کیت وردپرس

بهترین آموزش وردپرس به صورت رایگان❤️❤️

بهترین سایت های آموزش وردپرس

شما هم برای راه اندازی سایت به دنبال بهترین آموزش وردپرس هستید؟ اگر به تازگی با وردپرس آشنا شدید حتماً تا آخر این مقاله همراه ما باشید چون می خواهیم شمارو به بهترین آموزش وردپرس و البته رایگان هدایت کنیم و سپس در ادامه معیارهای بهترین آموزش وردپرس رو توضیح دهیم.

برای رفتن به یکی از بهترین دوره های آموزش وردپرس روی لینک زیر کلیک کنید

توجه

بهترین آموزش وردپرس

ما در وب فارسی و انگلیسی آموزش های بسیاری برای وردپرس داریم و شما ممکن هست در شروع کمی گیج شوید اما نگران نباشید در ادامه قدم به قدم مارو راهنمایی خواهیم کرد تا بتونید بهترین آموزش وردپرس رو پیدا کنید و از مباحث آن استفاده کنید

کیفیت در آموزش

اگر شما از بهترین سایت ها خرید کنید ولی آموزش ها و محصولات آن سایت با کیفیت و تاثیر گذار نباشد قطعا برای کاربران هیچ سودی ندارد و از ارزش واقعی آن سایت خیلی بسیار کم می شود. پس یکی از مهم ترین وظیفه و ماموریت سایت های آموزشی کیفیت بالای محصولات است.

سرعت بالای سایت

وقتی شما کلمه بهترین سایت های آموزش وردپرس در ایران را سرچ می کنید قطعا روی اولین سایت هایی که در گوگل نمایش داده می شود کلیک میکنید اما فرض کنید روی سایت اولی کلیک کرده اید و 10 ثانیه طول کشیده اما هنوز صفحه سایت اولی بالا نیامده در همین زمان سایت دومی رو باز می کنید و صفحه سایت سریع برای شما باز می شود. شما چه عکس العملی نشان می دهید؟

اگر من باشم سایت اولی رو می بندم و دنبال جواب خودم به سراغ سایت دومی می روم. به نظر شما چه اتفاقی افتاد؟ اتفاق مهمی که افتاد 1-سایت اولی به علت سرعت کند لود صفحه یک کاربر, بازدیدکننده یا شایدم یک مشتری باارزش رو از دست داد. 2-یک امتیاز منفی خیلی بد گوگل به این سایت داد که در سئوی سایت اولی ضربه خواهد زد و در آینده شاید به نتایج پایین سقوط کند.

می بینید که سرعت سایت بسیار مهم و حیاتی است و هم چنین یکی فاکتورهای بهترین سایت نیز می باشد.

ساختار و شکل سایت

ساختار قالب و دسته بندی نوشته ها نیز بسیار فاکتور مهمی است. شاید این اتفاق برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی برای هدفی وارد یک سایت می شوید احساس راحتی با آن سایت بکنید از گشتن در سایت لذت ببرید و زیبایی سایت شما رو به خود جذب کند و هر چیزی که به دنبالش در آن سایت بگردید به راحتی پیدا کنید.

به این موضوعات UI(روابط کاربری سایت) و UX (تجربه کاربری سایت) می گویند. که سایت های با کیفیت باید آن را رعایت کنند.

پشتیبانی از کاربران سایت

قطعا اگر پشتیبانی از کاربران سایت در مقاله بهترین سایت های آموزش وردپرس نباشد باید تعجب کرد. اگر من یا شمای کاربر از سایتی محصول آموزشی خرید کرده باشیم و سوالاتی درباره آن محصول داشته باشیم یا حتی مثلا لینک دانلود برای ما فعال نشده باشد و بعد از پیگیری به نتیجه ای نرسیم از آن سایت بیزار می شویم و احساس بدی به ما دست می دهد که در آخر منجر به ضرر خود آن سایت می باشد.

خوشبختانه این موضوع در بین سایت های آموزشی ایرانی هر روز بهتر و بهتر می شود. همه دوستانی که آموزش می دهند به این موضوع پی برده اند که اگر از کاربران خود پشتیبانی نکنند سایت های رقیب به آسانی مشتریان آن ها را خواهد گرفت.

رتبه الکسای سایت

با رتبه الکسا شاید خیلی از شما دوستان آشنا نباشید و ندانید که به چه دردی می خورد و چگونه باید از آن استفاده کرد. الکسا یک سایتی که صاحب آن آمازون می باشد و صاحب آمازون آقای جف بزوس ثروتمند ترین مرد جهان می باشد الکسا با ربات های قدرتمندی که دارد تمام سایت های جهان را از نظر سئو رتبه بندی می کند.

اگر شما به سایت الکسا مراجعه کنید و در قسمت رتبه بندی سایت ها URL سایت مورد نظر رو بدهید سایت شما را از لحاظ جغرافیا به دو دسته کشور هدف مثلا ایران و رتبه جهانی که نبست به تمام سایت های جهان می باشد رتبه بندی میکند. این رتبه بندی هرچه کمتر و به 1نزدیک تر باشد بهتر است. مثلا تنها ترین سایت جهان خود گوگل است که رتبه اول رو هم از لحاظ کشوری و هم جهانی دارد. پس سنجش خوبی است که شما هم هر سایتی که خواستید رو رتبه بندی و شدت فعالیت آنها رو بررسی کنید

نکته: برای خرید کردن محصول یا خدمات یک سایت به رتبه الکسا زیاد اعتنا نکنید چون خیلی از سایت ها هستند که محصولات با کیفیت تر و ارزان تر ارائه می دهند ولی رتبه الکسای آن کمتر از رقبای آن می باشد و این میتواند به این دلیل باشد که آن سایت تازه راه اندازی شده است. معمولا سایت های زیر 10,000 در هر کشور جزو سایت های فعال آن کشور می باشند.

بروز بودن سایت

حتما شما هم آگاه هستید که دنیا با سرعت در حال تغییر است و قرن بیست و یک قرن سرعت و ارتباطات است مخصوصا اگر این موضوع را در فضای آتلاین یعنی اینترنت بررسی کنیم. پس سایت ها باید همیشه درحال تغییر با فضای اینترنت باشند هم از لحاظ آموزش هم از لحاظ طراحی پس سایتی که مقاله هایش دیر به دیر یا اصلا بروز رسانی نمی شود سایت ارزشمندی نیست. و اطلاعاتی که در اختیار ما میگذارد ممکن است فرسوده و تاریخ گذشته باشد و به دردی نخورد پس موضوعی مهم دیگری که در بهترین سایت های آموزش وردپرس باید وجود داشته باشد بحث بروزبودن است.

4 سایت برتر آموزش وردپرس در ایران

خب ما انواع ویژگی که یک سایت برتر باید داشته باشد را توضیح دادیم و گفتیم که سایت های خوب زیادی وجود دارد ولی ما در این مقاله 4 تا از آن ها را عنوان کردیم که به شرح زیر است.

سایت همیار وردپرس
همیار وردپرس

1- سایت همیار وردپرس

سایت همیار وردپرس یکی از سایت های قوی در زمینه آموزش وردپرس است که توسط آقای حاجی محمدی عزیز بنیان گذاری شده است و تا به امروز موفقیت های زیادی به دست آورده است. یکی از استارتاپ موفقی که ایشون راه اندازی کردند سایت بزرگ فروش قالب ژاکت می باشد. ایشون سایت همیار ورپرس و آموزش دادن وردپرس را اینگونه توصیف کردند:

‬ ‏‫‬ ‬ ‫‫بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: وردپرس برای من، تنها یک سایت‌ساز رایگان نیست؛ وردپرس، یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

علی حاجی محمدی

و واقعا اینگونه بوده است سایت همیار وردپرس نه تنها یک مرجع آموزش بلکه یک وسیله شد برای تبدیل آرزوهای آقای عزیز حاجی محمدی سایت همیار وردپرس در زمان منتشر شدن این مقاله رتبه 410 الکسای ایران است.

میهن وردپرس

2- سایت میهن وردپرس

مدیرسایت میهن وردپرس آقای رضا حسینی راد مرد خوش ذوق و سلیقه اهل شیراز می باشد . سایت میهن وردپرس تقریبا میشه گفت فعالیت خودش را با همیار وردپرس در یک سال شروع کرده و یکی از رقبای جدی همیار وردپرس در زمینه آموزش وردپرس است.

از ویژگی های خوب سایت میهن وردپرس گرافیگ متریال بسیار جذاب و زیبا می باشد اگر در سایت آن چرخ زده باشید این ویژگی را حس کرده اید. این سایت رابط و تجربه کاربری بسیار فوق العاده دارد. رتبه الکسای ایران میهن وردپرس 497 است. سایت میهن وردپرس دوره های با کیفیت مختلفی تولید کرده است. که معروف ترین آن ها پکیج جامع وبمستران طلایی می باشد. این سایت علاوه بر گرافیک عالی از سرعت بسیار خوبی نسبت به بقیه سایت ها برخوردار است.

ابزار وردپرس

3- سایت ابزار وردپرس

سایت ابزار وردپرس یکی از سایت های قوی در زمینه آموزش وردپرس است. این سایت توسط یک تیم 10 نفره به سرپرستی آقای جبین پور اداره می شود که بسیار قوی و جدی روی ابزار وردپرس کار میکنند. موفقیت این سایت در مدت زمان کم نشان دهنده تیم بسیار قوی این سایت می باشد. این تیم بحث سئو را بسیار عمیق در کرده اند و خیلی دقیق روی این موضوع کار می کنند. از ویژگی های خوب سایت ابزار وردپرس به گرافیگ جذاب سایت و تنوع محصولات می توان اشاره کرد. ابزار وردپرس رتبه 669 ایران را دارد.

کیت وردپرس

4- سایت کیت وردپرس

سایت کیت وردپرس نیز یکی از بهترین سایت های آموزش وردپرس شناخته شده است. کیت وردپرس بسیار با قدرت شروع کرده است و هرروز به کیفیت و پیشرفتش اضافه می شود.اگر دوره یا آموزشی از این سایت مشاهده کرده باشید قطعا به این موضوع پی برده اید. مطمئن باشید این سایت جزو یکی از بهترین سایت های آموزش وردپرس نام برده می شود و خواهد شد چون کاربران با ارزشی مثل شما دارد.

نتیجه گیری :

دوستان گلم همونطور که گفتم سایت هایی زیادی بود تا در این لیست قرار بگیرند ولی به دلیل طولانی نشدن مقاله تصمیم گرفتیم فقط 10 عدد سایت عنوان کنیم اگر شما هم سایتی می شناسید تا در زمینه آموزش وردپرس جزو بهترین ها هستند در بخش دیدگاه ها نظر با ارزشتون رو بزارید سایتی که عنوان می کنید شاید در مقاله ای بعدی آورده شود و اینگونه هم ما و هم دوستان دیگر استفاده خواهند کرد.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 3 امتیاز
خروج از نسخه موبایل