کیت وردپرس

فارسی نوشتن در فتوشاپ cs6 و نسخه پرتابل

فارسی نوشتن در فتوشاپ cs6

فارسی نوشتن در فتوشاپ cs6 یکی از مشکلات افرادی است که از این نسخه فتوشاپ استفاده می کنند اگر شما هم این مشکل رو دارید این مقاله رو از دست ندید چون سعی کردیم در این مقاله مشکل فارسی نوشتن در فتوشاپ cs6 رو آموزش دهیم. انجام این کار بسیار ساده است و البته این مشکل در نسخه های مختلف فتوشاپ به وجود می آید که معمولاً با استفاده از همین آموزش می تونید مشکل نوشتن فارسی در فتوشاپ در نسخه های مختلف رو حل کنید. اگر هم به دنبال آموزش فتوشاپ هستید می تونید از دوره جامع آموزش فتوشاپ سایت کیت وردپرس استفاده کنید.

آموزش فارسی نوشتن در فتوشاپ cs6

نوشتن فارسی در فتوشاپ cs6 بسیار ساده است کافی است بعد از باز کردن نرم افزار فتوشاپ cs6 مانند تصویر زیر از بخش بالا سمت چپ فتوشاپ روی گزینه Edit کلیک کنید

چگونه در فتوشاپ CS6 فارسی تایپ کنیم
چگونه در فتوشاپ CS6 فارسی تایپ کنیم

سپس از بین گزینه های موجود قسمت آخر روی گزینه Preferences کلیک کنید تا منوی بعدی مانند تصویر زیر برای شما ظاهر شود

انتخاب گزینه type از Preference

از این بخش گزینه type رو انتخاب کنید تا پنجره زیر براتون باز بشه

انتخاب گزینه Middle Eastern

در این بخش شما باید گزینه Middle Eastern رو انتخاب کنید و سپس روی گزینه OK کلیک کنید تا تنظیمات براتون ذخیره شود.

حالا یکبار فتوشاپ رو ببندید و مجدد باز کنید تا مشکل فارسی نویسی براتون درست بشه

حل مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ cs6

مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ

این مشکل به دلیل تنظیمات پیش فرش فتوشاپ به وجود می آید و شما با تغییر گزینه جغرافیای زبان می تونید این مشکل رو حل کنید البته در بعضی از نسخه های فتوشاپ رفع این مشکل کمی متفاوت است چون در نسخه های جدید فتوشاپ مثل 2019 به بعد این گزینه ها تغییر کرده است که در ادامه مقاله آموزش مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ این مورد رو هم توضیح خواهم داد.

مشکل جدا نویسی در فتوشاپ نسخه های 2019 به بعد

برای رفع مشکل جدا نویسی در فتوشاپ 2019 یا نسخه های جدیدتر بعد از اینکه وارد بخش type شدید از بخش Choose Text Engine Options با توجه به نسخه فتوشاپ باید گزینه زیر رو انتخاب کنید

بعد از اینکه با توجه به نسخه فتوشاپ گزینه موردنظر خودتون رو انتخاب کردید حالا یک بار نرم افزار فتوشاپ رو ببندید و مجدد باز کنید گر هنوز مشکلتون پابرجا بود مجدد فتوشاپ رو باز کنید و از بخش بالا یعنی منو بالای فتوشاپ گزینه type رو انتخاب کنید و بعد از اینکه زیرمنوها باز شد روی گزینه Language Options کلیک کنید تا زیر منو دوم هم باز شود و در نهایت گزینه Middle Eastern features رو فعال کنید به صورت خلاصه کارهای زیر رو انجام دهید.

  1. به منوی type مراجعه کنید.
  2. روی گزینه Language Options کلیک کنید.
  3. گزینه Middle Eastern features را فعال نمایید.

مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ cs6

مقاله اصلی ما در مورد مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ cs6 بود اما همانطور که در بالا مشاهده کردید برای نسخه های دیگر رو هم به صورت خلاصه توضیح دادیم اگر به هر دلیلی مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ برای شما حل نشد حتماً در قسمت نظرات مشکلاتتون رو مطرح کنید تا اگر تونستیم به شما دوستان عزیز سایت کیت وردپرس کمک کنیم.

خلاصه فارسی نوشتن در فتوشاپ cs6

خب همونطور که دیدید با استفاده از مقاله فارسی نوشتن در فتوشاپ cs6 تونستیم به درستی مشکل فارسی نوشتن رو حل کنیم هر وقت مجدد این اتفاق براتون افتاد می تونید از همین روش استفاده کنید و مشکل فارسی نوشتن در فتوشاپ رو حل کنید اگر هم دوست دارید فتوشاپ رو به صورت حرفه ای یاد بگیرید می تونید از دوره جامع آموزش فتوشاپ کیت وردپرس استفاده کنید.

میانگین رتبه : 2.5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل