نماد سایت کیت وردپرس

بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس در ایران

بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس

به نام خدا سلام به همه دوستان عزیز سایت کیت وردپرس در این مقاله قصد داریم بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم تا بتوانید بهترین افزونه چت آنلاین رو در سایت خود نصب کنید و با خدمات دادن بهتر به مشتریان خود هروز به سایت و فروشگاه اینترنتی خودتون اعتبار و موفقیت ببخشید.

چرا باید بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس را نصب کنیم ؟

افزونه های چت آنلاین وردپرس این قابلیت را در اختیار سایتتون قرار میدهد تا هر زمان بازدیدکننده‌ای وارد سایت می شود و درباره محصولات و خدماتی که ارائه می دهید قبل از خرید هر سوالی که دارد را از شما بپرسد.
بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس به این صورت هست که هر زمان در دسترس و آنلاین باشید دکمه چت در وردپرس برای کاربر نمایش داده می شود و کاربران قادر هستند بعد از کلیک روی آیکون چت پیغام خودشون را ارسال کنند و از قابلیت چت در سایت استفاده کنند. استفاده از چت آنلاین در وردپرس یک نیاز اساسی هست که اگر اونو راه‌اندازی کنید می تواند تاثیر بسیار خوبی روی فروش محصولات شما داشته باشد.

بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس چیست ؟

وقتی صحبت از خدمات مشتری و فراهم کردن تجربه عالی برای کاربران به میان می آید، بهترین راه استفاده از افزونه های چت آنلاین وردپرس است.

عصر اطلاعات و تکنولوژی باعث شده است که افراد به جای استفاده از تماس تلفنی ترجیح دهند از خدمات آنلاین استفاده کنند.

 پشتیبانی آنلاین به اشکال مختلف ارائه می شود و شامل انجمن ها، سؤالات متداول و حتی مستندات محصول است. با این حال معمولاً مردم برای به دست آوردن پاسخ سوالات خود سعی می کنند از چت های آنلاین و شبکه های اجتماعی استفاده کنند و اگر وب سایت تجاری شما هنوز این گزینه را ندارند، بهترین کار استفاده از یکی از بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس است.

افزودن گزینه های چت آنلاین در سایت های وردپرس نه تنها برای کاربران شما مفید است ، بلکه برای صاحبان وب سایت ها نیز می تواند مفید باشد. در ادامه آموزش به بررسی مزایا و بهترین افزونه های چت آنلاین در سایت های وردپرس می پردازیم.

افزونه Crisp Live Chat بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس رایگان

همانطور که گفته شد برای چت آنلاین وردپرس، افزونه‌های زیادی وجود دارد. از میان آنها، یکی از بهترین‌‌ها، افزونه  Crisp Live Chat است. این افزونه توانسته با بیش از 20,000 نصب فعال، امتیاز 4.8 از 5 را در مخزن وردپرس کسب نماید.

برخی از ویژگی های افزونه Crisp Live Chat

افزونه چت آنلاین Raychat

افزونه وردپرس Raychat یکی از بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس و کاربردی‌ترین سرویس‌هایی است که شما می‌توانید از آن برای ایجاد چت آنلاین در سایت خود استفاده کنید. این ابزار کاملاً رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید این پلایگن را دانلود و از قابلیت‌های جذاب آن بهره ببرید.

پس اگر به دنبال یک افزونه چت آنلاین حرفه‌ای هستید به شما پیشنهاد می‌کنم، رایچت را امتحان کنید و آن را در کمتر از یک دقیقه بر روی سایت خود نصب کنید.

افزونه چت آنلاین WP Live Chat Support

WP Live Chat Support یک افزونه بسیار جذاب رایگان چت آنلاین وردپرس است که برای کسب و کارها در همه مقیاس ها مناسب است.

این افزونه 6 قالب از پیش تعریف شده باکس چت آنلاین دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این، گزینه هایی برای چت آنلاین همزمان نامحدود دارد. چت های آفلاین می توانند ذخیره شوند و همچنین با چند کلیک می توانید به سابقه چت های آنلاین دسترسی پیدا کنید.

نکته مهم درباره افرونه WP Live Chat Support این است که می توانید فایلهای gif، انیمیشن ها ، بررسی ها و حتی نظرسنجی ها را به چت های خود اضافه کنید. همچنین می توانید دریافت اعلان برای پیام های جدید را فعال کنید، گزینه پشتیبانی از دستگاه خود را مدیریت کنید و حتی ایمیل و نام هر کاربر جدید را جمع آوری نمایید.

برخی امکانات این افزونه عبارت است از:

افزونه چت آنلاین Pure Chat

یکی دیگر از بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس افزونه وردپرس Pure Chat است. این افزونه گزینه چت نامحدود را ارائه می دهد که فرآیند مدیریت و رسیدگی به سؤالات مشتری را بسیار آسان می کند.

Pure Chat اگرچه به اندازه افزونه های دیگر معرفی شده در این مقاله پیشرفته نیست اما برای کسانی است که به دنبال راه اندازی چت آنلاین در سایت خود هستند بدون اینکه با ابزارهای دیگر درگیر شوند، بسیار مناسب است.

این افزونه کاربر پسند بوده، به خوبی کد گذاری شده و بسیار قابل سفارشی سازی است. علاوه بر این، در صورت عدم دسترسی برای شما فرم های ایمیل ارسال می شود و برای پیگیری چت های خود می توانید تاریخچه رونوشت را نیز بررسی کنید. و برای اطمینان از اینکه چت ها و کاربرانی که سعی در یافتن شما دارند را از دست نمی دهید، می توانید گزینه اعلان ها و تریگرها را فعال کنید.

برخی از دیگر امکانات این افزونه عبارت است از:

نتیجه گیری بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس :

همانطور که دیدید افزونه های زیادی برای چت آنلاین وجود دارد که ما خیلی از آنها رو برای گیج شدن شما دوستان عزیز نیاوردیم با تجربه ای که چند سال فعالیت در سطح وب داشته ام بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس Crisp Live Chat و Raychat است چون خیلی از دوستان و سایت های معروف از این دو افزونه استفاده می کنند پیشنهاد ما افزونه Crisp است.

پس اگر دنبال یک افزونه چت و پشتیبانی آنلاین در وردپرس هستید حتما افزونه Crisp رو امتحان کنید این افزونه رو می توایند از مخزن وردپرس دانلود کرده و نصب کنید.

میانگین رتبه : 3.7/5 😍 تعداد رای : 3 امتیاز
خروج از نسخه موبایل