کیت وردپرس

بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس

بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس موضوع بحث امروز ما در سایت کیت وردپرس است در این مقاله قصد داریم چندتا از بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس در ایران را معرفی کنیم تا شما دوستان بتوانید مناسب ترین افزونه را برای سایت خود انتخاب کنید. پس اگر می خواهید به بهترین افزونه های مذکور در این مقاله پی ببرید حتما مقاله بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس را تا آخر دنبال کنید.

افزونه پاپ آپ چه مزیت هایی در سایت ما دارد ؟

افزونه پاپ آپ در وردپرس برای سایت ها مزیت های زیادی را به ارمغان می آورد یکی از بهترین مزیت پاپ آپ ها گرفتن ایمیل یک کاربر است که قرار هست در آینده به مشتری ما تبدیل شود پس ما باید پاپ آپ ها را مورد توجه قرار داده و از آن در سایت خود برای جمع کردن ایمیل کاربرها استفاده کنیم اما نه هر پاپ آپی را باید با دقت بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس رو انتخاب کنیم که در ادامه متوجه خواهید شد چگونه این کار را انجام دهید.

در واقع اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم این شیوه به این صورت است که هر زمان یک کاربر به عنوان بازدیدکننده وارد سایت می شود شما در یک پنجره حالت لایت باکس به بازدیدکننده یک پیشنهاد عالی می دهید تا کاربر ترغیب شود ایمیل خودش را وارد کند و محصول عالی یا رایگان که برایش قرار داده شده است را دانلود کند. در این جا هردو طرف سود خواهند کرد کاربر به عنوان دریافت کننده یک پیشنهاد مفید و مدیر سایت به عنوان پیشنهاد دهنده یک ایمیل دریافت می کند.

بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس چیست ؟

خب الان سوال اینجاست که بین این همه افزونه پاپ آپ بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس چیست و کدام را باید برای سایتمون استفاده کنیم. ما در این مقاله چند تا از بهترین افزونه های پاپ وردپرس را به شما عزیزان معرفی می کنیم که در وردپرس حرفی برای گفتن دارند و جزو محبوب ترین یا پرفروش ترین آیتم های موجود در دنیای وردپرس هستند. پس نگران انتخابتون نباشید چون در ادامه با بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس آشنا خواهید شد.

افزونه پاپ آپ لایه ای

1.افزونه Layered popups جزو بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس

افزونه layered popups در لیست بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس قرار دارد و با فروش زیادی که داشته است جایگاه خودش را ثابت کرده است این افزونه با بسیاری از قالب های وردپرس سازگار است و مزیت های زیادی به همراه دارد از امکانات خوب افزونه لایر پاپ آپ اتصال آن به سرویس های ایمیل مارکتینگ را می توان نام برد. همچنین از شرتکدهای این افزونه در صفحات دلخواه می توانید استفاده کنید و پاپ آپ های بسیار زیبا و جذابی برای کاربران جهت فروش بیشتر محصولات به نمایش بگذرید.

ویژه های کلیدی افزونه پاپ آپ لایه ای برای وردپرس:

2.افزونه نینجا پاپ آپ در لیست بهترین ها

افزونه Ninja popups نیز یکی از بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس است که می توانید برای ساختن پاپ آپ های حرفه ای از آن استفاده کنید این افزونه بسیار قدرتمند ظاهر شده است و شما از دموهایی زیبا و جذابی که در آن وجود دارد می توانید انواع دموها را انتخاب کنید از خوبی های این افزونه به ویرایشگر دراپ و درگ می توان اشاره کرد شما بدون نیاز به رفرش زیاد می توانید پاپ های خود را فقط با کشیدن و رها کردن طراحی کنید و به کاربران خود به نمایش بگذارید.

ویژه های کلیدی افزونه نینجا پاپ آپ برای وردپرس:

3.افزونه پاپ آپ convert plus

افزونه کانورت پلاس نیز در بین بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس جای دارد و در طی این چندسال تونسته کاربران زیادی رو به سمت خودش جذب کنه، قطعاً هر افزونه ای که محبوب میشه یک یا چند ویژگی خاص داره که به کاربران کمک زیادی میکنه افزونه کانورت پلاس نیز از این قاعده مثتثنی نیست و یکی از بهترین ویژگی های این افزونه داشتن ابزار تحلیل است یعنی شما با قابلیت تحلیل این افزونه می تونید رفتار کاربران و نرخ تبدیل کاربران رو بررسی کنید و بهترین تصمیم رو برای حرکت بعدی بگیرید.

این افزونه رایگان نیست و برای استفاده از آن باید کانورت پلاس رو خریداری کنید مرجع فروش این افزونه سایت کدکنیون معروف است که با یک سرچ ساده به انگلیسی به راحتی می تونید نسخه اصلی و اورجینال آن را پیدا کنید.

4.افزونه Popups جزو بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس رایگان

اگر به دنبال یک افزونه رایگان جهت ساختن پاپ آپ می گردید افزونه popups یکی از بهترین گزینه ها می تونه برای شما باشه این افزونه نسبت به رایگان بودنش قابلیت های بسیار خوبی داره و می شود آن را در بین بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس قرار داد مثلاً یکی از قابلیت های فوق العاده این افزونه ساختن چندین پاپ آپ برای دریافت لایک های اجتماعی، فرم نمایش اشتراک، اعلان های کوکی و بسیاری موارد دیگر است. اگر بخواهیم چندتا از ویژگی های دیگر این افزونه رو نام ببریم به نکات زیر میشه اشاره کرد.

5.افزونه Icegram ساخت رایگان پاپ آپ

اگر به دنبال افزونه های رایگان برای ساخت پاپ آپ هستید حتماً افزونه Icegram رو هم تست کنید این افزونه به دلیل رایگان بودن و قابلیت های کاربردی ارزشش را دارد که در بین بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس نام برده شود. کارکردن با این افزونه یکم برای کاربران تازه کار سخت می باشد چون رابط کاربری آن مبتنی بر متن بوده به همین دلیل استقبال خوبی از این افزونه نشده ولی برای یکبار تست کردن ارزشش رو داره که ازش استفاده کنید.

6.طراحی پاپ آپ با افزونه المنتور

اگر از افزونه المنتور استفاده می کنید و به دنبال یک افزونه پاپ آپ هستید پس قطعاً از قدرت المنتور بی خبرید چرا که با خود افزونه المنتور می شود جذاب ترین پاپ آپ هارو طراحی کرد فقط کافیه با آموزش المنتور و نحوه کارکردن آن آشنا باشید پس اگر از المنتور استفاده می کنید اصلاً نیازی نیست دنبال بهترین افزونه های پاپ آپ در وردپرس باشید چون با خود امکانات المنتور می شود این کار رو انجام داد برای طراحی پاپ آپ به بخش قالب ها و ساخت پاپ مراجعه کنید.

المنتور قابلیت ساخت پاپ آپ رو داره اما قطعاً بسیاری از امکانات یک افزونه مخصوص برای پاپ آپ رو نداره پس اگر به دنبال یک پاپ آپ ساده هستید از همون المنتور استفاده کنید در غیر اینصورت می تونید از افزونه های مخصوص این کار استفاده کنید که امکانات بیشتر و حرفه ای تری رو در اختیار شما قرار می دهد چون المنتور کار اصلیش ساختن صفحه است

نکته

نتیجه گیری بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس:

افزونه های زیادی برای ساخت پاپ اپ وجود دارد و بسیاری از آنها را می شود در لیست بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس جای داد اما قطعا اگر همه آنها را در این مقاله عنوان می کردیم هم از حوصله خارج بود و هم انتخاب برای شما عزیزان بسیار سخت می شد پس تصمیم گرفتیم کامل ترین و بهترین آنها را معرفی کنیم که البته بعضی از آنها پولی هستند و اگر کسب و کارتان در اینترنت جدی است پیشنهاد می شود حتما نسخه اورجینال و پولی افزونه ها را تهیه کنید. افزونه های رایگان معمولاً امکانات کمتری نسبت به نسخه های پولی دارند اما در بسیاری از مواقع همین نسخه های رایگان کار مارو راه میندازه و برای ما حکم یکی از بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس رو داره

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل