کیت وردپرس

آموزش افزونه ویژوال کامپوزر – آموزش افزونه visual composer

دانلود افزونه ویژوال کامپوزر اورجینال

به نام خدا سلام به همه دوستان عزیز سایت کیت وردپرس در این مقاله ویدیویی می خواهیم آموزش افزونه ویژوال کامپوزر و نحوه کارکردن با این افزونه قدرتمند رو به شما عزیزان آموزش دهیم افزونه ویژوال کامپوزر یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز قدرتمند وردپرس است که با اکثر قالب های استاندارد سازگاری کامل دارد و شما با استفاده از این صفحه ساز می توانید بدون کدنویسی تمام صفحه های خودتان را به صورت حرفه ای و فوق العاده زیبا طراحی کنید و سفارش سازی های لازم رو انجام دهید. امیدوارم از آموزش افزونه ویژوال کامپوزر نهایت استفاده را ببرید.

افزونه ویژوال کامپوزر چیست ؟

در گذشته یعنی تا چند سال پیش اگر شما می خواستید یک سایت طراحی کنید و کسب وکار اینترنتی خود را شروع کنید باید هزینه زیادی کرده و زمان زیادی می گذاشتید اما امروزه این افکار دیگر حقیقت ندارد و با ابزارهای نوینی که آمده است راه های بسیار آسان تری برای ما وجود دارد تا به راحتی و بدون هزینه زیاد و متوسل به برنامه نویس خاصی بتوانیم به تنهایی کسب وکار خودمان را استارت زده و ادامه بدهیم.

در واقع افزونه ویژوال کامپوزر مانند افزونه المنتور یکی از این ابزارهاست که در طراحی صفحات سایت در سیستم وردپرس به ما کمک فراوانی می کند و به ما این امکان را می دهد تا صفحات سفارشی طراحی کرده و هر چه در ذهن داریم را خودمان با دست های خودمان روی سایت پیاده کنیم.

با افزونه ویژوال کامپوزر می تونید بدون کدنویسی صفحات خودتون رو فقط با کشیدن و رها کردن المان های این افزونه خلق کنید.

کشیدن المان ویژوال کامپوزر

برخی از ویژگی های صفحه ساز ویژوال کامپوزر :

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل