نماد سایت کیت وردپرس

افزونه پیگیری سفارش در ووکامرس

افزونه پیگیری سفارش در ووکامرس

افزونه پیگیری سفارش در ووکامرس

افزونه پیگیری سفارش در ووکامرس یکی از افزونه هایی است که هر فروشگاه اینترنتی از آن استفاده نمی کند و فقط سایت هایی این قابلیت رو در سایتشون اضافه می کنند که به مشتریان خودشون اهمیت بیشتری می دهند و فروش بالایی دارند پس اگر شما هم قصد دارید کاربران از سفارشی که داخل سایت شما انجام دادن خیالشون راحت باشه حتماً این افزونه رو نصب کنید تا مشتریان بتونند پیگیری سفارشات در ووکامرس رو به راحتی انجام بدن.

افزونه پیگیری سفارش در ووکامرس رایگان

در بخش اول این مقاله قصد داریم افزونه های رایگان پیگیری سفارشات در ووکامرس رو معرفی کنیم تا دوستانی که قصد هزینه کردن ندارند بتونند به صورت رایگان قابلیت پیگیری سفارشات در ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی خودشون اضافه کنند.

افزونه های زیر به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد

از افزونه های بالا می تونید برای پیگیری سفارش در ووکامرس استفاده کنید البته افزونه های زیادی داخل مخزن وردپرس وجود داره که می تونید خودتون تک تک تست کنید ما یکی از افزونه هارو آموزشش رو گذاشتیم که اگر به کارتون اومد می تونید ازش استفاده کنید.

افزونه های پولی پیگیری سفارش در ووکامرس

خب حالا اگر دوست دارید افزونه پیگیری سفارش در ووکامرس با قابلیت های بیشتر و بومی سازی شده با سایت های ایرانی استفاده کنید می تونید افزونه های پیگیری سفارش پولی که در سایت های فروش قالب معتبر ایرانی به فروش می رسد را استفاده کنید.

چرا از افزونه پیگیری سفارش در ووکامرس استفاده کنیم؟

حتماً برای شما پیش اومده از سایت های مثل دیجی کالا خرید کنید آیا زمان خرید تا زمان رسیدن محصول به دستتون نگران بودید و استرس داشتید؟ احتمال خیلی زیاد خیر چرا چون اولاً می دونستید دیجی کالا یک برند معتبر است و ثانیاً تمام مراحلی که یک محصول بدستتون برسه داخل پنل کاربری به شما نمایش داده میشد

پس شما هم اگر از وردپرس استفاده می کنید و یک فروشگاه اینترنتی فیزیکی دارید باید افزونه پیگیری سفارش در ووکامرس رو نصب کنید تا کاربران سایت شما بتونند با خیال راحت محصول خودشون رو از زمان خرید تا زمان دریافت پیگیری کنند.

بهترین افزونه پیگیری سفارش در ووکامرس چیست؟

اگر به دنبال بهترین افزونه پیگیری سفارش در ووکامرس هستید باید گفت بستگی به نیاز شما دارد چون کاملترین افزونه پیگیری سفارش بهترین افزونه نیست. شما باید با توجه به نیازی که دارید باید افزونه دلخواهتون رو انتخاب کنید

در ادامه دوتا از افزونه های فارسی پیگیری سفارش در ووکامرس رو معرفی می کنیم

افزونه پیگیری سفارشات ووکامرس نوین

افزونه Novin Track Order یک افزونه فارسی جهت پیگیری سفارشات در ووکامرس است که اگر در گوگل سرچ کنید می تونید این افزونه رو به راحتی پیدا کنید و آن را برای سایت خود خریداری کنید قیمت این افزونه الان که در حال نوشتن این مقاله هستم 195 هزارتومان است.

نمایش وضعیت پیگیری سفارش

ویژگی های افزونه Novin Track Order :

مراحل پیگیری سفارش این افزونه

افزونه woo track order

افزونه بعدی که قصد معرفی آن را داریم افزونه پیگیری سفارش woo track order است این افزونه با قیمت 99 هزارتومان به فروش می رسد و امکانات کمتری نسبت به افزونه قبلی دارد اگر بخواهیم به چند نمونه از قابلیت های این افزونه اشاره کنیم می تونیم موارد زیر رو نام ببریم

افزونه پیگیری سفارشات woo track order

برای استفاده از این افزونه کافیه داخل گوگل عبارت افزونه woo track order رو جستجو کنید.

جمع بندی مقاله افزونه پیگیری سفارشات در ووکامرس

در این مقاله سعی کردیم کاربردی ترین افزونه های پیگیری سفارشات در ووکامرس رو برای فارسی زبان ها معرفی کنیم هر سوالی در ارتباط با افزونه پیگیری سفارش در ووکامرس داشتید می تونید در بخش نظرات مطرح کنید.

میانگین رتبه : 1/5 😍 تعداد رای : 3 امتیاز
خروج از نسخه موبایل