کیت وردپرس

آموزش طراحی سایت خبری با وردپرس

طراحی سایت خبری در وردپرس

آموزش طراحی سایت خبری با وردپرس یکی از موارد مهم و کاربردی در مبحث طراحی سایت است که برای طراحی سایت خبری با وردپرس باید به خوبی آن را یاد بگیرید.

اگر قصد طراحی یک سایت خبری با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، این مقاله به شما کمک می کند تا در 10 مرحله ساده به راحتی یک سایت مجله خبری در وردپرس ایجاد کنید. خواهید دید که برای داشتن یک وبسایت زیبا و کارا، نیازی به برنامه نویسی های سخت و پیچیده و یا استخدام توسعه دهنده وب ندارید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی سایت خبری با وردپرس شامل چه مراحلی است؟

اگر سایت خبری خودتان را خوب راه اندازی نکنید، مخاطبان خود را از دست خواهید داد. متفاوت و منحصر به فرد باشید تا قدرت خوبی در کسب و کار اخبار آنلاین داشته باشید. با ظهور بیشمار و هر روزه وبسایت های خبری، متمایز بودن از بقیه کار چندان ساده ای نیست. برای تبدیل شدن به یک سایت خبری برجسته، باید یک قالب جذاب و کاربرپسند در وردپرس داشته باشید. زمان انتخاب قالب برای طراحی سایت خبری با وردپرس ممکن است کمی به مشکل بخورید؛ چرا که هزاران مورد زیبا وجود دارد. اما برای انتخاب یک قالب مناسب کافیست تا 10 مورد برتر را بررسی کنید و از بین همان‌ها یکی را انتخاب نمایید. این قالب ها توانسته اند سایت های خبری زیادی را موفق کنند؛ پس چرا سایت شما به موفقیت نرسد؟

مراحل آموزش طراحی سایت خبری با وردپرس به صورت پله به پله

مرحله اول: صفحه اصلی خود را پویا و جذاب طراحی کنید؛

قالب وردپرس King News
قالب وردپرس King News

با وجود بسیاری از وبسایت های خبری که روزانه مطالب زیادی را منتشر می کنند، طراحی یک طرح به روشی یونیک و در عین حال واکنشگرا، بسیار مهم است. دادن اطلاعات گسترده به خوانندگان خود آن هم به شیوه ای جذاب، آن ها را برای مدت طولانی تر به اخبار شما علاقه مند خواهد کرد. بنابراین، هنگامی که یک بازدید کننده با وبسایت شما درگیر می شود، می توانید او را به راحتی با موضوعات جالب تری که در سایت خبری شما عمیق تر است، پیوند دهید. قالب وردپرس پورتال خبری مجله KingNews یک انتخاب عالی برای اجرای طیف گسترده ای از لیست های خبری است. این الگوی تمیز به شما کمک می کند تا طرحی چشم نوازی ایجاد کنید که سایت مجله خبری شما را منحصر به فرد کند. چندین ابزارک را برای ساخت طرح بندی های مختلف، ترکیب کنید.

مرحله دوم: ایجاد سفر کاربر

News WordPress Theme

جذب ترافیک طبیعی بیشتر به وبسایت خبری خود، دقیقاً همان چیزی است که هنگام حضور در دنیای بزرگ اینترنت به آن نیاز دارید. به طور معمول، وب سایت های مجله و پورتال خبری با نمایش تبلیغات یا پیوندهای وابسته، درآمد کسب می کنند. یک وبسایت موفق به خواننده انگیزه می دهد تا هرچه بیشتر روی آیتم های مختلف سایت کلیک کند. با موضوع News & Magazine WordPress Theme می توانید یک سایت خبری مهم را برای به حداکثر رساندن کلیک ها و ایجاد یک سفر کاربری بی پایان راه اندازی کنید.

اطمینان حاصل کنید که خوانندگان شما همیشه یک مطلب یا مقاله دیگر برای خواندن در سایت مجله خبری شما نیاز دارند. سفر کاربری بی پایان ایجاد کنید و خوانندگان خود را از طریق انتشار به روز ترین اخبار، به سایت خود بازگردانید.

مرحله سوم: آرم و لوگوی رسانه خود را با دقت انتخاب کنید؛

قالب Globera News برای طراحی سایت خبری در وردپرس

یکی از مهم ترین چیزهایی که برای طراحی سایت خبری در وردپرس نیاز دارید، لوگوی جذاب و منحصر به فردی است که چیزهای زیادی در مورد کیفیت محتوای شما به مخاطبان تان خواهد گفت. هم آرم و هم فونت صفحه اصلی شما بر احساس خوانندگان نسبت به برند‌تان تأثیر زیادی می گذارد. ناگزیریم که بگوییم ظاهر هر چیز برای انسان ها بسیار مهم است؛ چرا که می تواند بر روی چشم اندازهای شما تأثیر روانی بگذارد و معرفی کاملاً واضحی از محصول یا خدمات شما را به آن ها بدهد.

مرحله چهارم: لینک شبکه های اجتماعی خود را اضافه کنید؛

اگر واقعاً می خواهید در صنعت خود موفق شوید، سایت خود را به شبکه های اجتماعی تان لینک کنید. بیش از یک چهارم کل مصرف کنندگان در سطح جهانی، از طریق شبکه های اجتماعی با برندها آشنا شده اند. بنابراین علاوه بر طراحی سایت خبری با وردپرس باید به حساب های فعال در شبکه های اجتماعی نیاز دارید.

مرحله پنجم: طراحی کاربر پسند و انعطاف پذیر

طراحی پاسخگو و کاربر پسند این روزها یکی از ویژگی های ضروری برای طراحی سایت خبری با وردپرس است. در واقع، مردم در طول روز با تلفن های هوشمند خود گشت و گذار و خرید می کنند. بنابراین، اگر می خواهید مطمئن شوید بیشترین بازدید ممکن را دارید، سایت مجله خبری خود را پاسخگو و واکنشگرا طراحی کنید. با ارائه یک طرح کاربر پسند و انعطاف پذیر، یک درگاه خبری جذاب و درجه یک ایجاد کنید تا یک تجربه کاربری شگفت انگیز را ارائه دهید.

مرحله ششم: ایجاد دسته ها و بخش ها

اکنون آماده هستید که سایت خبری خود را با محتوا پر کنید. جایی که استفاده مناسب از دسته ها و برچسب ها می تواند به شما کمک کند محتوای منحصر به فرد خود را به شکلی جذابتر برای خوانندگان خود سازماندهی کنید. منطقی است که از دسته ها برای موضوعات اصلی، زیر شاخه ها و برچسب های موضوعات مرتبط استفاده شود.

مرحله هفتم: وبسایت خود را تمیز نگه دارید؛

مطمئناً می خواهید سایت خبری شما از نظر بصری جذاب باشد و بازدیدکنندگان خود را برای همیشه حفظ کند. اما به یاد داشته باشید، گاهی اوقات بهتر است که مطالب کمتری را اما به صورت سازماندهی شده در وبسایت نمایش داد؛ چرا که بی نظمی گیج کننده است. در صورت وجود بیش از حد ابزارک ها، پنجره های بازشو یا دکمه های تماس برای عملکرد، کاربر در طی چند ثانیه سایت شما را رها می کند!

مرحله هشتم: تولید محتوا

افراد از اینترنت برای جستجوی محتوای تازه و مرتبط استفاده می کنند و درگیر آن می شوند. خوانندگان شما نیز چنین خواهند کرد. به روزرسانی های منظم بهترین راه برای حفظ بازدیدکنندگان شما خواهد بود.

مرحله نهم: استفاده از فناوری ها و گرایش های مدرن

در قرن 21 فقط متفاوت باش. فن آوری ها و روندهای مدرن روز به روز در حال پیشرفت هستند. هیچ چیز ثابت نیست جز تغییر. آیا شما با زمان مطابقت دارید؟ و زمان چیست؟ وقت طلاست. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که طراحی سایت خبری با وردپرس خود را در جریان آخرین تحولات دنیای فناوری قرار دهید. چه بخواهیم و چه نخواهیم، مهم است که با دقت ابزارها و خدماتی را انتخاب کنید که به کار شما کمک می کند. از طرف دیگر نباید سایت خود را با انیمیشن، گرافیک یا تصاویر بیش از حد بارگیری کنید.

مرحله دهم: یک طرح مشتری ساز ایجاد کنید؛

خب حالا که این کارها انجام شد، باید به دنبال راه هایی برای هدایت بازدید به سایت خبری خود باشید. برای کمک به کسب و کار خود، برای رسیدن به بیشترین میزان بازدید می توانید یک خبرنامه ایمیلی ایجاد کنید و یا از رسانه های اجتماعی خود کمک بگیرید. زیبا ترین سایت مجله خبری هیچ ارزشی ندارد اگر شما تنها کسی باشید کهبر روی صفحات کلیک می کنید.

این موضوع همراه با فرم تماس، فرم ورود، اشتراک خبرنامه، ثبت نام کاربر، فرم جستجو و گزینه های اجتماعی برای ایجاد یک طرح برنده مشتری برای سایت شما قابل حل است!

معرفی چند قالب مفید برای طراحی سایت خبری

خب در ادامه آموزش طراحی سایت خبری با وردپرس بد نیست چند قالب بسیار مفید را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در مورد بهترین قالب های خبری وردپرس بیشتر بدانید در واقع با دانستن بهترین قالب های خبری وردپرس دیگر شما نیازی نیست هزینه و زمان زیادی را صرف طراحی سایت خبری کنید همچنین این قالب ها در بین سایت های فارسی زبان نیز جزو بهترین قالب ها به شمار می رود این قالب ها را در پایین برای شما لیست خواهیم کرد.

امیدواریم که شما خواننده گرامی از این مقاله لذت کافی را برده باشید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل