کیت وردپرس

آموزش قالب استادیار❤️طراحی سایت آموزشی با استادیار (رایگان)

آموزش قالب استادیار

آموزش قالب استادیار به شما برای راه اندازی یک سایت آموزشی خیلی می تونه کمک کنه اگر شما هم قصد طراحی یک سایت آموزشی جذاب دارید می تونید از این قالب فوق العاده استفاده کنید البته شاید شما هم بدونید که قالب استادیار در اصل یک قالب خارجی است که در سایت تم فارست به فروش می رسد

اما قالبی که ما آموزش می دهیم قالبی است که در یکی از مارکت های فروش قالب ایرانی سفارش سازی شده و برای سایت های فارسی زبان تغییرات زیادی داخل آن ایجاد شده پس در این آموزش ما با این قالب کار خواهیم کرد.

کدام قالب استادیار بهتر است؟

همونطور که در اول مقاله آموزش قالب استادیار هم اشاره شد ما در اصل 2 نوع قالب استادیار داریم قالب استادیاری که در سایت اصلی یعنی تم فارست وجود دارد و قالبی که در سایت های راستچین یا ژاکت به فروش می رسد قالبی که در سایت راستچین یا سایت های فارسی دیگر قرار گرفته در واقع همان قالب استادیار اصلی است که فقط فارسی سازی و راستچین شده اما قالبی که در سایت ژاکت به فروش می رسد تغییرات زیادی داخل آن ایجاد شده و تقریباً از حالت قبلی خود خارج شده

حالا شاید بپرسید کدوم یک از قالب های بهترین قالب برای سایت آموزشی است و کدام رو باید تهیه کنیم؟ پاسخ به این سوال بستگی به سلیقه و انتخاب خودتون داره می تونید برید دموهای این قالب هارو در سایت های مختلف مشاهده کنید و هر کدوم که به نظرتون مناسب بود رو خریداری کنید.

آموزش قالب استادیار

کار با قالب استادیار بسیار ساده است و شما می تونید به راحتی بعد از چند ساعت وقت گذاشتن و دیدن آموزش قالب استادیار به تمام بخش های این قالب مسلط بشید معمولا زمانی که می خواهید به امکانات یک قالب پی ببرید باید سه بخش یک قالب رو بررسی کنید

البته بخش های دیگه ای هم وجود داره مثل بخش ابزارک ها، المان های اختصاصی صفحه ساز و… ولی معمولا بیشترین امکانات در قسمت های بالا است که در ادامه آموزش قالب استادیار آنها را بررسی می کنیم. بزارید از تنظیمات شروع کنیم اگر شما قالبی رو نصب کردید و پنل تنظیماتی در آن مشاهده نکردید یا با یک پنل ساده مواجه شدید باید بدونید قالبتون زیاد حرفه ای و انعطاف پذیر نیست

اما اگر برعکس قالبی رو مشاهده کردید که مانند قالب وودمارت تنظیمات زیادی دارد احتمال خیلی زیاد آن قالب یک قالب حرفه ای است که برای تمام بخش های سایت تنظیمات دارد و شما می تونید کلی قالبتون رو سفارش سازی کنید.

صفحه مقالات و صفحه محصولات دوتا از مهم ترین صفحات یک وبسایت است چرا که اکثر مدیران وبسایت ها با این دو بخش کار دارند پس باید این دو صفحه امکانات ویژه ای داشته باشد تا کاربران بیشتری رو راضی کند. قالب استادیار خوشبختانه از آن دسته قالبی است که هم تنظیمات حرفه ای و زیادی داره و هم اینکه صفحه محصول و مقالات آن امکانات جالب و کاربردی داره که در ادامه بیشتر براتون توضیح میدم.

پنل تنظیمات قالب استادیار

پنل تنظیمات قالب استادیار
پنل تنظیمات قالب استادیار

در تصویر بالا پنل تنظیمات قالب استادیار رو مشاهده می کنید که یک پنل جذاب و حرفه ای است و اکثر کاربران وردپرسی امروزه با این پنل کار می کنند و ارتباط بهتری نسبت به پنل تنظیمات API خود وردپرس می گیرند. برای اکثر شما عزیزان فکر نکنم نیاز باشه در آموزش قالب استادیار توضیحات بیشتری در مورد پنل بدم چرا که همه چیز خیلی واضح در جای خودش مشخص شده و شما می تونید به زبان فارسی با تمام قسمت های پنل کار کنید.

امکانات صفحه محصول قالب استادیار

قالب استادیار یکی از مزیت هایی که دارد صفحه محصول اختصاصی آن است حتماً شما هم سایت هایی رو مشاهده کردید که از قالب فروشگاهی برای سایت های آموزشی استفاده می کنند و علاوه بر بهینه نبودن سایت صفحه محصول بسیار زشت و نچسبی دارند.

اما شما این موضوع رو در قالب استادیار مشاهده نمی کنید چرا که این قالب مخصوص سایت های آموزشی است و امکانات مختص وبسایت های آموزشی در آن وجود دارد که باعث شده فروش این قالب چند برابر شود که در ادامه آموزش قالب استادیار چند نمونه از امکانات کاربردی آن را بررسی می کنیم.

باکس خرید قالب استادیار

در تصویر بالا باکس خرید جذاب قالب استادیار رو مشاهده می کنید که شامل یک شمارشگر تخفیف نیز می باشد و این باعث می شود فروش محصولات شما بیشتر شود. در ویدیو آموزش قالب استادیار سعی می کنیم این مورد رو به صورت ویدیویی توضیح دهیم.

اطلاعات محصول قالب استادیار

در سایت های آموزشی یک دوره اطلاعات مختلفی می تواند داشته باشد که این موضوع در قالب استادیار به خوبی برطرف شده و شما حتی می تونید اطلاعات دلخواه خودتون رو هم وارد کنید پس این بخش نیز یکی از ویژگی های عالی این قالب است.

المان نمایش فایل ها و جلسات دوره ها

بخش جلسات دوره ها

یکی از بهترین ویژگی های قالب استادیار المان نمایش فایل ها و جلسات دوره ها است شما می تونید از این المان در صفحات مختلفی استفاده کنید که معمولا بیشتر در صفحه محصولات کاربرد دارد. با این قابلیت حتی شما نیاز ندارید جلسات دوره هارو به صورت دانلودی در پنل کاربر قرار دهید و دانشجو به راحتی می تواند به جلسات و محتویات دوره موردنظر از صفحه محصول دسترسی داشته باشد.

امکانات صفحه مقالات قالب استادیار

خب در ادامه آموزش قالب استادیار نوبتی هم باشه نوبت بررسی امکانات صفحه مقاله قالب استادیار هست شما داخل این صفحه می تونید نوشته های خودتون رو منتشر کنید و از یکسری امکانات کاربردی آن برخوردار باشید مثلاً می تونید یک صفحه مقاله رو در 3 قالب منتشر کنید

انتخاب ساختار مقاله

هر کدام از بالا رو انتخاب کنید به جای تصویر مقاله اون ویدیو، پادکست یا تصویر موردنظر نمایش داده خواهد شد مثلا در تصویر زیر ما برای آموزش قالب استادیار ویدیو رو انتخاب کردیم تا بهتر متوجه موضوع شوید.

ساختار ویدیو در صفحه مقاله

قابلیت دانلود فایل در صفحه مقالات

یک امکان کاربردی که در صفحه مقالات قالب استادیار وجود داره امکان دانلود فایل های مختلف در بخش پایین صفحه مقاله است

باکس دانلود فایل های موردنیاز

در تصویر بالا باکس دانلود فایل های یک مقاله رو مشاهده می کنید که در قالب استادیار می تونید داخل هر صفحه مقاله ای که خواستید فعالش کنید و فایل های مورد نیاز اون مقاله رو در اختیار کاربران سایت خود قرار دهید.

آموزش طراحی قالب استادیار با کدنویسی

حالا که تا اینجای آموزش قالب استادیار با این قالب آشنایی پیدا کردید این نکته رو هم بدونید که شما هم می تونید یک چنین قالب حرفه ای رو طراحی کنید برای این کار باید با زبان های طراحی وب آشنا باشید ما در دوره آموزش طراحی قالب وردپرس به شما آموزش دادیم چطور یک قالب مشابه قالب استادیار رو طراحی کنید و برای فروش در مارکت های فروش قالب قرار دهید

پس اگر شما هم دوست دارید تبدیل به یک طراح قالب حرفه ای بشید می تونید در این دوره ارزشمند شرکت کنید و قالب ها یا سایت های مختلفی رو برای وردپرس طراحی کنید. برای شرکت در دوره وارد لینک زیر شوید.

جمع بندی آموزش قالب استادیار

در این مقاله به صورت خیلی جمع و جور سعی کردیم آموزش قالب استادیار رو براتون ارائه کنیم. چون قالب استادیار یک قالب آموزشی حرفه ای است تصمیم گرفتیم بخش های کاربردی و مهم آن را به صورت خلاصه در این مقاله بیاریم و در نهایت یاد بگیریم اگر خودمون بخوایم یک قالب مشابه استادیار طراحی کنیم چه مراحلی رو باید طی کنیم.

اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل