نماد سایت کیت وردپرس

چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟ (بدون سرمایه اولیه)

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار آنلاین

امروزه خیلی از افراد می خواهند یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند اما مشکل اینجاست که نمی دونند چطوری توی این مقاله به صورت کامل و خلاصه وار درباره این موضوع بحث خواهیم کرد و در3 مرحله شمارو راهنمایی خواهیم کرد چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی به چه صورت است؟

چون خیلی از اشخاص عجله دارند و دوست دارند سریع کسب وکار اینترنتی خودشون رو در اینترنت راه اندازی کنند دست به کارهای مختلفی می زنند این عجله و تست و خطاهای زیاد باعث میشه که هم وقتتون از دست بره هم هزینه زیادی کنید و بدتر ازهمه دلسرد بشید و کلا راه اندازی کسب وکار آنلاین رو کنار بزارید.

بیاید فرض کنید من یک شخصی هستم که میخواهم کسب و کار اینترنتی خودم رو راه اندازی کنم خب کارهای که باید بکنم رو در زیر براتون عنوان میکنم و یک توضیح مختصری درباره آن بهتون میدم.

1.انتخاب زمینه فعالیت برای کسب و کار اینترنتی

اولین گامی که باید بردارید این است که زمینه کاری یا حوزه فعالیت خود را به صورت خیلی دقیق مشخص کنید.

فضای اینترنت فضای بزرگی است و برای نتیجه گرفتن سریع سعی کنید در اوایل از کوچک شروع کنید یعنی یه گوشه ای از کار یا حوزه خودتون رو دربر بگیرید و کم کم کارتون رو رشد بدید.

بزارید این قدم رو با چندتا مثال واقعی توضیح بدم تا بهتر متوجه بشید.

مثال یک : من میخوام یک فروشگاه اینترنتی بزرگ مثل دیجی کالا بزنم باید بیام یک سایت فروشگاهی بزنم و سایتم رو برای چندتا دسته بندی محصول مثلا لباس ورزشی و لوازم الکترونیکی توی گوگل بیارم بالا تا وقتی فروشم زیاد شد. و جای رشد داشتم برم سراغ بقیه دسته بندی ها

مثال دو : من زبان خوبه میخوام یه جوری از این تخصص درآمد کسب کنم خب راه حلی که وجود داره اینه که میام یک سایت یا فروشگاه اینترنتی ساده راه اندازی میکنم و شروع میکنم به مقاله نوشتن انواع کلمه ها جمله ها اصلاحات و توضیحاتی که بقیه افراد نمی دونن و بهشون نیاز دارند و در همین حین میام و محصولات آموزشی هم تولید میکنم و این محصولات رو با بازاریابی های مختلف در سایتم می فروشم.

مثال سه : من یه مکانیکم و میخوام از این تخصصم کسب درآمد کنم شاید بپرسید مگه از مکانیکی هم میشه تو اینترنت پول درآورد باید خدمتون عرض کنم بله افرادی هستن از کارهای ساده ای پول درمیارن که اگه بگم باورتون نمیشه خب بریم سراغ مثال آره مثلا من مکانیکم میام یه سایت خیلی ساده راه اندازی میکنم و آدرس شماره تلفن رو میزارم داخل سایت و روزانه یکم روی سایت کار میکنم بعد از مدتی میتونم خیلی از افراد رو به مغزم هدایت کنم و مشتریان خودم رو افزایش بدم.

و ده ها ایده عالی دیگه که به راحتی میتونه زندگی مارو دگرگون کنه ولی شرطش اینه که به آن ها عمل کنیم و به صورت مداوم روی کسب و کار اینترنتی خودمون کار کنیم و اون را بهبود ببخشیم.

2.نوع خدمات رسانی خودتون رو مشخص کنید

قدم دوم اینه که بیاید و خدمتی رو که به مردم می خواهید بکنید رو مشخص کنید در واقع این قدم رو اینطوری هم میشه گفت مشتریان خود را مشخص کنید یعنی میخواهید به پیر خدمات رسانی کنید یا جوان ,دختر یا پسر ,بی انگیزه یا با انگیزه ,سن 20 تا 30 سال یا …

برای مثال سایت کیت وردپرس رو در نظر بگیرید ما در این سایت به حل مشکلات سیستم وردپرسی می پردازیم و افرادی که ابزاری در این زمینه نیاز داشته باشند می توانند در این سایت پیدا یا درخواست بدهند یا مشکلی در استفاده با وردپرس یا ابزارها و افزونه های آن داشته باشند یا مثلا بخواهند با این سیستم سایتی راه اندازی کنن ما آماده خدمت رسانی برای این نوع افراد هستیم.

هم چنین به تولید محتوای آموزشی و ویدیویی می پردازیم و اشخاص علاقه مند به این سیستم رو آموزش میدهم تا به یک متخصص تبدیل شوند.

3.انتخاب بهترین سیستم برای کسب و کار اینترنتی

خب بعد از تصمیم گیری و فکر کردن به اندازه کافی باید یک سیستمی برای کسب و کار اینترنتی خودتون انتخاب کنید و دکمه استارت فعالیت رو بزنید. امروزه سیستم های زیادی وجود داره که هرکس نسبت به علاقه و دانسته های خودش به سمت آن سیستم می ره بزارید اگر بخواهیم چند نوع سیستم کسب و کار اینترنتی رو بگم به صورت زیر است.

چه سیستمی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی مناسب تر است؟

همانطور که قبلا عرض کردم هر شخصی به نوبه خود و دانسته هایی که دارد از سیستم های مختلفی استفاده میکند اما بستگی به خودتان دارد اگر می خواهید جدی و بسیار قوی کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید بهترین راه داشتن یک سایت یا فروشگاه اینترنتی مجزا می باشد اگر بخوام خیالتون رو راحت کنم وقتی شما سایت داشه باشی یعنی همه این سیستم هارو داری چون مرجع اصلی همه این ها سایت می باشد و شما در سایت دستتان آزاد است و می توانید هر کاری که مد نظرتان است را انجام دهید.

چگونه سایت یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

برای راه اندازی سایت و کسب و کار اینترنتی هم راه های مختلفی داریم که صد البته یکی از اون راه هایی که شما می دانید این است که این مرحله رو بسپرید به طراحان سایت حرفه ای اما تموم شد اون روزهایی که پول های زیادی رو بابت این کار به طراحان سایت می دادید امروزه سیستم های زیادی به وجود اومده که شما رو بی نیاز از برنامه نویس می کنه

و خودتون به راحتی می تونید سایت خودتون رو سه سوته اوکی کنید.

چطوری می تونم خودم کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنم؟

برای شروع کسب و کار اینترنتی بهترین راه و آسان ترین راه برای شما وردپرس است بدون کدنویسی بدون دردسر و خیلی راحت می تونید سایت خودتون رو راه اندازی کنید.

آموزش وردپرس رو می تونید از لینک آموزش وردپرس حرفه ای تهیه کنید. و با راه اندازی کامل سایت با وردپرس که یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است آشنا بشید.

هم چنین حتما دوره ی راه اندازی فروشگاه اینترنتی رو هم ببینید این دوره به شما کمک خواهد کرد کسب و کار اینترنتی خودتون رو راه اندازی کنید آن را توسعه دهید و سپس از آن کسب درآمد کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل