کیت وردپرس

افزونه عضویت حرفه ای وردپرس Ultimate Member

افزونه ultimate member

به نام خدا سلام دوستان عزیز در این مقاله می خواهیم افزونه Ultimate Member رو به شما معرفی کنیم شاید خیلی از صاحبان کسب و کار قصد داشته باشند برای کاربران خودشان یک پنل کاربری داشته باشند و یک بخش عضویت حرفه ای در وردپرس ایجاد کنند برای این کار افزونه های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین افزونه ها افزونه عضویت Ultimate Member وردپرس است. برای آشنا شدن بیشتر با این افزونه می توانید در ادامه توضیحات را دنبال کنید.

افزونه Ultimate Member فارسی

افزونه عضویت وردپرس به سایت شما کمک می کند تا بتوانید حرفه ای تر در فضای آنلاین ظاهر شوید و سایت یا فروشگاه اینترنتی خودتون رو به بخش عضویت و پنل کاربری مجهز کنید افزونه Ultimate Member یکی از بهترین گزینه ها است که شما می توانید آن را برای سایت خود تهیه کنید این افزونه قابلیت های زیادی دارد علاوه بر امکانات آن هنگامی که شما آن را نصب می کنید به راحتی می توانید با آن کار کنید و برای تمام کاربران سایت خود پروفایل حرفه ای ایجاد کنید.

افزونه های آلتیمیت ممبر

23 افزونه جانبی Ultimate Member

افزونه جانبی User Photos

این افزونه به کاربران سایت شما اجازه می دهد تا به راحتی بتوانند در پروفایل کاربری خود عکس آپلود کرده و همچنین آلبوم های زیبا ساخته و از نظر عکس برای خودشان سنگ تمام بگذارند

افزونه جانبی Private Content

این افزونه دست شما را باز می گذارد تا برای تمام کاربران سایت خود محتوای اختصاصی طراحی کنید انواع منو و تب های حرفه ای بسازید و حسابی قادر خواهید بود پروفایل کاربری کاربران سایت خود را سفارش سازی کنید.

افزونه جانبی Terms & Conditions

شاید بارها این تجربه را داشته باشید که در خیلی از سایت های حرفه ای و بزرگ مانند گوگل و دیگر سایت ها زمانی که شما می خواهید ثبت نام کنید سایت هدف شما را مجبور میکند تا یکسری قوانین آن سایت را پذیرفته و سپس به قسمت تکمیلی ثبت نام هدایت شوید این افزونه جانبی آلتیمت ممبر به شما کمک خواهد کرد تا این قابلیت را در سایت خود پیاده کنید و کسب و کار خود را حرفه ای تر نشان دهید.

افزونه جانبی woocommerce

همه شما دوستان قطعا افزونه فروشگاه ساز معروف ووکامرس را می دانید چیست افزونه جانبی woocommerce ارتباط میان افزونه فروشگاه ساز ووکامرس و افزونه آلتیمیت ممبر را برقرار می کند از قابلیت هایی که این افزونه به افزونه عضویت آلتیمیت اضافه می کند می توان به اضافه شدن گزینه و تب خرید و نمایش سفارشات در پروفایل کاربر اشاره کرد.

افزونه جانبی verified-users

با این افزونه جانبی شما قادر خواهید بود برای درخواست کاربران خود یک بخش تاییدیه ایجاد کنید به این صورت که کاربر یک درخواستی را برای شما ارسال می کند و شما باید آن را پذیرفته و تایید کنید.

افزونه جانبی Google reCAPTCHA

افزونه ای عالی برای قرار دادن گوگل ریکپچا در فرم ورود این افزونه کمک می کند تا امنیت سایت شما بیشتر شود و هکرها به راحتی نتوانند کاربران سایت شما را هک کنند

افزونه جانبی MailChimp

میل چیمپ یکی از معروف ترین و بهترین سرویس های ایمیل رسانی است که این افزونه جانبی به شما کمک می کند تا کاربران سایت خود را به راحتی در لیست سرویس ایمیل خود اضافه کنید و با ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را رشد دهید و درآمد زیادی به دست آورید.

افزونه جانبی Followers

یکی از قابلیت های بسیار جالب افزونه آلتیمیت ممبر امکان فالو کردن است که این افزونه این قابلیت را فراهم میکند تا کاربران بتوانند در سایت شما مانند اینستاگرام همدیگر را دنبال کنند و گیمیفیکیشن جالبی به سایت شما اضافه کند.

افزونه جانبی Private Messages

بسیاری از مدیران سایت های وردپرسی به دنبال راهی هستند تا بتوانند در پنل کاربری کاربرانشان یک قابلیتی ایجاد کنند تا بتوانند یکسری اطلاعات خصوصی مثلا کد تخفیف را برای کاربرانشان قرار دهند این افزونه این امکان را فراهم می کند.

افزونه جانبی Social Activity

افزونه آلتیمیت ممبر بسیار قوی عمل کرده تا آنجایی که شما می توانید سایت خود را علاوه بر بستر آموزش و … به بستر شبکه اجتماعی تبدیل کنید تا کاربران بتوانند مانند شبکه های اجتماعی با همدیگر تعامل داشته باشند و در پروفایل خود پست های مجزا قرار دهند.

افزونه جانبی bbPress

افزونه بی بی پرس را همه می شناسند افزونه ای بسیار عالی برای راه اندازی یک انجمن که کمک زیادی به افراد و کاربران می کنند با استفاده از این افزونه جانبی آلتیمیت ممبر می توانید کاربران خود را به افزونه bbPress متصل کنید و سیستم مدیریتی خود را یکپارچه کنید.

افزونه جانبی Social login

یکی از امکاناتی که امروزه تمام سایت های حرفه ای از آن استفاده می کنند و حتی ممکن است برای سئو و گوگل هم مهم باشد لاگین شدن سریع و بی دغدغه به وسیله شبکه های اجتماعی است یعنی کاربر اگر یک جیمیل در گوگل دارد به راحتی بدون رمز عبور و نام کاربری می تواند وارد سایت شما شود در واقع عمل احراز هویت در گوگل از قبل بررسی و انجام می شود و در سایت شما کاربر فقط وارد می شود.

افزونه جانبی User Tags

افزونه user tag یکی از افزودنی های جالب دیگر افزونه آلتیمیت ممبر است که به کاربران قابلیت اضافه کردن تگ در سایت مانند اینستاگرام را می دهد این ویژگی می تواند کاربران بیشتری را به سایت مجذوب کند.

افزونه جانبی Notices

افزونه فوق العاده کاربردی آلتیمیت ممبر که می توانید یکسری اعلانات را با کاربران عضو شده سایت یا کاربران عمومی نمایش دهید و از اعلانات مهم سایت خود مطلع سازید.

افزونه جانبی instagram

افزونه جانبی instagram یکی از افزودنی های کاربردی آلتیمیت ممبر می باشد که به کاربران اجازه می هند تا عکس های استفاده شده در اینستاگرام خود را در وردپرس به نمایش بگذارند در واقغ این افزونه امکان متصل سایت وردپرسی به اینستاگرام را می دهد.

افزونه جانبی myCRED

افزونه بسیار کاربردی Ultimate Member است که برای مدیران سایتی که می خواهند برای کاران خود در سایت یک گیمیفیکیشن عالی راه اندازی کنند و حسابی آن ها را درگیر سایت خود کنند مفید است این افزونه کمک می کند کاربران خود را به افزونه معروف myCred متصل کنید و با نگهداشتن کاربران در سایت سئو سایت خود را به صورت نمایی رشد دهید.

در واقع افزونه myCred یک افزونه امتیازدهی برای کاربران است مثلا با این افزونه می توانید طوری تنظیم کنید که زمانی که کاربر عملی مانند ارسال نظر را انجام داد یکسری امتیاز دریافت کند و بعدا از این امتیازها مطابق با هدف شما استفاده کنند. با این کاربران را ترغیب می کنید تا فعالیت های بیشتری در سایت شما داشته باشند.

افزونه جانبی notifications

با این افزونه Ultitmate memeber قابلیت این را پیدا می کنید که یکسری آگاهی ها را به کاربران خود اعلام کنید مثلا می توانید تنظیم کنید زمانی که یک کامنت به نوشته کاربر در سایت ارسال شد کاربر را آگاه کند تا سریع تر به بخش مربوطه مراجعه کرده و به کامنت ها پاسخ دهد.

افزونه جانبی Online

این افزونه جانبی یکی از شاهکارهای دیگر افزونه آلتیمیت ممبر است که کاربران آنلاین سایت را نمایش می دهد نکته جالب این افزونه استفاده از آن در هر مکانی با استفاده از کدهای کوتاه که شورتکد نام دارد است.

افزونه جانبی profile-completeness

این افزونه برای تشویق کاربران جهت تکمیل کردن پروفایل آنها استفاده می شود با این کار اطلاعات بیشتری از کاربر در اختیار خواهید داشت که می تواند برای فروش محصولات شما فوق العادی مفید باشد.

افزونه جانبی reviews

سیستم امتیازدهی یکی از استراتژی های جداناپذیر سایت های بزرگ است با این کار کیفیت سایت خود را از هر لحاظی بالا می برید و امروزه کیفیت در همه چیز حرف اول را می زند.

افزونه جانبی Friends

یک افزونه بسیار سبک که می تواند سیستم دوستی در سایت را برای کاربران فراهم کند

افزونه جانبی Groups

یک افزودنی بسیار سبک دیگر افزونه آلتیمیت ممبر که یک سیستم گروهی را در سایت شما برای کاربران فراهم می کند

افزونه جانبی Unsplash

این افزونه جانبی به کاربران سایت شما اجازه می دهند تا یک کاور بسیار جذاب مانند فیس بوک برای پروفایل خود انتخاب کنند

افرونه جانبی User-bookmark

این افزونه جانبی می تواند برای کاربران بسیار مفید باشند طوری که کاربر می تواند هر صفحه ،نوشته، محصول و پست های مختلف را در بوکمارک خود ذخیره کند تا در صورت نیاز به آن مراجعه کند.

ویژگی های افزونه عضویت وردپرس Ultimate Member

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل