نماد سایت کیت وردپرس

بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس

بهترین قالب های فروشگاهی ووکامرس

به نام خدا سلام به همه دوستان عزیز سایت کیت وردپرس از آنجایی که قالب وردپرس برای هر سایتی یک فاکتور بسیار مهم در جذب کاربر و سئو است در انتخاب آن باید دقت کافی را داشته باشیم و قالب مناسبی برای سایت یا ساخت فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنیم در این مقاله قصد داریم سه تا از بهترین قالب های فروشگاهی ووکامرس را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم تا بتوانید بهترین قالب ووکامرس رو در سایت خود استفاده کرده و هروز موفق تر و موفق تر شوید.

دقت کنید که این سه تا قالب جزو بهترین قالب های فروشگاه وردپرس در دنیا محسوب می شود و اگر همین الان به سایت تم فارست که سایت مرجع فروش قالب های وردپرس در دنیا می باشد سر بزنید هنوز این سه تا قالب رو بعد از سال ها در صدر نتایج پرفروش ترین قالب ها می بینید.

بهترین قالب های فروشگاهی ووکامرس

در این بخش 3 تا از بهترین قالب های فروشگاهی ووکامرس را معرفی خواهیم کرد. فروشگاه‌‌های اینترنتی به نسبت دیگر سایت‌‌ها نیاز به یک سری امکانات و ویژگی‌‌های منحصربه‌‌ فرد است. جذب کاربر در این سایت‌‌ها در گرو امکاناتی است که هر یک از آن‌‌ها ارائه می‌‌دهد. به بیان دیگر می‌‌توانیم بگویم که هرچه یک سایت فروشگاهی حرفه‌‌ای‌‌تر باشد می‌‌تواند مشتری بیشتری رو برای شما جذب کند و داشتن مشتری بیشتر در سایت‌‌های فروشگاهی یعنی توسعه و رونق بیشتر کسب و کار.

قالب فلت سام یکی از بهترین قالب های فروشگاهی ووکامرس

قالب Flatsome یکی پرفروش‌ترین و یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی ووکامرس در تم فارست است. این قالب یک قالب شگفت‌انگیز با تجربه کاربری مناسب است که شما با استفاده از آن قادر به ایجاد هر نوع سایت فروشگاهی خواهید بود. صفحه ساز اختصاصی قالب که با انتخاب عناصر کار می‌کند به شما دسترسی و امکانات بسیار زیادی را ارائه می‌دهد.
با ابزارهای زیادی که قالب فلت سام دارد شما دستتان برای طراحی بسیار باز است و هر سایتی فروشگاهی در هر زمینه ای نیاز داشته باشید این قالب به به بهترین نحو می تواند از خودش انعطاف نشان دهد.

قالب فلت سام ویژگی های بسیار زیادی دارد و برای انواع وبسایت ها مخصوصاً سایت های فروشگاهی گزینه عالی هست مثلا اگر بخواهیم چند نمونه از بهترین ویژگی های این قالب رو بررسی کنیم به لیست زیر می تونیم اشاره کنیم

برای استفاده از قالب فلت سام و طراحی سایت های بسیار حرفه ای و جذاب می تونید از دوره آموزش قالب فلت سام استفاده کنید

قالب وودمارت معروف به دیجی کالا در لیست بهترین های ووکامرس

قالب وودمارت واقعا یکی از بهترین قالب های فروشگاهی ووکامرس است این قالب بی نظیر تعداد زیادی المان های کاربردی دارد که در افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر استفاده می شود از مزیت های دیگر قالب وودمارت به هدر ساز حرفه ای آن می توان اشاره کرد.

خلاصه زمانی که شما با قالب وودمارت سر و کار دارید بی نهایت می توانید طرح های خلاقانه را برای فروشگاه اینترنتی خودتان پیاده کنید حالا چرا می گوییم بی نهایت چون این قالب به قدری سفارشی سازی می شود که آن را قالب مشابه دیجی کالا می گویند یعنی شما با استفاده از این قالب می توانید سایتی مشابه نه بلکه بهتر و زیباتر از دیجی کالا طراحی کنید برایپیش نمایش قالب وودمارت مانند سایت دیجی کالا را از دکمه زیر مشاهده کنید.

اما برای استفاده حرفه ای از قالب وودمارت می تونید از آموزش قالب وودمارت استفاده کنید چون این قالب امکانات بسیار زیادی دارد امکان دارد در شروع کار با قالب وودمارت بسیار گیج شوید در دوره آموزش قالب وودمارت علاوه بر تسلط کامل به این قالب می تونید سایت های مختلفی مثلا همانند سایت دیجی کالا سایت طراحی کنید.

قالب سون پر امکانات ترین قالب ووکامرس

و قالب آخری که قصد معرفی آن را داریم قالب سون معروف می باشد قالب The 7 این امکان رو به ما می‌‌دهد که ما برای سایت خود بی‌‌نهایت سربرگ با طرح‌‌های متنوع در نظر بگیریم که این موضوع باعث می‌‌شود کاربر در طولانی مدت نسبت به سایت ما احساس یکنواختی نکند و سایت ما در نظر کاربر پویاتر و جذاب تر به نظر برسد.

و اما برای رسیدن به یک سایت حرفه ای از طریق قالب سون می تونید به آموزش قالب سون یک نگاهی بیندازید تا ببینید چه صفحات و سایتی می شود با این قالب راه اندازی کرد. ما در دوره آموزش قالب سون یک سایت بسیار حرفه ای به صورت پروژه محور طراحی خواهیم کرد تا به بهترین نحو از این قالب استفاده کنید.

افزونه‌‌ ای که در بالا به آن اشاره کردیم افزونه ویژوال کامپوزر جزء یکی از عناصر اصلی در زمینه ساخت صفحات قالب وردپرس The7 می‌‌باشد. ویژوال کامپوزر از معروف‌‌ترین و قدرتمندترین افزونه‌‌ها در زمینه ساخت صفحات خیره‌‌کننده در سایت‌‌های وردپرسی می‌‌باشد که ما با استفاده از این افزونه در سایت خود می‌‌تونیم هر صفحه‌‌ای رو که مد نظرمان است را بدون دانش کدنویسی فقط با کشیدنت و رها کردن طراحی کرده و در اختیار کاربران قرار دهیم.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل