کیت وردپرس

چگونه فروش اینترنتی خود را افزایش بدهیم؟

افزایش فروش اینترنتی

17 راه برای افزایش فروش اینترنتی:

افزایش فروش اینترنتی، هدف اصلی مشاغل بی شماری، اعم از بزرگ و کوچک است. چه اینکه شما یک تجارت خرده فروشی مادر را اداره می کنید یا برای یک غول گسترده تجارت الکترونیکی مانند آمازون کار می کنید، افزایش فروش در هر دو امری مهم است.

اگر در فضای اینترنت کمی فعالیت داشته اید حتما متوجه کسب وکارهای آنلاین زیادی شده اید. امروز بسیاری از اشخاص با راه اندازی فروشگاه اینترنتی به درآمد های باور نکردنی رسیدند که اگر شما هم باور داشته باشید می توانید از این فرصت استفاده کنید.

با دیدن آموزش های رایگان وردپرس در سایت کیت وردپرس می توانید سایت بزرگ خود را در عرض چند روز راه اندازی کنید. و تجارت بزرگ آنلاین خود را برای آینده نزدیک رقم بزنید.

خوشبختانه ده ها روش برای افزایش فروش اینترنتی وجود دارد که بسیاری از آن ها را بلافاصله می توانید پیاده سازی کنید. در این پست، ما به معرفی چندین استراتژی خواهیم پرداخت؛ بنابراین چه کالای فیزیکی را بفروشید و یا شغلی مبتنی بر خدمات را اداره کنید، در اینجا 17تکنیک عملی که می توانید برای افزایش عملکرد فروش آنلاین استفاده کنید، آورده شده است. این مقاله شامل نکات ویژه ای در زمینه بازاریابی است که می توان پیاده سازی کرده و در اختیار کاربران دیگری قرار داد.

1. کپی بودن ظاهر سایت ها

این رویکرد -کپی برداری از ویژگی سایت های بزرگتر- نه تنها برای افزایش فروش اینترنتی به شما کمک بلکه شما را احمق جلوه می دهد و حتی به اعتبار برند شما نیز آسیب می رساند. اگر یک شرکت کوچک هستید، به آن افتخار کنید زیرا، بسیاری از مصرف کنندگان دقیقاً به دلیل خدمات  شخصی تری که ارائه می دهند، به مشاغل کوچکتر روی می آورند. پس سعی نکنید چیزی باشید که نیستید.

افزایش فروش اینترنتی
افزایش فروش اینترنتی

2. با افزونه های تبلیغاتی کلیک بیشتری به دست آورید:

اگر به صورت آنلاین کالا می فروشید، بنرهای تبلیغاتی یک انتخاب مناسب هستند -این ویژگی (در AdWords و Bing موجود است- به شما امکان می دهد تبلیغ خود را در مکان های بیشتری انجام دهید. تبلیغات سرعت کلیک شما را افزایش می دهد!

3. نمایش نظرات مشتریان و نشر سیگنال های اعتماد:

در محیط رسانه های اجتماعی امروز، چیزی از بازخورد مشتری اهمیت بیشتری نداشته است. این بدان معنی است که مشتریان راضی شما می توانند یکی از ارزشمندترین اسلحه ها را در اختیار شما قرار دهند. نظرات رضایت بخش مشتریان شما تأثیرگذارتر از بهترین نسخه های افزایش فروش سایت شما هستند.

به همین ترتیب، گنجاندن سیگنال های اعتماد می تواند راهی عالی برای افزایش فروش اینترنتی باشد، زیرا درک مطلوب تری از برند شما در ذهن کاربران ایجاد می کند و می تواند به طرز بالقوه ای بر تردیدها غلبه کند. حتی اگر کسب و کار شما حرفه ای است، باز هم این سیگنال های اعتماد را جلوی چشم و مرکز سایت خود قرار دهید.

4. احساس اضطرار ایجاد کنید:

مهم است که صادقانه و شفاف در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید توضیحاتی را برای کاربران خود ارائه دهید، اما هیچ راهی به اندازه ی ایجاد احساس فوریت برای ترغیب کاربر به خرید از شما وجود ندارد.

احساس عجله در مخاطب

بسیاری از مصرف کنندگان به محصولاتی با نسخه محدود تا پیشنهادهایی ویژه بدون محدودیت زمانی، علاقه ی بیشتری به خرید نشان می دهند. احساس فوریت را ایجاد کنید تا پاسخ مثبت بگیرید. اگرچه راه های دستیابی به این هدف به اندازه محصولاتی که می توانید بصورت آنلاین بفروشید متنوع است، اما برخی از استراتژی ها ممکن است مؤثرتر از سایرین باشد. به عنوان مثال، اگر شما محصولی با نسخه محدود را ایجاد نکردید، در عوض به مشتریانی که بلافاصله متعهد به خرید می شوند، آفرهایی مانند حمل و نقل رایگان یا تخفیف مالی ارائه دهید تا انگیزه ی آن ها برای خرید بیشتر شود.

ایجاد احساس فوریت یک روش عالی برای افزایش فروش اینترنتی است.

5. ضمانت برگشت پول:

اغلب اوقات، یکی از مهمترین عوامل تصمیم مشتری برای عدم خرید ، گریز از خطر است – میل به جلوگیری از ضرر بالقوه-

بیشتر اوقات، این ریسک درک شده یک ریسک اقتصادی است. چرا کسی باید محصولات شما را خریداری کند؟ اگر آن ها به درستی کار نکنند، یا مشتری آن ها را دوست نداشته باشد، چه می کنید؟ حتی خریدهای کوچک می توانند خطر “پشیمانی خریدار” را به همراه داشته باشند، بنابراین از ابتدا با ارائه ضمانت برگشت پول، بر این اعتراض غلبه کنید.

پیشنهاد برگشت پول برای اعتماد کردن بیشتر کاربر

هرچه ریسک بیشتری نسبت به تصمیم احتمالی برای مرجوغی کالای خود را بپذیرید، احتمال خرید کاربران از شما بیشتر است. بنابراین هر چیزی را که می تواند چشم انداز خرید را  از شما را منع کند، حذف کنید.

6. گزینه های کمتری را پیشنهاد دهید

برای بسیاری از مشاغل، این مفهوم بسیار غیرقابل تصور است. مطمئناً ارائه محصولات بیشتر راهی عالی برای افزایش فروش است! خب، نه لزوما. در حقیقت، در بسیاری از موارد، تنوع بیشتر انتخاب می تواند منجر به گیج شدن کاربر و در نتیجه کمتر شدن شانس خرید شما بشود.

اگر طیف گسترده ای از محصولات را دارید، ساختار صفحات سایت یا محصولات خود را به گونه ای در نظر بگیرید که بازدید کنندگان را تا حد امکان به مسیر دلخواهشات راهنمایی کنید. این امر، با قرار دادن محصولات شما در دسته های محدود انجام پذیر است. در هر صورت، به یاد داشته باشید که هرچه انتخاب بیشتری ارائه دهید ، مشتری قصد رفتن به جای دیگری را دارد.

7. جذب مخاطبان هدف

یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش اینترنتی استفاده از داده هایی است که در مورد مشتریان موجود خود دارید تا افرادی را مانند آن ها پیدا کنید. شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام به شما امکان می دهد این کار را از طریق هدف گیری مخاطبان ظاهری انجام دهید.

جذب ترافیک هدفمند

مخاطبان ظاهری در اینستاگرام،  در واقع کاربرانی هستند که ویژگی ها و رفتارهای خود را با مشتریان بانک اطلاعاتی شما به اشتراک می گذارند. شما داده های خود را در سایت و یا صفحه ی اینستاگرام خود بارگذاری می کنید، و سپس داده های شما توسط اشخاص ثالث رفرنس می شوند تا بر اساس معیارهایی که تعیین کرده اید، مسابقاتی را ایجاد کنید. این یک روش عالی برای جذب مخاطبان هدف شما می باشد، زیرا به طور کامل به شما امکان می دهد با حداکثر تلاش خود دسترسی خود را تا حد زیادی گسترش دهید و از تبلیغات بسیار هدفمند استفاده کنید تا کاربران سایت یا صفحه ی اینستاگرام تان را که بسیار شبیه به مشتریان موجود شما هستند، جذب کنید.

8.فرآیند پرداخت را کاهش دهید

کاهش اصطکاک در روند پرداخت شما می تواند تأثیر شگرفی در نرخ تبدیل شما داشته باشد. دقیقاً همانطور که باید استفاده و پیمایش سایت خود را برای بازدید کنندگان آسان تر کنید، باید خرید محصولات خود را نیز، برای آن ها آسان تر کنید.

مراحل غیر ضروری در روند پرداخت خود را که می تواند چشم انداز تبدیل را منع کند، حذف کنید. قسمت های غیر ضروری را در فرم ها حذف کنید. در ادامه ی این مقاله چند نکته دیگر در مورد مقابله با رها کردن سبد خرید گفته خواهد شد.

9- تا حد امکان درگاه های پرداخت با محبوبیت بالا ارائه دهید

بدیهی است که خرید محصولات شما از طریق کارت های اعتباری صورت می گیرد. مصرف کنندگان از لحاظ نحوه پرداخت کالاها و خدمات، انتخاب بیشتری نسبت به گذشته دارند و همه ترجیح نمی دهند که از یک درگاه پرداخت خاص استفاده کنند. با ارائه گزینه های درگاه پرداخت بیشتر، از جمله سرویس های جدیدتر که به طور فزاینده ای در تلفن های همراه محبوبیت پیدا می کنند، استفاده کنید.

10. از تصاویر با کیفیت برای محصول استفاده کنید

شواهد قانع کننده ای وجود دارد مبنی بر این که یک غذا با ظاهری خوب اشتهای افراد را بیشتر تحریک می کند تا غذایی با ظاهر معمولی. به همین ترتیب سرمایه گذاری در عکاسی محصولات، با کیفیت محصول تأثیری مشابه بر روی بازدید کنندگان سایت شما خواهد گذاشت.

صرف نظر از آنچه می فروشید، تصاویری باکیفیت از محصولات خود داشته باشید. همچنین حتما طیف گسترده ای از تصاویر را درج کنید. به نظر می رسد که گذاشتن تصاویر از تمام زوایای قابل تصور محصولات شما را کاربران را به خرید از شما ترغیب می کند. مردم دوست دارند قبل از خرید، مخصوصاً به صورت آنلاین، تمام زوایا و مزیت های محصول را ببینند.

11. تبلیغات Gmail را امتحان کنید

این یک روش جالب برای دستیابی به چشم انداز و افزایش فروش است.

افزایش فروش اینترنتی را با استفاده از تبلیغات Gmail افزایش دهید. هنگامی که کاربران در حال جستجو کردن در سایت شما هستند، یک قدم فاصله ی بینتان را بردارید و از آن ها بخواهید تا در خبرنامه های شما عضو شوند و از اخبار و تخفیفات ویژه ی شما بهره مند شوند.

12. کاربر به صفحه ی دلخواهش هدایت شود

اگر کاربر روی تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص کلیک کند، صفحه ای که به آن ها نمایش داده می شود باید مربوط به آن محصول یا خدمات خاص باشد – نه یک دسته مرتبط، بلکه یک پیشنهاد ویژه برای یک محصول خاص.

13. به هر سوال پاسخ دهید و با اعتراضات برخوردی مناسب داشته باشید

یکی از خطراتی که هنگام تلاش برای افزایش فروش اینترنتی می توانید با آن روبرو شوید، فرضیه هایی درباره دانش مشتریان آینده شما در مورد محصول، خدمات یا حتی بازار است. بسیاری از شرکت ها به اشتباه معتقدند که مشتریانشان بیشتر از آنچه که باید، می دانند ولی در واقعیت اینطور نیست و نداشتن دانش کاربران منجر به پرسیدن برخی سوالات یا اعتراضاتی از جانب کاربران می شود که بی جواب گذاشتن آن ها می تواند به افزایش فروش آسیب برساند.

هر سؤالی را که احتمالاً می توانید درباره محصول خود بپرسید در نظر بگیرید و در پست های خود به آن ها پاسخ دهید. به همین ترتیب، درباره هرگونه اعتراض احتمالی که  در مورد محصولات شما وجود دارد، بیاندیشید و در سایت خود با نوشتن مطالب مفید، پیشگیرانه بر آن غلبه کنید.

14.محصولات کوچکی را به صورت رایگان هدیه دهید

مردم عاشق چیزهای رایگان هستند و هرچه بیشتر به آن ها رایگان هدیه دهید، مشتری های آینده نگر تر احتمالاً شما و برند شما را به خاطر می سپارند، که می تواند منجر به فروش آنلاین و افزایش فروش اینترنتی شما شود.

به پیشنهادات فعلی خود نگاه کنید. آیا می توانید به صورت رایگان چیزی بدهید؟ بری مثال می توانید نرم افزارهای موجود در سایت خود را به صورت رایگان آموزش دهید. دادن چیزهای رایگان فقط یک راه عالی برای بهبود درک مردم از مشاغل شما نیست، بلکه این یک راه عالی برای معرفی محصولات خودتان به آن هاست.

15. ایجاد و هدف گیری دقیق شخصیت های خریدار

 هرچه نیاز مشتریان ایده آل خود را بهتر بشناسید، می توانید محصولاتی را که دقیقا متناسب با زندگی آنها وجود دارد به آن ها معرفی کنید. خود را ملزوم کنید تا شناخت دقیق تری از مشتریان هدف خود پیدا کنید. وقتی این افراد را پیدا کنید به محض معرفی کالاهایتان به آن ها احتمال خرید آن ها از شما بیشتر خواهد شد.

16. پیاده سازی قیمت گذاری تنظیم شده

وقتی به یک رستوران می روید، احتمال بالا این است که شما از منوی غذایی همواره غذایی با قیمت متوسط و مقعول را انتخاب می کنید. این امر به این دلیل است که بسیاری از رستوران ها روانشناسی را به کار می گیرند تا مردم را به سمت وعده های غذایی میان رده سوق دهند. ما اغلب از خرید ارزان ترین و گران ترین اجناس خودداری می کنیم و از گزینه های طبقه متوسط ​​جذاب ترین ان ها را انتخاب خواهیم کرد. این تکنیکی است که به عنوان “قیمت گذاری decoy” شناخته می شود. همان اصل را می توان برای افزایش فروش اینترنتی با ساختارهای قیمت گذاری مرتب استفاده کرد.

بهینه بودن سایت برای موبایل

17. با بهینه سازی سایت برای نسخه موبایل

با بهینه سازی سایت خود بر روی تلفن همراه افزایش فروش سایت وردپرس خود را افزایش دهید.

جستجوی تلفن همراه در حال حاضر از حجم جستجو با دسک تاپ در حال رقابت است. اگر نمی خواهید از قافله ی فروشندگان عقب بمانید راه حل آن طراحی یک سایت واکنش گذا می باشد.

باید کاربران موبایل هر آنچه را که می فروشید، آسان تر خریداری کنند. سایت تلفن همراه آمازون نمونه ای عالی از نحوه تجارت الکترونیکی تلفن همراه است. البته شما برای ایجاد یک تجربه قانع کننده و کاربر پسند برای بازدید کنندگان در تلفن همراه نیازی به منابع سایتی به بزرگی آمازون ندارید.

پیمایش و تجربه کاربری از مهم ترین عناصر یک تجربه موبایل با طراحی بسیار پیشرفته است. هرچه بازدیدکنندگان بتوانند آنچه را که می خواهند سریع تر پیدا کنند و خرید کنند آسان تر باشد، احتمال اینکه سایت شما را به کلی رها کرده و نیازهای خود را در جای دیگر بدست آورند، کمتر است. صفحات باید تقریباً فوراً بارگیری شوند و ناوبری منطقی باشد. برای دریافت اطلاعات کاربر بیش از حد سوال نپرسید. به بازدید کنندگان اجازه دهید بعداً حتی در دستگاه دیگری به ناحیه ی کاربری برگردند. انتظار نداشته باشید که بازدید کنندگان تلفن همراه در یک جلسه به مشتریان بالفعل شما تبدیل شوند زیرا این امر نیازمند وقت و تلاش بسیاری است.

به بازدید کنندگان تلفن همراه خود بها دهید و هر کاری را که ممکن است انجام دهید تا بتوانید خرید آن ها را از طریق سایت خود قطعی کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل