کیت وردپرس

آموزش ووکامرس – آموزش کامل افزونه ووکامرس

آموزش کامل افزونه ووکامرس

آموزش ووکامرس رایگان دوره آموزشی است که می تونید از اون به عنوان راه اندازی فروشگاهتون در وردپرس استفاده کنید اگر با وردپرس آشنایی ندارید حتما قبل از دیدن آموزش ووکامرس دوره آموزش وردپرس در سایت کیت وردپرس رو مشاهده کنید و سپس به سراغ دوره ووکامرس بیاید چون پیش نیاز آموزش ووکامرس آشنایی کامل با وردپرس است.

خلاصه این مطلب:

Toggle

آموزش ووکامرس

افرادی که قصد دارند خودشون یک فروشگاه اینترنتی بدون دردسر راه اندازی کنند دوره آموزش رایگان ووکامرس بهترین راهکار برای این افراد است چون شما اگر بخواهید به یک شرکت طراحی سایت سفارش یک سایت فروشگاهی بدید قطعاً هزینه آن بالای چند میلیون خواهد شد و این در حالی است که شما با دوره آموزش ووکامرس می تونید بدون هیچ هزینه اضافی فروشگاه اینترنتی خودتون رو راه اندازی کنید.

ما این دوره رو به صورت جلسه به جلسه به شما آموزش دادیم یعنی از نصب افزونه ووکامرس شروع می کنیم و تا راه اندازی یک سایت فروشگاهی و اتصال آن به درگاه بانکی شمارو همراهی خواهیم کرد.

به صورت رایگان صاحب فروشگاه اینترنتی شوید !

در دوره آموزش ووکامرس کیت وردپرس به صورت رایگان صاحب یک فروشگاه اینترنتی می شوید و چی بهتر از این؟ پس همین الان از جلسه اول شروع کنید و به امید راه اندازی یک فروشگاه قدرتمند و کسب درآمد از فروشگاهتون این دوره رو به پایان برسونید. دوره رایگان آموزش ووکامرس می تونه شروع خوبی برای شما برای فعالیت در دنیای وب باشه، اینترنت یک فرصت بی نظیر برای کسب درآمد بدون محدودیت هست که بسیاری از دغدغه های فروشگاه فیزیکی رو نداره و شما به راحتی می تونید هر محصولی که دوست دارید رو برای فروش در اینترنت قرار دهید.

چرا باید از ووکامرس استفاده کنیم ؟

امروزه فروشگاه سازهای زیادی برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد مثل پرستاشاپ، مجنتو، شاپیفای، Wix، بیگ کامرس، 3DCart و… ولی چرا باید از ووکامرس استفاده کنیم؟

دلیل های زیادی وجود داره که چرا ما باید از افزونه ووکامرس استفاده کنیم مثلا اگر بخواهیم چندتا از مزیت های مهم ووکامرس رو نام ببریم به رایگان بودن آن میشه اشاره کرد یعنی شما به صورت کاملاً رایگان می تونید به تمام بخش های ووکامرس دسترسی داشته باشید و نیازی نیست مثل اکثر فروشگاه سازهای دیگه برای استفاده از امکانات بیشتر هزینه کنید البته برای اضافه کردن امکانات جدید و افزونه های مکمل ووکامرس باید هزینه کنید اینجا از رایگان بودن منظورما خود افزونه ووکامرس است که نیازی نیست بخشی از آن را رایگان استفاده کنید و برای بخشی هزینه پرداخت کنید چون معمولاً اکثر فروشگاه سازهای پولی شما فقط به یکسری امکانات محدود می تونید دسترسی داشته باشید و برای استفاده کامل باید هزینه پرداخت کنید

افزونه ووکامرس بدون محدودیت

یکی از ویژگی های فوق العاده ووکامرس این است که شما هرگز به بن بست نخواهید خورد یعنی برای تمام قابلیت های یک فروشگاه اینترنتی، فروشگاه ساز ووکامرس افزونه دارد مثلا برای ویرایش کردن صفحه پرداخت به راحتی می تونید یک افزونه نصب کنید و تغییرات دلخواه خودتون رو انجام بدید توسعه دهندگان زیادی روی این افزونه کارکرده اند و ابزارهای مختلف و کاربردی برای آن نوشته اند که تقریباً از هر کدنویسی شمارو بی نیاز می کنند.

پشتیبانی توسط خود تیم وردپرس

تا امروز تقریباً بیش از 41 درصد کل سایت های جهان با وردپرس راه اندازی شده و نکته جالب اینجاست که افزونه ووکامرس توسط خود تیم وردپرس توسعه داده می شوند و شما هرگز نگران سازگاری آن با وردپرس و مشکل ساز شدنش ندارید و تا هر زمان که دوست داشته باشید می تونید از این افزونه برای توسعه فروشگاه اینترنتی خودتون استفاده کنید.

آموزش ووکامرس و یادگیری ساده !

اگر تازه با وردپرس یا ووکامرس آشنا شدید اصلاً نگران کارکردن با این ابزار نباشید بعد از دیدن آموزش ووکامرس به راحتی می تونید با تمام بخش های ووکامرس کار کنید و فروشگاه اینترنتی خودتون رو مدیریت کنید ما سعی کردیم در آموزش ووکامرس رایگان کیت وردپرس تمام مباحث رو بسیار ساده و کاربردی آموزش دهیم. اگر مرحله به مرحله آموزش ووکامرس رو به جلو ببرید مطمئن باشید تا چند روز دیگه صاحب یک فروشگاه اینترنتی خواهید بود.

فروشگاه ساز ووکامرس بهترین فروشگاه ساز وردپرس

وردپرس افزونه های مختلفی برای راه اندازی یک فروشگاه دارد اما بهترین و معروف ترین افزونه های فروشگاه ساز وردپرس دوتا افزونه است افزونه EDD و افزونه ووکامرس افزونه EDD یا همون ایزی دیجیتال دانلود فقط برای سایت های فروشگاه فایل مفید است یعنی سایت هایی که محصولات قابل دانلود دارند برای آشنایی بیشتر این افزونه می تونید از مقاله آموزش کار با افزونه EDD استفاده کنید.

افزونه ووکامرس نسبت به افزونه ایزی دیجیتال دانلود از امکانات بیشتری برخوردار است و شما هر نوع محصولی می تونید با افزونه ووکامرس بفروشید ولی چون صرفاً نسبت به EDD قوی تر است و امکانات بیشتری دارد دلیل نمی شود همه سایت ها از ووکامرس استفاده کنند مثلاً سایت هایی که محصولات دیجیتالی ارائه می کنند و محصولاتشون زیاد نیست می تونند به جای فروشگاه ساز ووکامرس از EDD استفاده کنند تا سایت سبک تر با سرعت بیشتری داشته باشند چون ووکامرس قابلیت های بسیار زیادی دارد که شاید به کار شما نیاد ولی کدهای آن در سایت شما لود می شود.

دوره آموزش ووکامرس رایگان ؟

بسیاری از کاربران سطح وب دوست دارند با کمترین هزینه بیشترین بازدهی رو بگیرند و بدون پرداخت هزینه های زیاد یک فروشگاه اینترنتی مناسب برای کسب و کار خودشون راه اندازی کنند به همین دلیل تصمیم گرفتیم دوره آموزش ووکامرس رو به صورت رایگان برای کاربران وردپرسی آماده کنیم تا دوستانی که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس رو دارند بتونند به بهترین نحو از این افزونه در جهت کار خودشون استفاده کنند.

می تونم با آموزش ووکامرس یک فروشگاه حرفه ای داشته باشم ؟

شما در دوره آموزش ووکامرس یاد می گیرید از صفر یک وب سایت فروشگاهی استاندارد رو بالا بیارید و محصولات سایت خود را به فروش بگذارید اما فقط با همین دوره آموزشی شاید نتونید تمام امکاناتی که دوست داشته باشید رو پیاده سازی کنید مثلا مثل رعایت کردن رابط کاربری استاندارد و جذاب، زیباسازی گرافیک سایت، کارکردن با افزونه های مختلف و کاربردی، تغییر صفحه محصول و سفارش سازی آن، سئو کردن محصولات و نمایش در نتایج گوگل و… برای همین باید آموزش های رایگان بسیاری رو مشاهده کنید یا از دوره های جامع پولی استفاده کنید.

اگر دوست دارید بعد از آشنایی با ووکامرس تمام مباحث مهم مربوط به فروشگاه اینترنتی جهت توسعه فروشگاه اینترنتی خودتون رو یاد بگیرید می تونید در دوره حرفه ای و جامع آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی شرکت کنید.

 

میانگین رتبه : 4.8/5 😍 تعداد رای : 23 امتیاز
خروج از نسخه موبایل