نماد سایت کیت وردپرس

بهترین هاستینگ های ایرانی

بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی

شرکت های هاستینگ ایرانی

پیش از پرداختن به بهترین هاستینگ های ایرانی نیاز است تا ویژگی های یک هاست خوب را بدانید و بر طبق همان ها انتخاب کنید. انتخاب هاستینگ مناسب یکی از مولفه های اساسی این روزهای کسب و کار موفق است. مخصوصاً اگر می‌خواهید برای ارائه خدمات خود از اینترنت استفاده کنید یا قصد فروش آنلاین محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی دارید.

موضوع انتخاب هاستینگ از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است؛ چرا که شما مدت زمان زیادی را قرار است با یک شرکت هاستینگ کار کنید و از خدمات آن ها بهره ببرید. اگر دائما با مشکلاتی نظیر قطعی برق هاست و غیره مواجه باشید، بدون شک از اینکه موقع انتخاب به خوبی دقت نکرده اید پشیمان خواهید شد. اطلاعات مربوط به هاستینگ هایی که در دنیای وب هم منتشر می شود، نمی تواند به اندازه کافی مستند باشد. زیرا هر مقاله یا بخشی از مطالب به سمت توصیه خرید یک سرویس خاص (یا ارائه دهنده) متمایل است و تجربه عمومی مصرف کننده را به خطر می اندازد.

ما در این مقاله به شما بهترین شرکت های هاست ایرانی را معرفی خواهیم کرد و این شمایید که با مراجعه به سایت شان و مطالعه پلن ها، تصمیم می گیرید که سرویس میزبانی وب آن ها را خریداری کنید یا نه. اما پیش از معرفی این شرکت‌ها یک سری ویژگی ها و امکانات کلی هر سرویس میزبانی وب باید داشته باشد که ما آن ها را به شما خواهیم گفت. سعی کنید تمام این ویژگی ها را جایی یادداشت کنید تا در زمان انتخاب بهترین هاستینگ های ایرانی خواسته های خود را با پلن های موجود مقایسه کرده و پلنی که بیشتر از همه با نیاز شما هماهنگ است را انتخاب کنید.

چرا از هاستینگ استفاده می کنیم؟

هنگامی که وبسایتی برای تجارت خود ایجاد کرده اید، قدم بعدی دسترسی به آن برای جهانیان است. میزبانی وب نوعی سرویس میزبانی اینترنتی است که به افراد و سازمان ها امکان میزبانی وبسایت های خود را می دهد و آن ها را از طریق شبکه جهانی وب در دسترس جهانیان قرار می دهد. معمولاً این شرکت ها دارای مراکز داده با مگ سرورها (تحت مالکیت یا اجاره) هستند که در آن ها داده ها و وبسایت مشتریان را میزبانی می کنند. در واقع، آن ها به سرورهایشان امکاناتی مانند فضا و اتصال می دهند.

به زبان خودمانی، خدمات میزبانی با ایجاد فضایی در وب دیجیتال به عنوان پلی بین شما و دنیای دیجیتال عمل می کند. شما نمی توانید محصولات، خدمات و یا ایده های خود را ارائه دهید یا آنها را بفروشید، بدون اینکه وبسایت و محتوای خود را در یک سرور متصل به جهان داشته باشید. انواع مختلفی از خدمات میزبانی وجود دارد. از رایگان تا پولی که در ادامه هر یک را بررسی می کنیم.

انواع خدمات میزبانی وب

اگر به خدمات شرکت های هاستینگ ایرانی نگاهی بیندازید، خواهید دید که خدمات آن ها بسیار گسترده و متنوع است. ما به طور مختصر مجموعه ای از خدماتی که یک هاستینگ خوب به شما ارائه می دهد را بررسی می کنیم تا شما را در انتخاب مناسب برای نیازهای فردی یا شغلی خود راهنمایی کرده باشیم.

میزبانی وب رایگان

نقطه شروع هر سرویس آنلاین عضویت “رایگان” یا اساسی است. سرویس های ارائه شده از طریق برنامه های میزبانی وب رایگان دارای محدودیت های مختلفی هستند و شما باید فقط درصورتی که بودجه بسیار کمی برای تأمین نیازهای خود دارید، یکی از آن ها را انتخاب کنید. یک مثال خوب از میزبانی وب رایگان، وبلاگ های رایگان شما هستند که در وردپرس، بلاگر و سایر سیستم عامل ها میزبانی می شوند.

میزبانی وب مشترک

اگر قصد دارید منابع (روی سرور) را با وبسایت های دیگر به اشتراک بگذارید، این نوع میزبانی به خوبی کار می کند. با این حال، کار کردن با سرویس های میزبانی وب مشترک، یعنی تقسیم منابع با دیگران که خب قدرت و سرعت شما را در انتقال و دریافت اطلاعات کاهش می دهد.

Reseller Web Hosting

این یکی دیگر از امکانات میزبانی وب است که به شما امکان میزبانی تعدادی از وبسایت ها را با استفاده از یک حساب فروشنده می دهد. اندازه آن هم ممکن است بسته به نوع سرور و نیازهای شما متفاوت باشد.

سرور اختصاصی مجازی

VPS در تقسیم منابع سرور عمل می کند و دسترسی شما به سرورهای مجازی را فراهم می کند. همچنین می توانید سرورها را مدیریت و نگهداری کنید.

میزبانی وب اختصاصی

میزبانی وب اختصاصی به شما امکان کنترل کامل محتوا و سرور خود را می دهد (اگرچه مالک آن نیستید). شما اجاره (هزینه سالانه) را پرداخت می کنید و امکانات فضای سرور را دریافت می کنید و توسط خودتان مدیریت می کنید. این امکان عملکرد سریعتر و نتایج بهتر را فراهم می کند. در این روش می توانید امنیت و نگهداری سرور و داده خود را نیز مدیریت کنید.

سرویس میزبانی مدیریت شده

همانطور که از نام آن پیداست، این یک سرویس میزبانی مدیریت شده است که در آن شما کنترل کاملی بر سرورها ندارید اما می توانید داده های خود را با استفاده از پروتکل انتقال فایل مدیریت کنید. مجدداً توجه داشته باشید، شما مالک سرور نیستید اما از سروری متعلق به شرکت میزبان استفاده می کنید.

12 ویژگی یک شرکت هاستینگ خوب

اما حالا به این موضوع می پردازیم که ویژگی های یک شرکت هاستینگ خوب چیس و سپس به سراغ بهترین هاستینگ‌های ایرانی خواهیم رفت.

بهترین هاستینگ های ایرانی کدامند؟

در این بخش ما چند تا از بهترین هاستینگ های ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. شرکت هاستینگ میزبان فا

میزبان فا یکی از معتبرتربن و بهترین هاستینگ های ایرانی است که در طی سال های گذشته توانسته است گوی سبقت را از رفقای قدیمی تر خود برباید و میزبانی وب بسیاری از سایت های معتبر را داشته باشد. بر خلاف هاستینگ های دیگر که منابع خود را از شرکت های دیگر تامین می کنند میزبان فا تنها شرکت هاستینگی است که در ایران هاست ابری واقعی با زیرساخت سخت افزاری قدرتمند با مالیکیت 100 درصدی خود ارائه می دهد.

مزایای استفاده از هاست میزبان فا

معایب استفاده از هاست میزبان فا

2. شرکت هاستینگ میهن وب هاست

میهن وب هاست یکی از بهترین شرکت هایی است که می توان در زمینه ارائه هاست و دامین و سرور مجازی مثال زد. این شرکت نماینده رسمی Ripe  در ایران و همچنین کارگزار رسمی ایران نیک است. میهن وب هاست، هاست های با کیفیت ایران و آلمانی را با قیمت مناسب و در قالب پلن های متنوع ارائه می دهد. پشتیبانی خوب این شرکت، زبانزد همه وبمستران است.

مزایای استفاده از میهن وب هاست

معایب استفاده از میهن وب هاست

3. شرکت هاستینگ سون هاست

سون هاست با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه میزبانی وب یکی از بهترین و با کیفیت ترین شرکت های هاستینگ ایرانی است. سون هاست با ارائه خدمات هاست لینوکس حرفه ای ایران و خارج، هاست وردپرس، هاست پر بازدید، هاست دانلود و نمایندگی هاست ایران و خارج یکی از بهترین هاستینگ های ایرانی است. از مزیت های بیشمار این شرکت هاستینگ می توان به قیمت مناسب هاست های لینوکس با کنترل پنل سی پنل است که دارای پهنای باند نامحدود، دامین رایگان و گواهینامه ssl رایگان می باشد، اشاره کرد.

مزایای استفاده از سون هاست

 سون هاست برای کسانی که به دنبال خرید هاست حرفه ای و با کیفیت هستند و قصد ندارند هزینه زیادی کنند مناسب می باشد. قیمت های سون هاست بسیار مقرون به صرفه می باشد.

موارد دیگری که می توانیم به لیست بهترین هاستینگ های ایرانی اضافه کنیم، شرکت های ارائه دهنده میزبانی وب زیر است:

و بسیاری از موارد دیگر.

لطفا پیش از انتخاب هر یک از این شرکت های هاستینگ، شرایط و امکانات پلن ها را به دقت مطالعه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل