کیت وردپرس

افزونه امنیتی Wordfence Security Pro وردپرس

افزونه امنیت وردپرس

امنیت یکی از مهم ترین دلایل ثابت بودن کسب کار در فضای اینترنت است اگر شما هم برای کسب و کار اینترنتی خودتون آینده و هدف های بزرگی دارید حتما باید امنیت سایت خود را تامین کنید تا به دست جوجه هکرها هک نشوید و یک سایت پایدار داشته باشید برای سایت های وردپرسی شما می توانید از یکی از بهترین افزونه های امنیتی استفاده کنید این افزونه امنیتی وردپرس Wordfence Security Pro نام دارد که در ادامه به توضیحات بیشتر این افزونه خواهیم پرداخت.

افزونه امنیتی وردپرس Wordfence Security Pro

افزونه امنیت wordfence security جزو پر فروش ترین افزونه های امنیتی وردپرس است و قابلیت هایی زیادی که دارد باعث شده این افزونه به لیست محبوب ترین افزونه های وردپرس اضافه شود این افزونه به شما کمک میکند علاوه بر اینکه سایت خود را از دست هکران امن نگه دارید کمک می کند تا سایت وردپرسی خود را از هر ویروسی پاک نگهدارید.

افزونه وردفنس اورجینال مانند یک فایروال عمل کرده و سد محکمی در برابر سایت شما از خطرهای بیرونی است با افزونه امنیتی wordfence security شما قادر خواهید بود تمام سایت خود را اسکن کنید و هر فایل آلوده ای را نابود کنید به صورت کلی می توانید سایت خود را آنالیز کنید و با کمک گزارش های وردفنس امنیت سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را مدیریت کنید.

با افزونه Wordfence Security واقعا سایت ما امن می شود ؟

شاید سوال خیلی از کاربران باشد که اگر ما افزونه وردفنس اورجینال را نصب کنیم واقعا سایت ما امن شده و دیگر هرگز هک یا ویروسی نمی شود ؟ خب قطعا نه شما و نه هیچ شرکتی نمی تواند روزی ادعا کند که امن ترین سایت یا سیستم جهان را دارد این موضوع حتی برای شرکت های بزرگی مانند گوگل و فیس بوک نیز صادق است. چون بالاترین امنیت سیستم های جهان 99 درصد است و همیشه یک درصد احتمال دارد که امن ترین سیستم ها توسط هکرهای حرفه ای هک یا ویروسی شود اما ما می توانیم تا حدود زیادی که همان 99 درصد است سایت یا سیستم خود را امن کنیم.
اگر ما تمام نکته های امنیتی را مانند رمز عبور قوی ،تایین سطح دسترسی، بروزرسانی مداوم، بک آپ گرفتن، نصب برنامه ها و افزونه های امنیتی رعایت کنیم تا حدود زیادی می توانیم سیستم خود را امن کنیم و با خیال راحت تر کسب وکار خود را توسعه بدهیم.

ویژگی افزونه Wordfence Security Pro

داشبورد فایروال wordfence
میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل