کیت وردپرس

قیمت طراحی سایت❤️هزینه طراحی سایت در سال 1401

هزینه طراحی سایت

قیمت طراحی سایت یکی از سوالات متداول افرادی است که تصمیم بر راه اندازی سایت دارند پس تصمیم گرفتم یکبار برای همیشه هزینه طراحی سایت رو به صورت کامل در این صفحه مشخص کنم تا هر شخصی سوالی در ارتباط با قیمت طراحی سایت پرسید او را به این صفحه هدایت کنم. اگر شما هم دوست دارید هزینه و قیمت طراحی سایت در سال جدید رو بدونید حتماً از این مقاله جامع استفاده کنید.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت بستگی به یکسری موارد مهم داره که در این مقاله قصد داریم این موارد رو باهم بررسی کنیم از اونجایی که قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف یکسان نیست شاید براتون سوال باشه که چرا یک طراح سایت مثلا با هزینه 10 میلیون یک سایت فروشگاهی رو راه اندازی میکنه و یک شرکت یا طراح سایت دیگه با هزینه 30 میلیون دلیل این همه اختلاف چیست و کدوم بهترین گزینه برای ما است؟

فاکتورهای موثر در قیمت طراحی سایت

خب همونطور که در بالا اشاره شد برای مشخص شدن قیمت طراحی سایت فاکتورهای مهمی وجود داره که می تونه در قیمت طراحی سایت شما موثر باشه اما این فاکتورها به نظرتون شامل چه چیزهایی میشه؟

1.تخصص طراح سایت یا تجربه شرکت

اولین فاکتوری که اهمیت زیادی در قیمت طراحی سایت داره تخصص طراح سایت یا تجربه شرکت طراح سایت است. یعنی هر چقدر طراح سایت تخصص بیشتری داشته باشه و فرد حرفه ای تری باشه قیمت طراحی سایت آن بالاتر میره چرا که شما دارید از یک متخصص کمک می گیرید و کار با کیفیت بالایی به شما تحویل داده میشه

اگر شرکت باشه هزینه طراحی سایت بستگی به برند بودن و تجربه شرکت داره و هر چقدر شرکت طراح سایت برند باشه و پروژه های بیشتری داشته باشه قطعاً هزینه بیشتری از کارفرما درخواست می کنه.

امکانات وبسایت
امکانات وبسایت

2.امکانات و نوع وبسایت درخواستی

مورد دومی که روی قیمت طراحی سایت موثر است امکانات وبسایتی است که کارفرما سفارش می دهد یعنی هرچقدر امکانات سایت بیشتر و پیچیده تر باشد قیمت طراحی سایت بیشتر خواهد شد مثلاً هزینه طراحی سایت شخصی قیمت بسیار کمتری نسبت به سایت شرکتی دارد چون طراحی آن ساده تر است

بنابراین قیمت طراحی سایت شرکتی قیمت کمتری نسبت به هزینه طراحی سایت فروشگاهی دارد چون بازهم اینجا طراحی سایت شرکتی بسیار ساده تر از وبسایت فروشگاهی است پس نتیجه می گیریم هزینه طراحی وبسایت های فروشگاهی نسبت به بقیه وبسایت ها بیشتر است.

3.تکنولوژی استفاده در طراحی سایت

فاکتور بعدی که در قیمت طراحی سایت موثر است تکنولوژی است که برای راه اندازی آن استفاده می شود اگر شما بخواهید از سیستم های آماده مثل وردپرس استفاده کنید هزینه طراحی سایت شما بسیار کاهش پیدا می کند اما اگر وردپرس نیاز شمارو برطرف نمیکنه و نیاز به یک وبسایت اختصاصی دارید باید هزینه بیشتری رو به طراح سایت بپردازید تا سایت شما به صورت اختصاصی با تکنولوژی های موجود طبق نیاز شما کدنویسی و پیاده سازی شود.

برای مشاهده هزینه طراحی قالب وردپرس می تونید از مقاله ای که قبلاً در وبسایت منتشر کردیم استفاده کنید.

 

طراحی سایت شرکتی

خدماتت رو بفروش
میلیون تومان 7 قیمت پایه
  • رعایت اصول سئو
  • 1 ماه پشتیبانی حرفه ای
  • درخواست سفارش سازی
  • وارد کردن اطلاعات اولیه
  • رابط کاربری جذاب
  • آموزش کامل کار با سایت

طراحی سایت فروشگاهی

محصولاتت رو آنلاین بفروش!
میلیون تومان 10 قیمت پایه
  • رعایت اصول سئو
  • 1 ماه پشتیبانی حرفه ای
  • درخواست سفارش سازی
  • وارد کردن اطلاعات اولیه
  • رابط کاربری جذاب
  • آموزش کامل کار با سایت
محبوب

طراحی سایت اختصاصی

یک سایت متفاوت داشته باش
میلیون تومان 15 قیمت پایه
  • رعایت اصول سئو
  • 1 ماه پشتیبانی حرفه ای
  • درخواست سفارش سازی
  • وارد کردن اطلاعات اولیه
  • رابط کاربری جذاب
  • آموزش کامل کار با سایت

آیا وبسایت شما در دسته بندی بالا نیست؟‎

اگر دسته بندی یا حوزه کاری شما در بالا نیست می تونید از دسته بندی که در بخش های پایین تر ذکر می کنیم می تونید استفاده کنید اما در هر صورت اکثر وبسایت هایی که نام می بریم در همین پلن های بالا خلاصه می شود 

  1. وبسایت های شخصی
  2. وب سایت اشتراک گذاری عکس
  3.  وب سایت اشتراک گذاری فیلم
  4. وب سایت خبری یا مجله ای
  5.  وب سایت‌های دایرکتوری 
  6.  وب سایت‌های آموزشی

به این نکته دقت داشته باشید که قیمت تمام پلن های بالا به صورت پایه تعریف شده یعنی اگر وبسایت فروشگاهی شما امکانات بیش از حد یک فروشگاه معمولی نیاز داشته باشه قطعاً هزینه آن بیشتر میشه اما اگه امکانات کمتری نسبت به یک فروشگاه عادی داشته باشه هزینه آن کمتر خواهد شد.

هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدره؟

ما در دنیای اینترنت روش های مختلفی برای طراحی سایت داریم و هر کدام مزایا و معایب خاص خودشون رو دارند اما جالبه بدونید تقریباً 90 درصد وبسایت ها کارشون با وردپرس راه میفته، اگر نمی دونید وردپرس چیه ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان هست که طراحی سایت با آن هزینه کمتری خواهد داشت چرا که در این سیستم سعی میشه از ابزارهای آماده استفاده بشه اما کار با همین ابزارهای ساده نیاز به یادگیری و تخصص داره 

جالبه بدونید تقریباً نصف سایت های دنیا با وردپرس راه اندازی شده و این آمار عظمت و قدرت وردپرس رو در دنیا نشون میده پس اگر قصد دارید یک سایتی راه اندازی کنید که بعداً دچار مشکلات پیچیده نشید پیشنهاد می کنم از وردپرس برای طراحی سایت خودتون استفاده کنید چون هرکسی با وردپرس کار کرده موندگار شده 🙂

طراحی سایت اختصاصی با وردپرس

خیلی از افراد فکر می کنند چون هزینه طراحی سایت با وردپرس پایینه قابلیت اختصاصی کردن وجود نداره در حالی که تمام بخش های وردپرس قابل سفارش سازی هست و یک برنامه نویس وب یا توسعه دهنده وردپرس خیلی راحت می تونه تمام بخش های یک سایت وردپرسی رو طبق سلیقه کارفرما سفارش سازی کنه

یعنی شما اگر از یک قالب شبیه سایت دیجی کالا یا هر سایت دیگه ای خوشتون اومده می تونید با وردپرس شبیهش رو راه اندازی کنید کافیه به طراح سایت سفارش طراحی قالب اختصاصی بدهید.

هزینه طراحی سایت بالا نیست!

شاید با خودتون فکر کنید طراحی سایت هزینه بسیار سرسام آوری برای شما خواهد داشت در حالی که این موضوع صادق نیست شما باید با توجه به بودجه ای که دارید برای سایتتون هزینه کنید مثلاً برای طراحی سایت فروشگاهی به صورت معمول باید حداقل 10 میلیون هزینه کنید اما فرد دیگه ای هست که برای راه اندازی سایت فروشگاهی 30 میلیون هزینه می کند در اینجا قطعاً امکانات فروشگاهی اینترنتی اون فرد بیشتر است مگر اینکه شرکت موردنظر هزینه بسیار بالایی از شما دریافت کرده

یکی از روش هایی که می تونید هزینه طراحی سایت رو در شروع کمتر کنید بسنده کردن به امکانات کمتر و سایت ساده تر است چون شما در شروع فروشی از سایت ندارید نیازی نیست هزینه های زیادی کنید فقط باید امکانات ضروری مثل قابلیت خرید و فروش، درگاه پرداخت و… رو آماده سازی کنید بعد از اینکه به درآمد رسیدید بعداً می تونید امکانات و ظاهر سایتتون رو ارتقاء بدید.

قیمت طراحی سایت به ظاهر سایت نیست

بسیاری از افراد زمانی که یک سایت به ظاهر زیبا رو می بینند و از هزینه طراحی سایت آن اطلاع پیدا می کنند ناامید می شوند مثلا پیش خودشون فکر می کنند من یک سایت راه اندازی کردم هزینش شد 20 میلیون اما دوستم با هزینه 10 میلیون یک سایت جذاب تری دارد. در اینجا باید دقت کنید که فقط ظاهر سایت مهم نیست بسیاری از فاکتورهای دیگه در هزینه طراحی سایت نقش دارد که اگر چند نمونه رو بخواهیم عنوان کنیم به صورت زیر است

  • سرعت طراحی سایت
  • امکانات بکند سایت
  • هاست و دامنه بهتر
  • وابسته نبودن و قابلیت سفارش سازی سایت

البته این نکته رو هم مدنظر داشته باشید که ظاهر سایت بسیار اهمیت دارد و ظاهر زیبا حرفه ای بودن سایت شمارو نشان خواهد داد و کاربر بهتر می تونه به شما اعتماد کنه پس باید به این موضوع هم دقت کافی رو داشت اما همیشه اولویت اول شما ظاهر سایت نباشه سعی کنید به جنبه های دیگر سایتتون هم فکر کنید به صورت معمول سایت هایی که هزینه بیشتری کردند ظاهر زیباتری دارند و از جذابیت بیشتری برخوردار هستند.

هزینه طراحی سایت پایین

گول طراحی سایت ارزان رو نخورید

یکی از تجربه هایی که خودم داشتم اینه که روی هر چیزی خیلی حساس شدم در آخر اون کار خراب شد و به بدترین شکل ممکن انجام شد پس اگر شما هم زیادی حساس بشید و حتی بعد از اینکه سفارش سایتتون ثبت شد و در مرحله اجرا بود اما شما بازهم درحال پرس و جو هزینه و قیمت طراحی سایت هستید مطمئن باشید به زودی برای طراحی سایتتون به مشکل خواهید خورد و در شروع کار احساس بدی رو تجربه خواهید کرد.

بنابراین سعی کنید گول هزینه طراحی سایت پایین رو نخورید مثلا شاید شخصی به شما پیشنهاد میکنه من با 1 میلیون برای شما سایت طراحی می کنم اما مطمئن باشید به دلیلی اینکه در شروع هزینه اصولی برای طراحی سایت نکردید مجبورید در آینده 10 برابر قیمت طراحی سایت عادی هزینه کنید. چرا که امروزه هیچ طراحی سایت حرفه ای با این قیمت برای فردی سایت راه اندازی نمی کند پس مراقب کلاه برداران باشید.

قیمت طراحی سایت با کد نویسی

با توجه به اینکه دموهای آماده برای طراحی سایت با وردپرس وجود داره بسیاری از افراد سریع تر سایتشون طراحی میشه چرا که این دموهای آماده کارشون رو راه میندازه اما از اونطرف افرادی هستند که نیاز به سفارش سازی های زیادی دارند و دوست دارند یک سایت اختصاصی داشته باشند بنابراین هزینه آنها کمی بیشتر خواهد شد پس با اینکه قیمت طراحی سایت با کدنویسی بیشتر است اما طبق سلیقه شما طراحی خواهد شد.

برای نکات تکمیلی این رو هم بدونید که با پیشرفت ابزارهای طراحی سایت صفحه سازهای قوی به وجود اومدن تا افراد بدون کدنویسی بتونند صفحات دلخواهشون رو طراحی کنند اما این موضوع همیشه پاسخگوی نیاز افراد مبتدی نیست از این رو باید سمت طراحی سایت با کدنویسی بروند و چون طراحی سایت با کدنویسی انرژی و زمان بیشتری از طراح سایت میطلبد مشخص است که قیمت طراحی سایت با کدنویسی بیشتر باشد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چرا بیشتر است؟‎

بسیاری از کارفرماها سوالشون اینکه که چرا هزینه طراحی سایت فروشگاهی بیشتر از سایر وبسایت ها است در پاسخ باید بگیم که چون طراحی سایت فروشگاهی به صورت معمول زمان و انرژی بیشتری از ما خواهد برد دلیلش هم اینه که امکانات وبسایت های فروشگاهی بیشتر است

البته باید این نکته رو هم مدنظر قرار داد که همیشه طراحی سایت فروشگاهی گرانتر نیست گاهی اوقات یک وبسایت شرکتی طراحی می شود که پیچیده تر از یک وبسایت فروشگاهی است و قاعدتاً هزینه آن بیشتر از هزینه طراحی سایت فروشگاهی است.

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس

شما می تونید با قابلیت محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس ، قیمت دقیق رو برآورد کنید و قبل از سفارش سایت قیمت طراحی سایت رو بدست بیارید. این امکان به زودی در همین صفحه اضافه خواهد شد اما تا قبل از آماده شدن محاسبه آنلاین قیمت طراحی سایت وردپرس می تونید از چت پشتیبان و یا شماره تماس زیر استفاده کنید.

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس مزیتی که دارد متوجه شدن قیمت طراحی سایت شما در لحظه است یعنی شما می تونید با انتخاب یکسری گزینه های پیشنهادی محاسبه آنلاین قیمت طراحی سایت وردپرس خود را متوجه شوید و طبق بودجه مدنظرتون هزینه کنید.

هزینه طراحی سایت در سال ۱۴۰۰ چقدر بود؟

هزینه طراحی سایت در سال ۱۴۰۰ تفاوت عمده ای با سال 1401 ندارد اکثر طراح سایت هایی که ما می شناسیم با همون قیمیت سال قبل در حال فعالیت هستند حتی خود ما هم قیمت طراحی سایت در سال ۱۴۰۰ رو از مشتریان عزیزمون دریافت می کنیم اما به زودی هزینه های طراحی سایت بالاتر خواهد رفت پس اگر می خواهید از هزینه و تعرفه طراحی سایت در سال ۱۴۰۰ استفاده کنید سریع تر سفارش خودتون رو در سایت کیت وردپرس و یا شرکت های طراح سایت دیگر ثبت کنید.

راه اندازی سایت برای خودم

بعد از فهمیدن هزینه های طراحی سایت اگر شما هم به دنبال اینترنتی کردن کسب وکارتون هستید و دوست دارید درآمد غیرفعال داشته باشید می تونید همین الان در سایت کیت وردپرس سفارش طراحی سایت خود را ثبت کنید یا با شماره 09138781072 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل