برای شما ساخته شده فقط برنامه نویس سایت شما از کدها اطلاعات دارد و امنیت سایت شما بالاتر است.

هزینه طراحی سایت اختصاصی

هزینه طراحی سایت اختصاصی
هزینه طراحی سایت اختصاصی

سوالات زیادی پیرامون طراحی سایت اختصاصی است یک از متداول ترین آنها هزینه طراحی سایت اختصاصی است. همونطور که در بالا اشاره شد هزینه ساخت سایت اختصاصی بیشتر از سایت های معمولی است چرا که دیگه شما از قالب های آماده استفاده نمی کنید و برای خودتون یک سایت منحصر به فرد دارید.

سفارش ساخت سایت اختصاصی در شرکت های مختلف هزینه های متفاوتی دارد اما به صورت میانگین قیمت طراحی سایت اختصاصی از 15 میلیون شروع می شود و هر چقدر امکانات آن بیشتر می شود هزینه نیز بیشتر خواهد شد.

طراحی سایت اختصاصی با وردپرس

وردپرس معروف ترین و پر استفاده ترین سیستم طراحی سایت در دنیا است و تقریباً نصف سایت های دنیا با وردپرس راه اندازی شده نمیگیم وردپرس برای تمام سایت ها مناسب است اما اکثر ایده ها و سایت هایی که نیاز داریم رو میشه با وردپرس راه اندازی کرد.

شاید براتون سوال باشه که مگه میشه با وردپرس هم یک سایت اختصاصی طراح کرد؟ در جواب باید گفت بله، کلاً چیزی که کدنویسی شده همیشه میشه بدون محدودیت داخلش تغییرات ایجاد کرد و آن را توسعه داد سیستم وردپرس هم قابل توسعه دادن است و همیشه اوپن سورس بوده، هرچند که می شود حتی خود وردپرس را هم سفارش سازی کرد

اما برای داشتن یک سایت اختصاصی در اکثر اوقات نیازی نیست خود وردپرس رو دستکاری کنید و با طراحی یک قالب اختصاصی داخل وردپرس می تونید یک سایت اختصاصی داشته باشید و امکانات موردنیازی که ضروری است رو در قالب سایت اضافه کنید.

نکات طراحی سایت اختصاصی

نکات مهم در سفارش طراحی سایت اختصاصی

برای ساخت سایت اختصاصی و سفارش آن یکسری نکات هست که اگر بدونید بهتر می تونید طراحی سایت تخصصی خودتون رو جلو ببرید. در ادامه لیستی از مهم ترین نکات طراحی سایت اختصاصی رو توضیح خواهیم داد.

هدف طراحی سایت تخصصی رو مشخص کنید

منظور از مشخص کردن هدف یعنی اول بشنید تمام نیازهای خودتون رو دربیارید و حتی چند نمونه وبسایتی که دوست دارید سایتتون شکل آنها طراحی بشه رو بررسی کنید تا بفهمید از طراح سایت چی می خواید و هرروز طرحتون رو تغییر ندید

قرار داد فراموش نشه!

قبل از شروع پروژه حتماً با طراح سایت قرار داد ببندید چون بعداً از بسیاری مشکلاتی که قرار هست پیش بیاد جلوگیری میکنه نمونه های بسیاری داشتیم که به دلیل عدم عقد قرار داد کارفرما و طراح سایت به مشاجره های زیادی پرداختند پس تمام مشخصات پروژه طراحی سایت تخصصی که نیاز دارید رو در قرارداد پروژه ذکر کنید.

انتخاب نام و دامنه سایت

انتخاب دامنه مناسب برای نام برند یکی از مهم ترین کارهایی است که باید در شروع با احتیاط انتخاب کنید چون بعداً تغییر آن کمی سخت است پس چه بهتر که از همین الان طبق اصول پیش برید و مناسب ترین دامنه و نام سازمانی رو برای خودتون انتخاب کنید تا طراحی قالب اختصاصی سایت شما هم بر اساس همین اطلاعات طراحی شود.

قیمت طراحی سایت تخصصی

مهم ترین مسئله برای کارفرما در سفارش طراحی سایت تخصصی معمولاً قیمت آن است بنابراین قبل از ثبت سفارش پروژه مشخصات سایتی که می خواهید طراحی شود رو با طراح سایت در میان بگذارید تا هزینه نهایی برای شما اعلام شود اگر با قیمت اوکی بودید و سفارش طراحی سایت تخصصی خودتون رو ثبت کردید بعد از آن به هیچ وجه دنبال گرفتن قیمت از طراح سایت های دیگه نباشید در غیر اینصورت به مشکل برخورد خواهید کرد.

سفارش ساخت وب سایت تخصصی

سفارش طراحی سایت اختصاصی

با توجه به توضیحاتی که در مورد طراحی سایت تخصصی دادیم امیدوارم جواب سوال هاتون رو گرفته باشید اگر بازهم سوالی در ارتباط با طراحی سایت تخصصی داشتید می تونید از چت پشتیبان آنلاین سوال خودتون رو بپرسید برای ثبت سفارش طراحی سایت اختصاصی هم می تونید از لینک سفارش طراحی سایت استفاده کنید.

جمع بندی سفارش طراحی سایت اختصاصی

در این مقاله سعی کردیم موضوعات پیرامون طراحی سایت اختصاصی رو شرح بدیم در قدم اول گفتیم طراحی سایت تخصصی چه مزیتی دارد و چرا باید از آن استفاده کرد سپس هزینه طراحی سایت اختصاصی رو بررسی کردیم که در این بین سیستم وردپرس از اهمیت بیشتری برخوردار بود و قسمت هایی که قابل سفارش سازی بود رو توضیح دادیم

و در آخر نکات مهم سفارش طراحی سایت اختصاصی رو عنوان کردیم که کمک زیادی به شما می کرد اگر بازهم سوالی دارید می تونید در بخش نظرات مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ بدیم 🙂

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل