کیت وردپرس

چرا باید سایت طراحی کنیم؟

چرا باید سایت طراحی کنیم

چرا باید سایت طراحی کنیم؟ و چرا سایت مهم است؟ اینها سوالاتی هستند که افراد موقع راه اندازی سایت از خودشان می پرسند اگر شما هم قصد راه اندازی سایت دارید اما به دلایلی تردید دارید این مقاله رو تا آخر همراه کیت وردپرس باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم و مزیت های داشتن سایت را نسبت به نداشتن آن مشخص کنیم.

6 دلیلی که چرا باید سایت طراحی کنیم

برای سوال چرا باید سایت طراحی کنیم پاسخ های زیادی وجود دارد که در ادامه مهم ترین دلایل و پاسخ ها را بررسی می کنیم. البته باید به این موضوع هم دقت کنید که طراحی سایت برای هر کسب وکاری مفید نیست و هیچ تاثیری بر درآمد آنها نخواهد داشت اما برای بعضی از کسب وکارها چنان سودی دارد که قابل باور نیست.

مزیت های داشتن سایت
مزیت های داشتن سایت

1.به کسب و کار خود اعتبار بدهید

بسیاری از کسب وکارها با من تماس می گیرند و خدمات خودشان را معرفی می کنند تا از آنها استفاده کنم بعد از قطع کردن تلفن نام برند آنها را در اینترنت جستجو می کنم اگر قصد خرید داشته باشم یکی از مهم ترین فاکتورها داشتن سایت است.

همین مسئله برای افراد و کسب وکارهای دیگر نیز رخ می دهد بنابراین اولین سودی که راه اندازی سایت دارد اعتبار بخشیدن به کسب وکار و بیزینس است و هر شخصی که نام شما را در اینترنت جستجو می کند سریع می تواند به اطلاعات و خدمات شما پی ببرد البته این کمترین سودی برای هر کسب وکار دارد در ادامه مقاله چرا باید سایت طراحی کنیم دلایل مهم تری را بررسی خواهیم کرد.

2.مشتریان شما افزایش پیدا می کند

دلیل بعدی اینکه چرا باید سایت طراحی کنیم افزایش مشتری و بیشتر کردن درآمد است که قطعاً برای همه شما عزیزان یکی از مهم ترین دلایل همین دلیل است. حالا شاید بپرسید چگونه از طریق سایت مشتریان افزایش پیدا می کند؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم سئو همه این کارها را انجام می دهد.

جذب مشتریان بیشتر

سئو به مجموعه کارهایی گفته می شود که باعث می شود سایت شما در نتایج جستجو گوگل حضور پیدا کند و کاربران از طریق جستجو در گوگل و گوگل مپ شما و خدمات شما را پیدا می کند و با تماس گرفتن یا خرید از سایت شما از خدمات یا محصولاتتان استفاده می کنند.

شاید برایتان جالب باشد که فروشگاه های اینترنتی بسیار معروف و بزرگ مثل دیجی کالا روزانه و هفته ای میلیاردی فروش دارند و تراکنش های بسیار بالایی در آن رقم می خورد که الان حتی در ذهنتان هم نمی گنجد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سئو پیشنهاد می کنم از دوره آموزش سئو دیدن کنید.

3.با سایت در خواب و سفر هم فروش دارید!

یکی از بهترین دلیل های اینکه چرا باید سایت طراحی کنیم استقلال زمانی است یعنی شما بعد از مدتی می تونید حتی در سفر و خواب هم فروش داشته باشید چرا که سایت شما 24 ساعته از شبانه روز فعال و در دسترس است و مشتریان هر زمان که دوست داشته باشند می توانند از خدمات سایت شما استفاده کنند.

البته فراموش نکنید که منظور از ما از فروش در خواب و مسافرت این نیست که شما بعد از چند هفته به فروش های عالی دست پیدا می کنید و دیگه نیازی نیست روی سایتتون کار کنید چرا که برای فروش بیشتر باید همیشه روی سایتتون کار کنید و کسب وکار خودتون رو توسعه دهید اما برای مدیریت کردن سایت شما فقط یک اینترنت و یک لب تاپ نیاز دارید و خوبی سایت داشتن استقلال و آزادی زمانی است.

4.محدودیت سفارشی سازی در سایت ندارید

اما دلایل بعدی که چرا باید سایت طراحی کنیم عدم وجود محدودیت داخل سایت است یعنی شما مثل اینستاگرام، تلگرام و… محدودیت ندارید و ریش و قیچی دست خودتون هست و هر طوری که بخواهید می شود سایت را سفارش سازی کرد و هر امکاناتی هم نیاز داشته باشید می توان داخل سایت اضافه کرد مثلاً در ادامه بعضی از قابلیت های ساده سایت را لیست می کنیم.

5. به یک نفر چندین بار بفروشید!

شاید براتون جالب باشه که شما می تونید با سایت داشتن به یک نفر چندین بار بفروشید اگر هنوز سوالتون اینه که چرا باید سایت طراحی کنیم این می تونه دلیل خوبی برای سفارش طراحی سایت و راه اندازی آن باشه البته که خودتون هم می تونید با یادگیری آموزش وردپرس سایتتون رو راه اندازی کنید.

در سایت شما می تونید صفحه ای طراحی کنید که اطلاعات کاربر مثل شماره موبایل یا ایمیل رو بگیرید از کاربر و در زمان مناسب با ایمیل مارکتینگ یا تلفن مارکتینگ محصولات کاربردی را به آنها بفروشید یا مثلاً زمانی که کاربری از سایت شما محصولی را خریداری می کند اطلاعات آن در سایت ذخیره می شود شما می تونید از اطلاعات آن برای فروختن محصول بعدی توسط یک پیشنهاد رد نشدنی استفاده کنید.

مدیریت بدون محدودیت به مکان

6. از هرجایی خواستید مدیریت کنید

یکی از دلایل محکم اینکه چرا باید سایت طراحی کنیم عدم محدودیت در مکان خاصی است که خود من عاشق این ویژگی سایت داشتن هستم و بارها لذت آن را تجربه کردم. یعنی شما می تونید فقط با یک لب تاپ و اینترنت گوشی سایت و کسب وکار اینترنتی خود را مدیریت کنید بدون اینکه در مکان خاصی زندانی باشید.

مثلاً خود من بارها در مسافرت در مهمانی ها و خانه بدون اینکه وابسته به مکان خاصی باشم سایت رو مدیریت کردم و کارهای لازم را انجام دادم بنابراین شما هم می تونید چنین شرایطی رو تجربه کنید و مجبور نباشید مانند کارمندها روزهای طولانی در یک اتاق حبس باشید.

داشتن سایت شغل دوم اما درآمد اول شما!

شما می تونید در شروع به سایت به عنوان یک شغل دوم و درآمد مکمل نگاه کنید اما با تلاش زیاد و مستمر روی سایت، طولی نمی کشد که درآمد شما از سایت درآمد اول شما می شود و متوجه می شوید که باید بیشتر روی سایت تمرکز کنید و بقیه کسب وکارها را بی خیال شوید.

البته این موضوع همانطور که در بالا هم اشاره کردیم برای همه کسب و کارها صدق نمی کند پس بهتر است قبل از راه اندازی سایت به چت آنلاین سایت کیت وردپرس پیام بدهید و از متخصصان ما مشاوره بگیرید.

جمع بندی چرا باید سایت طراحی کنیم

در این مقاله به موضوع چرا باید سایت طراحی کنیم پرداختیم اگر بازهم برای طراحی سایت تردید دارید می تونید در بخش نظرات یا چت آنلاین سوالات خودتون رو بیان کنید تا مسئله چرا باید سایت طراحی کنیم حل شود.

اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل