کیت وردپرس

پشتیبانی سایت وردپرس | پشتیبانی وردپرس حرفه ای 24 ساعته

پشتیبانی سایت وردپرس

پشتیبانی سایت وردپرس امروزه یکی از نیازهای اساسی مدیران سایت های وردپرسی است از آنجایی که بیشتر سایت های دنیا با وردپرس راه اندازی می شود و کار با وردپرس تخصص بسیاری از افراد نیست مشکلات زیادی برای سایت های آن ها رخ می دهد و رفع کردن مشکل در بسیاری از اوقات از دست آن ها خارج است.

اگر شما هم یک سایت وردپرسی دارید و نیاز به یک پشتیبانی سایت وردپرسی دارید، به جای درستی آمدید چون از امروز دیگر نیازی نیست خودتون کلی زمان از دست بدهید و در نهایت نتونید تغییرات سایت وردپرسی خود را به درستی انجام دهید یا از رفع یک مشکل دردسرساز نا امید شوید، تیم قدرتمند و با تجربه کیت وردپرس آماده رفع مشکلات سایت های وردپرسی شما است.

پشتیبانی سایت وردپرس چیست ؟

همونطور که در بالا اشاره کردیم بیشتر سایت های دنیا (بیش از 43%) با وردپرس راه اندازی شده و این موضوع در ایران هم صدق می کند بسیاری از سایت های موفق ایرانی توسط وردپرس ساخته و مدیریت می شود اما در بین تمامی این سایت ها چند نفر هستند که به صورت تخصصی روی وردپرس متمرکز فعالیت می کنند و کار اصلیشون وردپرس است؟

قطعاً تعداد آن ها بسیار کمتر از تعداد سایت هایی است که با این سیستم راه اندازی شده بنابراین چون سایت های زیادی وردپرسی است بسیاری از آن ها در شروع یا در اواسط کار به مشکلات زیادی برخورد می کنند که شاید بعضی از آن ها توسط مدیر سایت حل شود اما اکثر مشکلات وردپرسی باید توسط متخصص پشتیبانی سایت وردپرس بررسی و رفع شود در غیر اینصورت امکان دارد سایت هدف با مشکلات جدی تری برخورد کند.

در اینجاست که اهمیت پشتیبانی سایت وردپرس بسیار بالا می رود و افراد به شخصی نیاز دارد که اولاً کار و متخصص آن پشتیبانی سایت وردپرسی و خدمات وردپرس باشد و ثانیاً مشکلات سایت آنها با سرعت و دقت بیشتری رفع شود و از مشکلات احتمالی دیگر در آینده جلوگیری شود.

لیست خدمات پشتیبانی سایت وردپرس
لیست خدمات پشتیبانی وردپرس

لیست خدمات پشتیبانی سایت وردپرس

خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی شامل یک موضوع نمی شود و شاخه های مختلفی دارد که اگر بخواهید هر کدام رو جداگانه یاد بگیرید ماه ها و شاید سالها از شما زمان بگیرد پس اگر کار و تخصص اصلی شما وردپرس نیست اصلاً به صرفه نیست که با رخ دادن هر مشکلی در سایت خودتون شروع به یادگیری و رفع آن مشکل کنید و زمان زیادی رو برای تست و خطا هدر بدهید. در ادامه لیستی از مهم ترین خدمات پشتیبانی سایت وردپرس رو معرفی می کنیم.

خدمات مدیریت سایت وردپرسی

اگر شما صاحب یک بیزینس هستید که درآمد خوبی دارید برای بیشتر کردن درآمد بهتر است از افراد پشتیبانی سایت وردپرس جهت مدیریت کردن سایت خود استفاده کنید و همیشه فرد متخصصی رو در کنار خود داشته باشید که تمام امور سایت شمارو بررسی و در جهت رفع مشکلات آن اقدام کند.

امروزه سایت های بزرگی که حتی شاید شما هم بشناسید از مدیر و پشتیبان سایت استفاده می کنند و اینقدر به این موضوع اهمیت می دهند که به صورت جداگانه یک فرد متخصص رو به عنوان مدیر سایت استخدام کرده و خودشون روی موضوع اصلی سایتشون تمرکز کرده اند و همین موضوع یکی از دلایل موفقیت سایت آن هاست.

خدمات افزایش سرعت سایت

یکی از خدماتی پشتیبانی سایت وردپرس افزایش سرعت سایت در وردپرس است. شاید شما هم افزونه های زیادی در سایت نصب کرده باشید و اطلاع نداشته باشید که هر کدام از این افزونه ها درخواست های زیادی به سمت سرور شما ارسال می کند و باعث می شود سرعت و عملکرد سایت وردپرسی شما بسیار افت کند و صدها دلایل دیگر که باعث کندی سایت شماست و شما در مورد آنها اطلاعات خاصی ندارید.

در این جور مواقع باید از یک پشتیبان سایت وردپرسی کمک بگیرید تا سرعت سایت رو براتون بالا ببرد و نیاز نباشه خودتون کلی وقت بزارید و درگیر مباحث تکنیکال سایت شوید.

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت همیشه برای سایت ضرورت ندارد اما بحث مهمی است که یک پشتیبان سایت وردپرس باید با آن آشنا باشد پس یکی از خدمات دیگر پشتیبانی سایت وردپرس، خدمات سئو سایت است اگر شما در این حوزه مشکل دارید می تونید از تجربه مدیر سایت کیت وردپرس که یکی از تخصص های آن سئو است استفاده کنید.

افزایش امنیت سایت ضروری است

خدمات افزایش امنیت وردپرس

خدمات بعدی که در لیست پشتیبانی سایت وردپرس وجود دارد افزایش امنیت وردپرس است. با پیشرفت اینترنت و دنیای سایت و تکنولوژی امنیت یکی از مهم ترین معضل های مدیر یک سیستم شده و اگر به درستی در یک سایت و سیستم پیاده سازی نشود مشکلات جبران ناپذیری خواهد داشت.

یک لحظه تصور کنید یک سایت بسیار موفق و پولساز دارید و از آنجایی که به امنیت سایت اعتقاد نداشته اید هیچ هزینه ای برای آن نکردید و یک روز خوشحال از خواب بلند می شوید و سراغ سایت می روید که ناگهان با متن You Have Been Hacked روبرو می شوید و تازه می فهمید که هک شده اید و سالها تلاش برای ساختن یک سیستم پولساز در یک شب نابود می شود.

خدمات افزونه نویسی وردپرس

یکی از خدمات دیگر پشتیبانی وردپرس، افزونه یا پلاگین نویسی است. شاید همیشه فکر می کردید فقط افزونه هایی که از قبل نوشته شده رو باید استفاده کنید اما شما با توجه به نیاز خودتون می تونید از یک متخصص وردپرس درخواست کنید تا برای شما یک افزونه اختصاصی طراحی کند.

مثلاً شاید حوزه کاری شما طوری باشد که برای یک قابلیتی که شما در سایت نیاز دارید افزونه ای وجود نداشته باشد اما با کمک متخصصان و پشتیبان حرفه ای وردپرس می تونید آن افزونه موردنظر خودتون رو کدنویسی کنید.

خدمات تحلیل و عیب یابی وردپرس

یکی از اعصاب خورد کن ترین کارهای دنیا برای مدیران سایت های وردپرسی عیب یابی مشکلات وردپرسی است مخصوصاً اگر مشکلی که تابحال آن را تجربه نکرده باشید و آموزشی هم برای آن وجود نداشته باشد در این جا بهترین راهکار برای شما استفاده از تجربه یک پشتیبان سایت وردپرسی است.

یکی از خدمات مهم پشتیبانی سایت وردپرس تحلیل و عیب یابی وردپرس و مباحث پیرامون آن است در واقع میشه گفت یکی از حیاتی ترین خدمات پشتیبانی وردپرس است که هر مدیر سایت موفقی به آن نیاز دارد.

حل مشکلات سایت

خدمات آموزش پشتیبانی سایت

در بخش بالا ما اشاره کردیم که یک مدیر موفق اصلاً تمرکز اصلی خود را روی بحث پشتیبانی وردپرس صرف نمی کند و به کارهای مهم تر خود رسیدگی می کند اما در هر صورت بعضی از افرادی که صاحب سایت هستند به دلایل مختلف علاقه دارند خودشون هم مباحث پشتیبانی سایت وردپرسی رو یاد بگیرند در اینجا وظیفه پشتیبان سایت کمک به مدیر سایت است و باید با صبر و حوصله آموزش پشتیبانی سایت را به کارفرما آموزش دهد.

هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی

هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی با توجه به خدماتی که عرضه می شود متفاوت است اما اگر بخواهیم یک قیمت پایه و میانگین رو در نظر بگیریم هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی از ماهی 2 میلیون شروع می شود و با توجه به خدماتی که پشتیبان سایت ارائه می دهد این قیمت بالاتر خواهد رفت مثلاً اگر بخواهید علاوه بر پشتیبانی سایت سئو سایت شما هم انجام دهد باید هزینه یک سئوکار هم به همراه پشتیبانی سایت محاسبه شود.

برای اطلاع دقیق تر از هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی می تونید همین الان با استفاده از چت آنلاین سایت کیت وردپرس با ما در تماس باشید تا هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی شما محاسبه شود.

پشتیبانی آنلاین وردپرس

هر سوالی در مورد خدمات پشتیبانی وردپرس دارید می تونید از پشتیبانی آنلاین وردپرس سوالتون رو مطرح کنید و برای سایتتون درخواست پشتیبانی کنید اگر به صورت دائم نیاز به پشتیبانی وردپرس ندارید و فقط قصد دارید یک مشکل خاص سایتتون رو حل کنید می تونید مشکلتون رو مطرح کنید تا هزینه رفع و پشتیبانی سایت شما برای آن مشکل خاص محاسبه شود.

پشتیبانی سایت وردپرسی

پکیج پشتیبانی سایت

در ادامه قصد داریم چند پکیج پشتیبانی سایت رو باهم بررسی کنیم در میان این پکیج ها هرکدوم که برای سایت شما مناسب بود می تونید از طریق چت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید یا با شماره 09138781072 تماس بگیرید.

قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس

یکی از نکات مهمی که قبل از پشتیبانی سایت وردپرس باید بدونید در مورد قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس است. شاید از خودتون سوال کنید چه مواردی باید در قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس ذکر شود در ادامه مهم ترین فاکتورهایی که در قرارداد باید بین مشتری و پشتیبان سایت مورد توافق قرار بگیرد رو لیست خواهیم کرد.

آموزش پشتیبانی سایت وردپرس

یکی از راه های درآمدزایی در وردپرس یادگیری آموزش پشتیبانی سایت وردپرس است. چون امروزه سایت های زیادی با وردپرس راه اندازی می شود مدیران زیادی نیاز به پشتیبان وردپرس دارند که اگر شما این تخصص رو داشته باشید به راحتی می توانید ماهانه چندین میلیون درآمد کسب کنید البته اگر قصد دارید به صورت تخصصی وارد این حوزه شوید پیشنهاد میکنم آموزش پشتیبانی سایت وردپرس رو دنبال کنید.

اگر برای سایت خودتون به دنبال آموزش پشتیبانی سایت وردپرس هستید این هم می تونه یک تصمیم عالی برای شما باشه تا بعداً دیگه نیاز نباشه هربار برای مشکلی که در سایت به وجود می آید به دنبال متخصص پشتیبان وردپرس باشید.

اما آموزش پشتیبانی سایت وردپرس زمانی برای شما کاربرد نخواهد داشت که زمان بسیار کمی دارید و باید تمرکز اصلی خودتون رو روی کارتون قرار دهید در این جور مواقع یادگیری آموزش پشتیبانی سایت وردپرس نه تنها مفید است بلکه فقط دارید وقتتون رو هدر می دهید چون برای این کار بهتر است که از یک متخصص پشتیبان سایت کمک بگیرید.

تماس با پشتیبانی وردپرس

برای تماس با پشتیبانی وردپرس می تونید به شماره تماس 09138781072 ارتباط بگیرید البته در بخش بالاتر توضیح داده شد که برای ارتباط گرفتن در سایت می تونید از چت آنلاین سایت کمک بگیرید.

سوالات متداول

خدمات پشتیبانی سایت در کیت وردپرس شامل چه مواردی است؟

شامل افزایش سرعت سایت، افزایش امنیت سایت، سئو سایت، طراحی افزونه و قالب سایت، تحلیل و رفع مشکلات سایت و هر خدمات ضروری که در یک سایت وردپرسی نیاز داشته باشید.

زمان پشتیبانی از سایت چقدر است؟

بستگی به خودتون داره تا هر موقع که نیاز داشته باشید می تونید از خدمات پشتیبان وردپرس در سایت کیت وردپرس استفاده کنید

چرا باید کیت وردپرس رو برای پشتیبانی سایتم انتخاب کنم؟

سایت کیت وردپرس چندسال است که به صورت تخصصی در حال فعالیت در حوزه وردپرس است و دوره های آموزشی زیادی رو در این حوزه تولید کرده پس شما می تونید با خاطر جمعی روی کمک تیم کیت وردپرس حساب کنید.

میانگین رتبه : 3.3/5 😍 تعداد رای : 3 امتیاز
خروج از نسخه موبایل