کیت وردپرس

افزونه چند زبانه WPML وردپرس

دانلود افزونه WPML

به نام خدا سلام دوستان عزیز توی این مقاله می خواهیم به افزونه WPML بپردازیم این افزونه بهترین افزونه چند زبانه سایت های وردپرسی است که شما با استفاده از این افزونه می توانید سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را به صورت چند زبانه طراحی کنید و کسب و کار خود را به صورت بین المللی رشد دهید. افزونه چند زبانه WPML علاوه بر اینکه سایت شما را تبدیل به سایت چند زبانه می کند هم چنین به شما و کسب و کارتان اعتبار می بخشد.

افزونه چند زبانه کردن سایت وردپرسی WPML

افزونه WPML بیش از 40 زبان را پشتیبانی می کند و جزو بهترین و پرفروش ترین افزونه های وردپرس به شمار می رود اگر شما نیز مانند اکثر سایت هایی که قصد راه اندازی یک سایت چند زبانه دارند دنبال یک افزونه مناسب می گردید افزونه چند زبانه wpml بهترین گزینه است

افزونه چند زبانه وردپرس

افزونه چند زبانه WPML و 15 افزونه جانبی

زمانی که شما نسبت به خرید افزونه WPML از سایت های مختلف اقدام می کنید ممکن است افزونه های جانبی WPML را نیز دریافت کنید که افزونه ها به صورت زیر است

افزونه WPML String Translation

با استفاده از این افزونه چند زبانه وردپرس می توانید تمام کلمه های وردپرس را به جز محتوای برگه ها و نوشته ها ترجمه کنید قسمت های مانند ابزارک ها ,قالب ها ,افزونه ها و…

افزونه WPML Media Translation

با استفاده از این افزونه می توانید بخش های مختلف رسانه ها را به زبان های مختلفی ترجمه کنید و حتی متن جایگزین عکس ها را به زبان های مختلف ترجمه و به کاربران نمایش دهید

افزونه WPML Multilingual CMS

این ابزار افزونه اصلی و هسته WPML است با استفاده از این افزونه می توانید زبان های زیادی برای ترجمه سایت اضافه کنید و تمام قسمت های نوشته ها برگه و ..  را به صورت چند زبانه نمایش دهید.

افزونه  Toolset Module Manager

به کمک این افزونه می توانید ماژول های سفارشی شده در افزونه چند زبانه WPML را مدیریت کنید همچنین قابلیت درون ریزی و برون ریزی ماژول ها را با استفاده از این افزونه می توانید کنترل کنید.

افزونه Toolset Views Lite

افزونه Toolset Views Lite به سایت شما کمک می کند کوئری یا درخواستی های مدنظر خودتان را در وردپرس ایجاد کرده و از آن ها برای نمایش اطلاعات خاص و لیست کردن آنها استفاده کنید.

افزونه Toolset Types

با استفاده از این پلاگین قادر خواهید بود پست تایپ های سفارشی ایجاد کنید و برای سایت چند زبانه خود فیلد ها و Taxonomy های مختلف بسازید.

افزونه جانبی Contact form 7 multilingual

این افزونه جانبی WPML جهت ترجمه فرم های مختلف سایت شما که توسط افزونه contact form 7 ساخته شده است استفاده و ترجمه می شود.

افزونه MailChimp multilingual

افزونه میل چیمپ یکی از قویترین و محبوب ترین افزونه های ایمیل مارکتینگ است که افزونه جانبی مخصوصی برای این افزونه طراحی شده تا تمام نوشته های آن را به زبان های مختلف ترجمه کند این افزونه یکی از مفیدترین افزونه های مربوط به WPML است.

افزونه  Toolset Module Manager

به کمک این افزونه می توانید ماژول های سفارشی شده در افزونه چند زبانه WPML را مدیریت کنید همچنین قابلیت درون ریزی و برون ریزی ماژول ها را با استفاده از این افزونه می توانید کنترل و مدیریت کنید.

افزونه Toolset Views Lite

افزونه Toolset Views Lite به شما کمک می کند کوئری یا درخواستی های مدنظر خودتان را در وردپرس ایجاد کرده و از آن ها برای نمایش اطلاعات خاص و لیست کردن آنها برای نمایش استفاده کنید.

افزونه Toolset Types

با استفاده از این افزونه می توانید پست تایپ های سفارشی ایجاد کنید و برای سایت چند زبانه خود فیلد ها و Taxonomy های سفارشی و مختلف بسازید.

افزونه WP All Import Multilingual

پلاگینی جهت برون ریزی و درون ریزی محتوای سایت به صورت کلی است در سایت های چند زبانه درون ریزی و برون ریزی مانند سایت های عادی انجام نمی گیرد و حتما باید با این افزونه درون ریزی و برون ریزی سایت انجام شود

افزونه جانبی WP SEO Multilingual

این افزونه یکی از ابزارهای اصلی افزونه چند زبانه وردپرس است که باید در هر سایتی نصب شود تا افزونه های مربوط به سئوی وردپرس به درستی کارکرده و ترجمه شود.

افزونه WPML Tranlation Management

این پلاگین نیز یکی از افزونه های اصلی و مهم WPML است که باید نصب شود تا گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید ترجمه سایت را به صورت گروهی کنترل و مدیریت نمایید.

افزونه Advanced Custom Fields Multilingual

پلاگین ACF یک افزونه است که شما بدون نیاز به کدنویسی می توانید فیلد های موردنیاز را در صفحه ها و نوشته ها ایجاد کنید با کمک این افزونه جانبی می توانید پلاگین ACF را نیز در وردپرس ترجمه کنید.

افزونه جانبی BuddyPress Multilingual

افزونه بادی پرس در وردپرس افزونه ای است که با کمک آن می توانید برای سایت خود انجمن های مختلف بسازید و افزونه جانبی buddypress multilingual کمک می کند تا شما بتوانید فرم ها و انجمن سایتتوت رو ترجمه کنید.

افزونه Gravity Form Multilingual

افزونه ی گراویتی فرم برای ساختن فرم های حرفه ای و متنوع استفاده می شود و افزونه چند زبانه وردپرس برای این افزونه نیز ابزار مترجمی خاص خودش را دارد که این ابزار را مفید را Gravity Form Multilingal می نامیم.

افزونه WooCommerce Multilingual

اگر شما سایت فروشگاهی دارید قطعا می دانید فروشگاه ساز ووکامرس چیست و این افزونه فروشگاه ساز را می شناسید برای فروشگاه ساز ووکامرس افزونه چند زبانه WPML افزونه اختصاصی دارد که شما می توانید در سایت چند زبانه خودتون برای ترجمه استفاده کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل