کیت وردپرس

طراحی وب سایت در آلمان با قیمت بسیار مناسب

آلمان یکی از کشورهای توسعه یافته دنیا است که فارسی زبانان زیادی در آن زندگی می کند از آنجایی که سلیقه ها در همه جا متفاوت است شاید افرادی که در آلمان زندگی می کنند دوست داشته باشند یک سایت براساس سبک و سیاق فارسی زبان ها داشته باشند. بنابراین اگر شما جزء کسانی هستید که در آلمان زندگی می کنید و یا دوست دارید یک سایت مناسب برای کشور آلمان داشته باشید حتماً تا آخر مقاله طراحی وب سایت در آلمان همراه کیت وردپرس باشید.

طراحی وب سایت در آلمان

امروزه همه جای دنیا قدرت اینترنت ثابت شده است و تقریبا سایت داشتن یکی از الزامات هر کسب و کار در کشورهای پیشرفته است دلیل آن هم جذب مشتریان از طریق سایت است حالا چه به صورت مستقیم چه به صورت غیر مستقیم پس برای کسب وکارتون سایت داشتن رو جدی بگیرید و جزء یکی از اولویت های خودتون قرار بدید مخصوصاً اگر بیزینسی دارید که می تونید در آلمان از طریق سایت درآمد خودتون رو رشد بدید.

محدودیت هایی که در آلمان نیست

اگر در ایران زندگی کرده باشید حتما در جریان هستید که برای پرداخت های دلاری و… محدودیت های زیادی دارید اما در کشور آلمان از این محدودیت ها خبری نیست البته که بعد از طراحی سایت در آلمان شاید درگیر یکسری کارهای اداری کوچک شوید ولی در کل اگر بررسی کنید می بینید که ارزشش رو داره برای کسب وکار خودتون یک سایت طراحی کنید.

50 سایت پربازدید آلمان

هر کشوری یکسری سایت های پربازدید دارد مثلا در ایران سایت آپارات و سایت دیجی کالا دو نمونه از سایت های پربازدید ایران و بومی است اما در کشورهای پیشرفته اکثرا سایت های یوتویب و آمازون جایگزین این دوتا سایت است و جزء پربازدید ترین سایت های آن کشور محسوب می شود در تصویر پایین لیست 50 سایت پربازدید آلمان رو مشاهده می کنید.

50 سایت پربازدید آلمان
50 سایت پربازدید آلمان

چند نمونه سایت های موفق آلمانی

در هر کشوری یکسری سایت های موفق و پر درآمد وجود دارد مثلاً قبلا در مورد پربازدیدترین سایت های ایرانی بحث کردیم که درآمد های زیادی داشتند اما اگر بخواهیم چند نمونه از سایت های پربازدید آلمان رو نام ببریم به شرح زیر است.

1.سایت مرسدس بنز

سایت مرسدس بنز

مرسدس بنز سالها است که یکی از بهترین خودروهای جهان است و هنوز که هنوزه داخل ایران هرکسی بنز داشته باشه خیلی خفن دیده میشه و حالا نکته جالب اینجاست که سایت این شرکت خودروسازی هم یکی از سایت های پربازدید و جذاب آلمان است که از تصاویر فوق العاده با کیفیتی در آن استفاده شده است.

2.سایت DHL

سایت dhl

سایت dhl یک شرکت خدمات لجستیک و زیر مجموعهٔ شرکت دویچه پست (بزرگ‌ترین شرکت پستی آلمان) است. این شرکت در بیش از ۱۸۰ کشور جهان دارای شعبه می‌باشد و هر ساله میلیون‌ها جعبه را به سراسر جهان ارسال می‌کند. سایت dhl زمانی که این مقاله نوشته می شود 24 سایت پربازدید آلمان است.

جذابیت سایت های ایرانی نسبت به آلمان

یکی از نکاتی که در حین بررسی طراحی وب سایت در آلمان و سایت های پربازدید آلمان متوجه شدم اینه که اکثر سایت های ایرانی نسبت به سایت های آلمانی بسیار جذاب تر است و این نشان دهنده خلاق بودن طراحان وبسایت های ایرانی است پس این فرصت خوبیه که سفارش طراحی سایت خود را در ایران ثبت کنید تا علاوه استفاده از خلاقیت و رابط کاربری ایرانی پسند هزینه طراحی سایت کمتری داشته باشید.

سفارش طراحی سایت در آلمان

خب حالا که کمی با فضای طراحی وب سایت در آلمان آشنا شدید شاید بخواهید خودتون هم یک وبسایت در این کشور برای توسعه کسب وکار مشتریانتون یا کسب وکار خودتون راه اندازی کنید اگر نمی دونید چطور از این خدمات استفاده کنید اصلاً نگران نباشید همین الان می تونید برای طراحی سایت در آلمان به صفحه سفارش طراحی سایت در کیت وردپرس بروید و به راحتی سفارش طراحی سایت خود را با هزینه مناسبی ثبت کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل