کیت وردپرس

هزینه طراحی قالب وردپرس در سال جدید

هزینه طراحی قالب وردپرس

هزینه طراحی قالب وردپرس یکی از قیمت هایی است که افراد فعال در حوزه وردپرس گاهی اوقات نیاز دارند از قیمت آن آگاه شوند اگر شما هم قصد دارید هزینه طراحی قالب بدونید دقیق تر بدونید تا آخر این مقاله همراه کیت وردپرس باشید.

قیمت طراحی قالب وردپرس چقدر است؟

امروزه اکثر سایت های دنیا با وردپرس راه اندازی می شوند و بسیاری از افراد دوست دارند قالب اختصاصی خودشان را داشته باشند. با اینکه بیش از هزاران قالب تا الان برای وردپرس طراحی شده و معمولاً اکثر سلیقه های افراد را پوشش می دهد اما در مواقع خاص شاید فرد نیاز داشته باشد امکانات اختصاصی و منحصربه فرد خود را داشته باشد

اگر شما هم در چنین شرایطی قرار گرفتید می تونید سراغ طراحی قالب اختصاصی بروید در ادامه هزینه طراحی قالب در مهم ترین حوزه هارو بررسی خواهیم کرد.

هزینه طراحی قالب وردپرس برای همه توسعه دهندگان یکسان نیست و هر شخصی با توجه به تجربه و امکانات قالب هزینه متفاوتی دریافت می کند. بنابراین تمام هزینه های ذکر شده در این مقاله قیمت تقریبی و میانگین است.

نکته :

هزینه طراحی قالب اختصاصی برای سایت های فروشگاهی

سایت های فروشگاهی بیشترین درخواست را بین سایت های دیگر برای طراحی قالب اختصاصی دارند چرا که امروزه معمولاً اکثر سایت های فروشگاهی مشابه هم هستند و ظاهر تکراری دارند. حتی قالب های قدرتمند و معروفی مانند قالب وودمارت نیز صفحه محصول بسیار ساده و تکراری دارد

پس برای متفاوت بودن بهتر هست از این قالب های آماده استفاده نکنید و سراغ طراحی قالب اختصاصی بروید. برای سایت های فروشگاهی هزینه طراحی قالب وردپرس اختصاصی معمولاً از 10 میلیون شروع می شود.

هزینه طراحی قالب اختصاصی برای سایت های شرکتی

هزینه طراحی قالب وردپرس شرکتی

سایت های شرکتی معمولاً چون بخش فروشگاه ندارند پیاده سازی آن ساده تر است و قیمت آن نسبت به قالب های فروشگاهی کمتر است. اگر شما یک قالب سایت برای شرکت خود نیاز دارید می تونید از بین قالب هایی که وجود دارد یکی را برای راه اندازی سایت انتخاب کنید اما اگر شما هم از قالب آماده نمی خواهید استفاده کنید می تونید سراغ طراحی قالب اختصاصی برای شرکت خود بروید.

قیمت طراحی قالب اختصاصی برای سایت های شرکتی معمولاً از 6 میلیون شروع می شود.

هزینه طراحی قالب اختصاصی برای سایت های آموزشی

سایت های آموزشی یکی از سایت هایی است که می شود خلاقیت بسیاری در آن نشان داد چرا که سایت های آموزشی نحوه ارائه محصول کمی متفاوت است و شما نباید از قالب های فروشگاهی برای این کار استفاده کنید البته بگذریم از افرادی که هنوز برای سایت آموزشی از قالب فروشگاهی استفاده می کنند که کار بسیار غیراستاندارد و غیراصولی است.

اگر ایده بسیار جالب در سر دارید و قصد دارید یک سایت آموزشی بسیار حرفه ای بزنید می تونید سراغ طراحی قالب اختصاصی آموزشی بروید. هزینه طراحی قالب وردپرس برای سایت های آموزشی هم معمولاً از 10 میلیون شروع می شود.

ما قبلاً یک مقاله در مورد هزینه طراحی سایت هم منتشر کردیم که می تونید برای برآورد کردن هزینه های طراحی سایت از آن استفاده کنید.

هزینه طراحی قالب وردپرس به صورت دقیق

هزینه طراحی قالب وردپرسی که در بالا ذکر شد تقریبی بوده و ممکن است با هزینه قالبی که شما نیاز داشته باشید متفاوت باشد. بنابراین اگر شما بخواهید هزینه دقیق ساخت قالب وردپرس را بدانید می تونید از شخصی که تخصص آن طراحی قالب های اختصاصی است بپرسید.

برای اطلاع از آخرین قیمت طراحی انواع قالب های وردپرسی می تونید با شماره 091387810 تماس بگیرید یا به چت آنلاین سایت مراجعه کنید و تمام سوالات خود را مطرح کنید. معمولاً کمتر از 1 دقیقه به شما پاسخ می دهیم.

سفارش قالب وردپرس و مشاوره رایگان

بعد از اطلاع هزینه طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی شاید بخواهید شما هم یک قالب اختصاصی بسیار حرفه ای و جذاب که مختص شما باشد داشته باشید پس بعد از تصمیم نهایی می تونید از طریق چت آنلاین سایت سفارش طراحی قالب وردپرس بدهید و قبل از آن از مشاوره رایگان استفاده کنید.

فاکتورهای مهم در هزینه طراحی قالب وردپرس

برای هزینه طراحی قالب وردپرس یکسری فاکتور وجود دارد که اگر آنها را بدانید می تونید تا حدودی هزینه های خود را کمتر کنید. البته به این نکته هم دقت داشته باشید که اگر شما یک قالبی داشته باشید که طراحی آن هزینه بیشتری داشته باشد

اما افزونه های کمتری نیاز باشد نصب کنید بازهم به نفع شماست چرا که نصب افزونه های زیاد باعت کاهش سرعت سایت می شود و اگر بیشتر امکانات سایت در خود قالب باشد هزینه شما کمتر خواهد بود چون در غیراینصورت باید افزونه های زیادی هم خریداری کنید.

فاکتورهای مهم هزینه طراحی قالب وردپرس را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید.

چه زمانی به فکر طراحی قالب اختصاصی وردپرس باشیم؟

زمان انتخاب قالب اختصاصی وردپرس

همانطور که در بالا هم اشاره شد امروزه تقریباً برای اکثر سلیقه های افراد قالب وردپرسی طراحی شده و شما با سر زدن به مارکت های فروش قالب می تونید قالب های متنوعی در حوزه های آموزشی، فروشگاهی، شرکتی و… با دموهای مختلف پیدا کنید.

بنابراین اگر قالبی وجود دارد که برای کار شما مناسب است و از ظاهر آن هم راضی هستید می تونید آن را خریداری کنید و از قالب های آماده استفاده کنید.

آیا در آینده قصد توسعه دارید؟

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه زیادی داشته باشید این هست که اگر در آینده قصد دارید کسب وکار اینترنتی و سایت خود را توسعه دهید و امکانات یا قابلیت های جدیدی در آن حذف یا اصافه کنید حتماً حتماً باید سراغ قالب اختصاصی بروید دلیل آن هم محدودیت در توسعه قالب هایی است که از مارکت های ایرانی خریداری می کنید.

چرا که معمولاً مارکت های فروش قالب تمام قالب های وردپرسی را کدگذاری می کنند و شما دسترسی به کدهای آن ندارید و در آینده دچار مشکلات زیادی می شوید. بنابراین اگر از همین الان به فکر قالب اختصاصی باشید شاید در شروع کمی هزینه کنید اما در آینده خیلی راحت خواهید بود.

هزینه طراحی قالب وردپرس برایتان سنگین است؟

اگر می خواهید قالب اختصاصی طراحی کنید و با توجه به مشخص شدن هزینه طراحی قالب وردپرس در بخش بالا برایتان مقدور نیست اینقدر هزینه کنید بهتر است فعلاً از قالب های آماده استفاده کنید و در زمان مناسب که وضعیت هزینه کردن قالب اختصاصی را داشتید سراغ ساخت قالب اختصاصی وردپرس برای سایتتان بروید.

خودتان طراح قالب وردپرس بشوید!

شاید شما دوست داشته باشید تمام ایده های جالبی که دارید را خودتان داخل سایتتون اضافه و طراحی کنید برای این کار شما باید با زبان های html, css ,php, javascript آشنا باشید تا بتونید قالب های وردپرسی رو توسعه یا طراحی کنید

خوشبختانه ما در سایت کیت وردپرس بعد از ماه ها تلاش یک دوره بسیار جامع برای همه عزیزان آماده کردیم تا خودشان به صورت کامل طراحی قالب وردپرس را یاد بگیرید و هر قالبی دوست داشتند طراحی کنند. برای شروع یادگیری می تونید روی دکمه زیر کلیک کنید.

جامع ترین دوره طراحی قالب وردپرس
اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل