کیت وردپرس

طراحی سایت با وردپرس❤️ساخت سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس یکی از بهترین روش های راه اندازی سایت در دنیا است و برتری های زیادی نسبت به سایر روش ها دارد. در این مقاله قصد داریم روش طراحی سایت با وردپرس رو به صورت کامل به شما توضیح دهیم و مزایا و معایب آن را باهم بررسی کنیم اگر شما جزء علاقه مندان یا مخالفان وردپرس هستید حتما از تا آخری این مقاله همراه ما باشید.

طراحی سایت با وردپرس چگونه است ؟

طراحی سایت با وردپرس بسیار ساده است طوری که هر فردی می تواند به راحتی با آن سایت موردنظر خود را طراحی کند در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار کاربردی است که به شما قابلیت کنترل و مدیریت سایت رو از تمام جنبه های سایت می دهد حالا شاید براتون سوال باشه که چرا طراحی سایت با وردپرس ساده است؟ پاسخ این سوال این است که چون شما نیاز به کدنویسی ندارید و همه چیز آماده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

از اونجایی که برای وردپرس از قبل افزونه های زیادی نوشته شده شما نیازی به اختراع چرخ دوباره ندارید و قبلاً هر چیزی رو که فکرش رو کنید برنامه نویس های دیگه نوشته اند مثلاً برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی بدون وردپرس شما باید یک سیستم جداگانه بشینید و بنویسید در حالی که این موضوع در دنیای وردپرس به راحتی حل شده است و قبلاً یک افزونه حرفه ای برای این کار در نظر گرفته شده و نام آن ووکامرس است.

مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس چیست ؟

قطعاً همه شما عزیزان می دونید که استفاده از هر چیزی یکسری معایب و یکسری مزایا دارد و استفاده از وردپرس نیز به همین شکل است در ادامه می خواهیم این موارد رو در طراحی سایت با وردپرس باهم بررسی کنیم

معایب وردپرس چیست ؟

طراحی سایت با وردپرس از نظر بعضی از دوستان یکسری معایب دارد اما قطعاً مزیت آن بیشتر است و این موضوع رو در ادامه توضیح می دهیم که چرا مزیت آن نسبت به معایب آن بیشتر است اما فعلاً به معایب آن می پردازیم که به صورت زیر است.

یکی از دلایلی که باعث کندی سایت می شود تعداد درخواست هایی است که از سایت به سمت سرور ارسال می شود هرچقدر تعداد درخواست ها بیشتر باشد سرعت سایت بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرید و چون وردپرس دارای افزونه های زیادی است و مدیران سایت های وردپرسی افزونه های زیادی نصب می کند تعداد درخواست های سایت بالا می برد و سرعت سایت کند می شود.

معایب بعدی که بعضی از افراد برای طراحی سایت با وردپرس به آن اشاره دارند ایجاد سایت های بسیار بزرگ است که البته این موضوع برای بسیاری از سایت های وردپرسی دیگر صادق نیست و شما الان سایت های بسیار بزرگی رو مشاهده می کنید که با وردپرس راه اندازی شده اند و هیچ مشکلی ندارند در واقع زمانی که شما از طریق سایت به درآمد برسید می تونید هزینه های بیشتری برای زیرساخت سایت کنید و تجهیزات فنی سایت رو ارتقاء دهید

امنیت یکی از نکاتی است که همیشه افراد درگیر آن بوده اند برای وردپرس نیز گاهی اوقات بحث امنیت پیش می آید اما باید بدونید که وردپرس نسبت به سیستم های مشابه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است اما در مقایسه با سایت های اختصاصی بسیار حرفه ای شاید امنیت پایین تری داشته باشد.

مزایای وردپرس چیست ؟

خب در بخش بالا ما معایب وردپرس رو باهم بررسی کردیم حالا بریم سراغ مزیت های طراحی سایت با وردپرس که در ادامه لیستی از مزیت های وردپرس رو مشاهده می کنید.

در بخش بالا چند نمونه از ویژگی خوب وردپرس رو مشاهده می کنید در واقع وردپرس قابلیت های بسیاری دارد به همین دلیل باعث شده این سیستم تبدیل به یکی از بهترین سیستم سایت سازهای دنیا شود.

طراحی سایت با وردپرس آسان است
طراحی سایت با وردپرس آسان است

طراحی سایت با وردپرس

برای شروع طراحی سایت شما فقط نیاز به یک سیستم لب تاپ یا کامپیوتر دارید و بس! شاید براتون سوال باشه مگه برای طراحی سایت ما نیاز به هاست و دامنه نداریم؟ پاسخ سوال شما این است که چرا اما برای یادگیری و طراحی سایت با وردپرس نیازی نیست در همان ابتدا هاست و دامین داشته باشید. شاید بگید پس چطور می تونم به صورت آفلاین با وردپرس کار کنم ؟ پاسخ این سوال شما در دوره آموزش وردپرس رایگان توضیح داده شده

چرا باید طراحی سایت رو با وردپرس شروع کنم؟

برای طراحی سایت ما زبان و پلتفرم های مختلفی داریم مثلاً شما می تونید به جای وردپرس از یک سیستم دیگه ای به نام جوملا استفاده کنید یا کلاً وبسایت خود را با کدنویسی از صفر شروع کنید اما هر روشی رو که انتخاب می کنید بالاخره باید یک بهایی رو پرداخت کنید مثلا برای طراحی سایت با کدنویسی باید بهای هزینه و زمان طولانی آن را متقبل شوید اما با توجه به تجربه بنده و دیگر دوستان برای شروع، وردپرس می تونه بهترین انتخاب باشه

شاید بعداً پشیمون بشید که چرا از وردپرس استفاده نکردید اما پشیمون نخواهید شد که چرا از آن استفاده کردید چون بعداً زمانی که کسب وکار شما بسیار رشد کرد و نیاز دیدید از روی وردپرس مهاجرت کنید می تونید به راحتی با کمک متخصصان این کار رو انجام دهید پس وردپرس برای 90 درصد افراد بهترین گزینه برای شروع است می تونید خودتون تست کنید.

بی نهایت با وردپرس طراحی کن

وردپرس رو تخصصی تر یاد بگیرید!

در نظر بسیاری از افراد وردپرس به نصب چندتا افزونه و قالب وردپرسی آماده ختم می شود اما در حقیقت این طور نیست چرا که شما می تونید کمی عمیق تر شوید در دنیای وردپرس و طراحی قالب یا نوشتن افزونه های مختلف رو یاد بگیرید یعنی برای هر موضوعی نیاید از یک افزونه آماده استفاده کنید و کلی بار سرور سایت رو سنگین کنید بلکه

خودتون با تخصص کدنویسی در چند خط کد مشکل سایت رو حل کنید یا قابلیت جدیدی به آن اضافه کنید برای یادگیری طراحی قالب وردپرس یا کدنویسی افزونه های وردپرسی شما باید یک دوره جامع رو بگذرونید تا همه موارد رو صفر تا صد به صورت کامل یاد بگیرید مثلاً برای کدنویسی قالب وردپرسی از 0 تا 100 می تونید از دوره طراحی قالب وردپرس استفاده کنید که یکی از جدیدترین و کاملترین دوره های سطح وب فارسی است.

کسب درآمد از طراحی سایت با وردپرس !

بله درست متوجه شدید شما می تونید از طراحی سایت با وردپرس کسب درآمد کنید اما قبلش باید وردپرس رو به خوبی و به صورت کامل یاد بگیرید دقت داشته باشید که شاید بتونید بعد از یادگیری خود وردپرس پروژه طراحی سایت بگیرید اما قطعاً نمی تونید به درآمدهای بالا برسید چرا که شما نیاز به تخصص بیشتر دارید و صرفاً با خود وردپرس و با نصب چندتا افزونه نمی تونید مشکلات بسیاری از مشتریانتون رو حل کنید

پس باید پارو فراتر از وردپرس بگذارید و برای بیشتر کردن درآمد طراحی سایت با تمام مراحل طراحی سایت آشنا شوید ما پیشنهاد می کنیم برای یادگیری کامل طراحی سایت از یک دوره جامع صفر تا صد آموزش طراحی سایت استفاده کنید.

طراحی سایت با وردپرس

هنوز برای طراحی سایت با وردپرس تردید دارید؟

اگر هنوز برای شروع طراحی سایت با وردپرس تردید دارید پیشنهاد می کنم وارد صفحه دوره آموزش وردپرس سایت کیت وردپرس شوید و جلسات اولیه رو مشاهده کنید و خودتون طبق آموزش هایی که یاد می گیرید یک سایت رو از صفر راه اندازی کنید.

بعد از طراحی یک سایت به صورت پروژه محور اگر دیدید هنوز به وردپرس علاقه پیدا نکردید یا احساس کردید گزینه های بهتری وجود دارد می تونید با خیال راحت برید سراغ روش های دیگه و از سیستمی که فکر می کنید مناسب کار شما است استفاده کنید یا سراغ سفارش طراحی سایت بروید.

سایت هایی که با وردپرس راه اندازی شده اند

زمانی که صحبت از طراحی سایت با وردپرس می شود بسیاری از افراد در مورد سایت های بسیار پیش و پا افتاده و بدردنخور فکر می کنند در حالی که همین الان اگر بررسی کنید متوجه خواهید شده که بسیاری از سایت های معروف و تخصصی با استفاده از وردپرس راه اندازی شده اند اگر بخواهیم چندنمونه از سایت های معروف رو مثال بزنیم می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم.

در بخش بالا مشاهده کردید که طراحی سایت با وردپرس فقط برای سایت های کوچک نیست بلکه شما می تونید چنین سایت های معروفی رو باهاش راه اندازی کنید و هر روز آن را توسعه بدید.

جمع بندی طراحی سایت با وردپرس

خب در این مقاله همونطور که مطالعه کردید ما اومدیم و مزیت ها و معایب طراحی سایت با وردپرس رو بررسی کردیم و گفتیم چرا باید یک سایت رو با وردپرس طراحی کرد. در آخر اومدیم وبسایت هایی که با وردپرس طراحی شده و معروف هستند رو نام بردیم

پس امیدوارم متوجه شده باشید که طراحی سایت با wordpress بسیار می تواند به کسب وکار شما کمک کنه و هزینه های اضافی که ممکنه براتون ایجاد بشه رو حذف کنه

اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل