کیت وردپرس

آموزش لیست شورت‌کدهای ووکامرس

لیست شورتکدهای ووکامرس

آموزش لیست شورت‌کدهای ووکامرس آموزشی کاربردی در مسیر راه اندازی یک فروشگاه آنلاین است. ممکن است عبارت لیست شورت‌کدهای ووکامرس برای همه آشنا نباشد. حتی اگر شما یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، ممکن است با این امکان در ووکامرس برخورد نکرده باشید و هنوز متوجه نشده اید که چقدر می توانند در انتشار محصولات و اضافه کردن دکمه های خرید و تبدیل کاربران به مشتری در سراسر سایت شما مفید باشند.

شورت‌کد ووکامرس قطعه کد کوچکی است که می توانید در هر مکانی از سایت خود قرار دهید تا محصولات تان یا فراخوان اقدام مانند دکمه های «اکنون بخرید» نمایش داده شود. موارد زیادی برای استفاده از این شورت کدها وجود دارد که در ادامه به آموزش هر یک از آن ها می پردازیم.

لیست شورت‌کدهای ووکامرس
لیست شورت‌کدهای ووکامرس

1. استفاده از شورت‌کد ووکامرس برای افزودن محصولات به صفحه اصلی

اولین مکان واضحی که شورت‌کد ووکامرس به درد شما می خورد، در صفحه اصلی محصولات شماست؛ که یک فضای ایده آل برای نمایش یک شبکه به روز شده از آخرین محصولات شماست. پس از افزودن شورت‌کد، نیازی به ویرایش مجدد آن ندارید چرا که این قطعه کد کوتاه، به طور خودکار جدیدترین محصولات را نمایش می دهد و هر بار که کالاهای جدیدی را به فروشگاه خود اضافه می کنید، احساس تازه ای به صفحه اصلی شما می بخشد.

استفاده از شورت‌کد ووکامرس برای افزودن محصولات به صفحه اصلی

Limit: محدودیت تعداد محصولات برای نمایش

Columns: تعداد ستون ها. این باید براساس تعداد محصولات در حال نمایش باشد.

Orderby: شما می توانید این موارد را بر اساس تاریخ، شناسه، پست، سفارش منو، محبوبیت، رتبه بندی و عنوان ترتیب دهید.

Order: این یا به ترتیب نزولی (DESC) یا صعودی (ASC) است.

Visibility: محصولات قابل مشاهده در فروشگاه و نتایج جستجو.

نتیجه:

این شورت‌کد در ووکامرس، منجر به ایجاد یک شبکه زیبا از 8 محصول می شود که به 4 ستون تقسیم شده اند.

2. نمایش محصولات به ترتیب خاص

اما اگر بخواهید محصولات تان را به ترتیب خاصی نمایش دهید، چه می کنید؟

نمایش محصولات به ترتیب خاص

3. نمایش محبوب ترین محصولات با استفاده از شورتکد مربوط به آن

همانطور که می توانید جدیدترین محصولات را نشان دهید، همچنین می توانید محصولات پر فروش خود را به نمایش بگذارید. این امکان برای نشان دادن ایده های محبوب هدیه فصلی بسیار مناسب است.

4. ایجاد شبکه ای از موارد فروش

در مرحله بعدی، ما می خواهیم یک صفحه کاملاً جدید ایجاد کنیم و آن را “موارد فروش مردانه” بنامیم. این شبکه محصولات موارد فروش را با دسته مردان لیست می کند.

ایجاد شبکه ای از موارد فروش

چون که کالاهای زیادی در این گروه ندارم، بنابراین تعیین حداکثر 100 مورد برای نمایش، کافی است و محصولات دیگری را که بعداً اضافه می شوند، پوشش می دهد. متغیرهای کلیدی اضافی عبارتند از on_sale = “true” و category = “men” که فقط موارد فروش را در دسته فوق الذکر لیست می کند. کنار گذاشتن نام انتخابگر دسته خاص، به سادگی تمام موارد فروش را در بین هر دسته نمایش می دهد.

5. نحوه نمایش دسته ها به وسیله کدهای کوتاه ووکامرس

شما می توانید دسته ها را نیز با استفاده از شورت کد ووکامرس نشان دهید. اگر می خواهید صفحه ای برای لیست تمام دسته بندی محصولات خود ایجاد کنید، واقعاً آسان است. فقط از این کد کوتاه WooCommerce استفاده کنید.

نحوه نمایش دسته ها به وسیله کدهای کوتاه ووکامرس

با این کار همه دسته های شما نمایش داده می شوند.

اما اگر بخواهید فقط دسته های خاصی را نشان دهید چه می کنید؟

برای این کار می توانید از کد کوتاه دیگری استفاده کنید. این همان ساختار اساسی با سایر کدهای کوتاه در WooCommerce است. شناسه های دسته بندی را با کاما از هم جدا می کنید.

نمایش دسته های خاص

چگونه می دانم دسته های من چه شناسه هایی دارند؟

شما باید به قسمت: Products> Categories> بروید و بر روی یک گروه کلیک کنید. شناسه را در آدرس اینترنتی مرورگر خود مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال tag_ID = 95، بنابراین 95 شناسه دسته است.

6. نحوه قرار دادن محصولات خاص در یک پست وبلاگ با کد کوتاه

یک جنبه که اغلب نادیده گرفته می شود این است که وردپرس اساساً یک بستر عالی وبلاگ نویسی است. بسیاری از فروشگاه های تجارت الکترونیکی اشتباه می کنند که در وهله اول اغلب به اندازه کافی پست نمی گذارند یا حتی یک استراتژی محتوای کاملاً مشخص ندارند. این مکالمه ای برای این مقاله نیست بلکه یک کار سریع و آسان انجام اقدامات خرید مستقیم به محصولات ذکر شده در یک پست وبلاگ است.

اگر این مقاله را به عنوان مثال در نظر بگیریم، بگذارید بگوییم که در آن به سه کاپشن ضروری برای خرید در این فصل اشاره شده است. چطور می خواهید این محصولات خاص را به مقاله اضافه کنید.

اولین قدم یافتن شناسه منحصر به فرد هر محصول است. شما می توانید این کار را با رفتن به بخش Products و نشانگر رفتن روی مورد مورد نظر انجام دهید.

پیدا کردن شناسه

برای آشکار کردن شناسه، روی محصول بروید؛

در مثال بالا می بینید که شناسه این محصول خاص 677 است. برای دو محصول دیگر نیز همین کار را انجام دهید و شناسه های هر کدام را بنویسید.

به سادگی بر اساس مثال قبلی یک قطعه کد جدید ایجاد خواهیم کرد اما به طور واضح به این سه شناسه محصول اشاره می کنیم.

نمایش سه دسته از محصول

خواهید دید که این سه عدد با کاما از هم جدا شده اند. آن ها به ترتیب مشخص شده شما نمایش داده می شوند.

7. افزودن فقط یک محصول واحد به یک پست وبلاگ (شامل CSS سفارشی)

اگر بخواهیم فقط یک محصول را به یک پست اضافه کنیم، کل عرض محتوا را اشغال می کند که کمی عجیب به نظر می رسد. بنابراین صفحه را به دو قسمت تقسیم می کنیم و تصویر محصول را در یک سمت و متن توضیحات را در سمت دیگر قرار می دهیم.

در مرحله اول، کد کوتاه ووکامرس برای یک محصول به این شکل است.

افزودن فقط یک محصول واحد به یک پست وبلاگ (شامل CSS سفارشی

و اکنون برخی از CSS های سفارشی را که می توانید به آنها اضافه کنید: Appearance> Customize> CSS اضافی.

8. با استفاده از لیست شورت‌کدهای ووکامرس کد کوتاه به سبد خرید اضافه کنید؛

اگر نمی خواهید کل محصول را نمایش دهید راهی برای نمایش دکمه خرید وجود دارد.

نتیجه:

نمایش دکمه اکشن برای خرید محصول

اضافه کردن css سفارشی
میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 3 امتیاز
خروج از نسخه موبایل