نماد سایت کیت وردپرس

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس

به نام خدا سلام به همه دوستان عزیز امروز با یک مقاله در ارتباط با بهترین افزونه فرم ساز وردپرس در خدمت همه شما دوستان عزیزی وردپرسی هستیم طی چند سال اخیر با افزونه های فرم ساز زیادی کار کردم و امروز می خواهم تجربه خودم رو از این افزونه ها خدمت شما دوستان عزیز منتشر کنم و در نهایت دوتا از بهترین آنها را برای سایت و فروشکاه اینترنتی شما پیشنهاد کنم.

چرا باید از بهترین فرم ساز وردپرس در سایت خود استفاده کنیم ؟

شاید برای خیلی ها سوال باشه که اصلا چرا باید به دنبال بهترین افزونه فرم ساز برای وردپرس باشیم جواب این سوال این هست که یک فرم در سایت شما مزیت های زیادی دارد اولین مزیت داشتن یک فرم در سایت صرفه جویی زمان شما است بزارید با فرم تماس سایت مثالی عرض کنیم در واقع زمانی که شما یک فرم تماس در سایت خود دارید کاربران به راحتی می توانند با شما تماس گرفته و درخواست خود را به شما اطلاع دهند در غیر اینصورت یا باید از طریق شماره تماس با شما تماس بگیرند که باعث هدر رفتن زمانتان می شود یا اصلا نه شماره تماسی و نه فرمی برای ارتباط کاربران قرار دهید که در اینصورت سایت شما یک سایت نامعتبر و بی هویت خواهد بود.

یک فرم ساز حرفه ای و خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

خب راستی برای پیدا کردن بهترین افزونه فرم ساز وردپرس باید به دنبال چه فاکتورهایی باشیم ؟

اولین فاکتوری که باید در انتخاب فرم مد نظر داشته باشیم هدف از استفاده آن است مثلا اگر شما فقط فقط یک فرم تماس نیاز دارید می تونید از فرم تماس Contact Form استفاده کنید اما اگر نه دنبال فرم های پیشرفته در سایت خود هستید مثلا مثل فرم استخدام یا فرم سفارش غذا باید از فرم سازهای پیشرفته ای مانند گراویتی فرم استفاده کنید.

دومین فاکتوری که باید در انتخاب فرم مدنظر داشته باشید رایگان یا پولی بودن افزونه برای استفاده است. مثلا اگر دنبال فرم ساز رایگان هستید باید بهترین فرم ساز رایگان را نصب کنید اما اگر قصد خرید و هزینه کردن برای افزونه فرم ساز دارید باید به دنبال بهترین افزونه پولی در بازار باشید که در ادامه در هردو صورت شما عزیزان را راهنمایی خواهیم کرد.

5 تا از بهترین افزونه های فرم ساز در وردپرس

در ادامه می خواهیم 5 تا از بهترین افزونه های فرم ساز در وردپرس را به شما عزیزان معرفی کنیم و نتیجه ای که از این 5 فرم خواهیم گرفت انتخاب 2 فرم مناسب به صورت رایگان و پولی برای سایتمان است.

1- افزونه گراویتی فرم بهترین افزونه پولی برای ساخت فرم

افزونه Gravity Forms یک ویرایشگر بصری فرم و یکی از بهترین افزونه های فرم ساز پرداختی و قدرتمند وردپرس است. این افزونه ویژگی های پیشرفته و قابلیت سفارشی سازی بالایی دارد به طوری که می تواند هر کاربری را طرفدار خود کند.

ویژگی های پیشرفته افزونه Gravity Forms آن را تبدیل به بهترین افزونه فرم ساز برای توسعه دهندگان کرده است.

مزایا و ویژگی های کلیدی:

2- افزونه نینجا فرم جزو بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس

افزونه Ninja Forms یکی دیگر از بهترین افزونه های فرم ساز محبوب و آسان وردپرس است. با استفاده از رابط کاربری ساده کشیدن و رها کردن آن ایجاد فرم با این افزونه بسیار راحت است.

در این افزونه برای کاربران پیشرفته تعداد زیادی ویژگی و قابلیت وجود دارد و گزینه های خاص هر فیلد را می توان از بخش تنظیمات Ninja Forms کنترل و مدیریت کرد.

افزونه Ninja Forms یک سازنده فرم ابتدایی و ساده ارائه می دهد که می توان آن را در نوع های زیاد و مختلفی توسعه داد. انتخاب یک addon مناسب برای افزونه می تواند به شما کمک کند که فرم های فوق العاده ای طراحی کنید.

مزایا و ویژگی های کلیدی:

3- افزونه Contact Form 7 فرم تماس ساده اما انعطاف پذیر

افزونه contact form 7 یکی از پر استفاده ترین افزونه های وردپرس است که تا امروز بیش از 5 میلیون نصب فعال از مخرن وردپرس داشته است این افزونه علاوه بر ساده بودن بسیار انعطاف پذیر است و نیاز شما را برای داشتن یک فرم تماس ساده در صفحه تماس با ما بر طرف می کند. افزونه contact form 7 را به صورت رایگان می توانید استفاده کنید و از قابلیت های عالی آن بهره ببرید.

4- افزونه WPForms کامل ترین افزونه رایگان وردپرس

افزونه WPForms یکی دیگر از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس است این افزونه تا امروز بیش از 3 میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس داشته است و در دو نسخه Lite و Pro عرضه شده است در واقع به این صورت است که شما نسخه لایت این افزونه را در سایت خود تست میکنید و اگر از کار کردن با این افزونه لذت بردید و راضی بودید نسبت به خرید افزونه اصلی آن از سایت مرجع اقدام کنید.

مزایا و ویژگی های کلیدی این افزونه:

5- افزونه Formidable Forms در لیست بهترین افزونه های وردپرس

افزونه Formidable Forms یکی از بهترین افزونه فرم ساز وردپرس موجود در بازار و یکی از بهترین افزونه های فرم ساز برای توسعه دهندگان است. با این افزونه می توانید فرم های پیچیده را به سادگی بسازید. توسعه دهندگان افزونه Formidable Forms ادعا می کنند که تنها 60 ثانیه کافی است که یک فرم را با این افزونه ساخته و آن را در سایت وردپرسی خود به نمایش بگذارید.

با سازنده فرم کشیدن و رها کردن این افزونه حتی بدون داشتن کوچکترین دانشی درباره یک افزونه فرم ساز می توانید فرم های مختلف ایجاد کنید. افزونه Formidable Forms رایگان است اما در نسخه Pro با قیمت های مختلف دارد.

به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس، اگر به دنبال ساخت برنامه های کاربردی پیچیده با فرم های برنامه ریزی شده هستید، افزونه Formidable Forms برای شما عالی است. این افزونه ویژگی های قدرتمندی برای ایجاد فرم های دشوار برای وب سایت و یا اپلیکیشن تحت وب شما دارد.

مزایا و ویژگی های کلیدی:

معایب:

نتیجه گیری

افزونه هایی که در این مقاله به عنوان بهترین افزونه فرم ساز وردپرس معرفی شدند می توانند به شما در ایجاد یک فرم تماس عالی کمک کنند. با این وجود این شما هستید که برطبق نیازتان تصمیم می گیرید که کدام افزونه برای سایت وردپرسی شما مناسب تر است.

اگر سایت شما برای شما اهمیت دارد و می خواهید به صورت حرفه ای روی سایت خود سرمایه گذاری کنید بهترین افزونه برای کارهای پیشرفته نظیر سفارش انواع کالا و محاسبه قیمت، فرم استخدام ،فرم آزمون، فرم تماس در کل همه این فرم هارو می توانید با استفاده از افزونه فرم ساز Gravity Form طراحی کنید. این افزونه را قبلا ما برای شما فارسی سازی و آماده کرده ایم که می توانید از لینک بالا آن را برای سایت خود تهیه و استفاده کنید.

اما اگر به دنبال یک فرم ساز رایگان و ساده هستید می توانید از فرم ساز WPForms یا Contact Form 7 استفاده کنید.


میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل