نماد سایت کیت وردپرس

بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس رایگان

top quiz wordpress plugin kitwp

به نام خدا سلام به همه شما دوستان عزیز در این مقاله قصد داریم بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین آزمون آنلاین خود را در وردپرس ایجاد کرده و کاربران زیادی جذب کنید. در واقع آزمون آنلاین در وردپرس یکی از بهترین شیوه ها برای جذب مخاطب و درگیر کردن آن در سایت می باشد چرا که ثابت شده کاربران به آزمون های آنلاین علاقه نشان می دهند و به نوعی این کار را برای سنجش خودشان دوست دارند.

برای ساخت آزمون در وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم بهترین و کامل ترین آنها را برای شما عزیزان شرح دهیم. این افزونه ها بیشترین استفاده را در بین فارسی زبانان دارد و در ادامه مقاله بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس با 3 تا از افزونه های معروف وردپرس مناسب برای این کار آشنا خواهید شد. حتما سعی کنید از این افزونه ها در سایت و فروشگاه اینترنتی خود استفاده یا تست کنید تا بازدهی فوق العاده آن را درک کنید. قطعا این کار می تواند اضافه شدن مخاطبان و در نهایت سئو سایت شما را بهتر کند و کاربران زیادی از آزمون شما استفاده کنند.

انتخاب بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس

همانطور که گفتیم برای هر کاری در وردپرس هزاران افزونه وجود دارد که این تعدادهای زیاد انتخاب و تصمیم گیری را برای کاربران بسیار سخت کرده است در این مقاله سعی کرده ایم بهترین افزونه های مربوط به این زمینه را عنوان کنیم تا کاربران فارسی زبان سردرگم نشوند و به با سرعت بتوانند افزونه مورد نظر خود را انتخاب کنند و وارد مراحل بعدی شوند پس برای پی بردن به بهترین افزونه آزمون آنلاین وردپرس مطالب زیر را دنبال کنید.

افزونه آزمون ساز  Wp Pro Quiz

افزونه  Wp Pro Quiz یکی از بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس است که شما به صورت رایگان می توانید از آن استفاده کنید این افزونه در مخزن وردپرس وجود دارد و شما می توانید آن را دانلود و نصب کنید افزونه wp pro quiz گزینه های زیادی دارد و شما می توانید آن را طوری تنظیم کنید که پس از تمام شدن آزمون جواب برای کاربران ایمیل شوند.

افزونه آزمون ساز وردپرس HD Quiz

افزونه HD Quiz یکی از آن افزونه هایی است که شما به راحتی می توانید یک آزمون آموزشی برای کاربران خود طراحی کنید این افزونه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است اگر بخواهیم به بخشی از امکانات این افزونه بپردازیم به صورت زیر است

امکانات افزونه HD Quiz :

افزونه آزمون ساز آنلاین با افزونه Quiz And Survey Master

افزونه Quiz And Survey Master نیز بسیار ساده است و شما می توانید با این افزونه آزمون ها یا پرسشنامه های سریع و ساده ای طراحی کنید مثلا می توانید برای دوره های آموزشی خود از کاربران امتحان بگیرید و در نهایت نمره و امتیاز آنها را به کاربر مورد نظر نمایش دهید. همچنین اگر یک آزمون نظر سنجی ساده نیاز دارید این افزونه می توانید گزینه خوبی باشد.

دقت کنید که شما باید برای طراحی یک آزمون آنلاین یک نقشه کلی در سر داشته باشید نه برای این افزونه بلکه برای تمام افزونه ها شما اول از همه باید بدانید چه آزمونی می خواهید طراحی کنید سپس برای کامل کردن ایده ها و آزمون خود می توانید سراغ این افزونه بروید و شروه به کار کنید.

ویژگی های مفید دیگر این افزونه :

نتیجه گیری مقاله بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس :

دوستان عزیزم افزونه هایی که در این مقاله گفته شد معروف ترین ها و آسان ترین ها بودند هم چنین تمام افزونه های ذکر شده را می توانید به صورت رایگان از مخزن وردپرس دانلود کنید سعی کردیم افزونه هایی رو به شما عزیزان معرفی کنیم که آموزش آنها نیز فراوان باشد بعد از انتخاب آزمون ساز وردپرس برای سایت خود فقط نیاز دارید یک جستجو انجام دهید تا آموزش آنها را در سایت دوستان مشاهده کنید در صورت نفهمیدن و راهنمایی بیشتر در قسمت دیدگاه ها نظر خود را ارسال کنید تا با تمام وجود شما را یاری کنیم.

میانگین رتبه : 4.3/5 😍 تعداد رای : 6 امتیاز
خروج از نسخه موبایل