کیت وردپرس

بهترین افزونه صدور فاکتور ووکامرس فارسی

افزونه صدور فاکتور ووکامرس

افزونه صدور فاکتور ووکامرس جزو یکی از افزونه های ضروری فروشگاه های اینترنتی است چرا که هر فروشگاه اینترنتی نیاز دارد برای خریداران و مشتریان خود یک فاکتور رسمی برای سفارش ثبت کند. از آنجایی که خود افزونه فروشگاه ساز ووکامرس این قابلیت رو نداره می خواهیم امروز در این مقاله از سایت کیت وردپرس بهترین افزونه های صدور فاکتور ووکامرس البته رایگان رو معرفی کنیم.

چرا باید از افزونه صدور فاکتور فروش استفاده کنیم؟

با قانون جدیدی که برای کسب و کارهای اینترنتی تصویب شد و در سال 1401 به صورت جدی اعمال شد همه فروشگاه های اینترنتی موضف شدند 25 درصد از سود خود را به عنوان مالیات پرداخت کنند از آنجایی که شما باید هزینه ها و فروش های وبسایت رو داشته باشید پس نیاز هست که تمام هزینه ها و فروش های خود را فاکتور کنید تا بعداً به مشکلی نخورید.

حالا علاوه بر مالیات استفاده از افزونه صدور فاکتور ووکامرس برای فروش می تونه اعتبار سایت شما رو بهتر به کاربر نمایش بده و زمانی که هر کاربری خرید خودش رو انجام داد باید بتونه یک فاکتور رسمی تر رو برای خرید خودش داشته باشه این موضوع می تونه به فروش در سایت شما نظم خوبی بده تا همیشه سفارش ها قابل پیگیری باشه.

بهترین افزونه های صدور فاکتور ووکامرس

best woocommerce invoince kitwp
بهترین افزونه های صدور فاکتور فروش در ووکامرس

برای صدور فاکتور فروش در ووکامرس افزونه های زیادی وجود داره که در اینجا چند نمونه رایگان و پولی رو به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد و در آخر یکی از آنها را آموزش خواهیم داد که نحوه کار با آن به چه صورتی است.

لیست بالا 4 تا از بهترین افزونه های صدور فاکتور رو مشاهده می کنید البته افزونه های دیگری نیز وجود داشتند که اگر این افزونه ها به کارتون نیومد می تونید یک سرچ دیگه بزنید و از افزونه های پولی استفاده کنید.

افزونه صدور فاکتور ووکامرس Invoicing

این افزونه یکی از بهترین افزونه های صدور فاکتور ووکامرس شناخته شده اما یکسری معایبی هم داره مهم ترین مشکلی که داره اینه که برای ما فارسی زبان ها زیاد کاربرد نداره یعنی اگر عملاً شما کدنویسی نمی دونید یا برنامه نویس برای سایتتون ندارید پیشنهاد می کنم کمی هزینه کنید و از افزونه های صدور فاکتور ووکامرس فارسی که در مارکت های فروش قالب و افزونه ارائه می شوند استفاده کنید.

افزونه فاکتور WooCommerce PDF Invoices

این افزونه همانطور که از نامش پیداست یک قابلیتی داره که شما می تونید فاکتورهای فروش رو به عنوان یک فایل پی دی اف خروجی بگیرید. این افزونه قابل سفارش سازی است البته در دو نسخه ارائه شده و نسخه پولی آن قاعدتاً امکانات بیشتری داره و هر مشکلی داشتید می تونید از پشتیبان آن کمک بگیرید.

یکی از خوبی های این افزونه قابلیت ارسال فاکتور در قالب یک ایمیل به کاربر هست که شاید در خیلی از مواقع بتونه کمک کننده خوبی برای شما و کاربران باشه، از قابلیت های دیگر این افزونه اگر بخواهیم بگیم امکان مشاهده لیست فاکتورها در پنل کاربری است یعنی هر موقع کاربر نیاز داشته باشه می تونه وارد حساب کاربری خودش بشه و فاکتورهای سفارشات خودش رو مشاهده کنه

نمونه ویژگی های این افزونه رو می تونید در زیر مشاهده کنید

ویژگی‌های افزونه WooCommerce PDF Invoices :

افزونه فاکتور ووکامرس Sliced Invoices

افزونه Sliced Invoices پلاگین بعدی صدور فاکتور فروش در ووکامرس است این افزونه نیز در دو نسخه رایگان و پولی ارائه شده است که امکانات بیشتر رو اگر نیاز داشته باشید باید اشتراک آن را تهیه کنید که برای سایت های فارسی زبان کوچیک پیشنهاد نمیشه اما اگر شما یک سایت بزرگ و بین المللی هستید و به چندزبان مختلف دارید فعالیت می کنید

می تونید از این افزونه برای صدور فاکتور فروش در ووکامرس استفاده کنید.

افزونه صدور فاکتور WP Invoice

اما افزونه بعدی لیست ما افزونه WP Invoice است این افزونه صدور فاکتور ووکامرس بیشتر برای سایت های کوچک است اگر شما یک سایت جمع و جور دارید و قصد ندارید هزینه کنید می تونید این افزونه رو دانلود کرده و داخل وردپرس خودتون نصب کنید

این افزونه چون رایگان هست امکانات خیلی زیادی نداره اما در حد صدور یک فاکتور ساده رو جوابگو هست

افزونه فاکتور iFact

این افزونه در سایت ژاکت ارائه شده است و امکانات خوبی رو برای کاربران فارسی زبان پوشش می دهد اگر کاربران همیشگی این سایت هستید یا امکانات این افزونه نیازهای شمارو ارضا میکنه می تونید یک سرچ ساده داخل گوگل بزنید تا این افزونه رو پیدا کنید.

اطلاعات افزونه رو به صورت کامل مطالعه کنید در صورت اوکی بودن با نیاز شما می تونید خرید رو انجام بدید و از افزونه صدور فاکتور ووکامرس آی فکت داخل سایتتون استفاده کنید.

افزونه صدور فاکتور ووکامرس Factori

اگر داخل گوگل سرچ کنید افزونه صدور فاکتور ووکامرس Factori اولین سایتی که مشاهده می کنید احتمالاً سایت راست چین هست می تونید وارد لینک بشید و اطلاعات محصول رو مطالعه کنید این افزونه بیش از 1030 فروش داشته پس نشون دهنده خوب بودن افزونه هست همچنین فروشنده این افزونه اظهار کرده که این افزونه اولین افزونه صدور فاکتور فروش المنتوری است که میشه با المنتور سفارش سازیش کرد.

امکانات افزونه فاکتور حرفه ای ووکامرس Factori

افزونه صدور فاکتور ووکامرس فارسی

نمونه فاکتور صادر شده

حالا بریم سراغ آخرین افزونه صدور فاکتور ووکامرس که مربوط به سایت ووکامرس فارسی است این افزونه الان یا قیمت 79 هزارتومان به فروش می رسه و اکثر نیازهای یک فروشگاه اینترنتی فارسی زبان رو رفع میکنه در زیر امکانات این افزونه صدور فاکتور ووکامرس آورده شده اگر به کارتون اومد ازش استفاده کنید.

امکانات کلیدی افزونه:

جمع بندی بهترین افزونه های صدور فاکتور ووکامرس

در این مقاله سعی کردیم بهترین افزونه های صدور فاکتور فروش در ووکامرس رو معرفی کنیم اول اومدیم چندین افزونه رایگان معرفی کردیم که شاید در بسیاری از اوقات کارتون رو راه بندازه اما اگر امکاناتی که شما نیاز داشتید رو نتونست ساپورت کنه می تونید از افزونه های پولی که در ادامه معرفی شد استفاده کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل