نماد سایت کیت وردپرس

آموزش نوشته ها در وردپرس

آموزش نوشته ها در وردپرس

درود فراوان به شما کاربران عزیز در این قسمت از آموزش جامع رایگان وردپرس قصد داریم با بخش های نوشته ها در وردپرس آشنا بشیم و یاد بگیریم چطوری یک مطلب روی سایتمون قرار بدیم.

آموزش نوشته ها در وردپرس

دربخش نوشته های وردپرس شما 4 بخش مشاهده می کنید که به قسمت های زیر تقسیم بندی شده است.

همه نوشته ها در ودپرس

در این بخش شما یک مدیریت کلی رو نوشته ها (پست) دارید و از این قسمت می تونید انواع نوشته ها رو مشاهده کنید. مشخصاتی همچون نوع دسته بندی ,برچسب ها,عنوان مطلب و نویسنده

هم چنین شما میتونید تعداد نوشته ها جستجوی آنها تاریخ انتشار مطلب و تعداد دیدگاه هارو از این بخش مدیریت کنید.

افزودن نوشته در وردپرس

از ورژن 5 به بعد وردپرس قسمت افزودن نوشته ها فرق کرد و اگر با ورژن ها قبلی مقایسه کنید تفاوت زیادی احساس خواهید کرد.

وقتی در این بخش وارد می شوید یک متن بزرگ خواهید دید که برای افزودن عنوان است و بخش پایینی که محتوای اصلی مارا تشکیل می دهد مطلب ما است.

تمام بخش های نوشته ها در وردپرس رو در فیلم بالا توضیح داده ایم.

دسته ها در وردپرس

دسته بندی در وردپرس یکی از بخش های بسیار مهم است که کاربرد زیادی دارد از دسته ها برای مشخص کردن مطلب ها به صورت گروهی استفاده می شود.

مثلا فرض کنید شما سایتی دارید و در زمینه های سئو ,بازاریابی,طراحی سایت,و وردپرس فعالیت میکنید خب پس وقتی یک مقاله می نویسید بعد از اتمام آن باید نوع و دسته بندی آن ها رو مشخص کنید. که جزو کدام یک از دشته های بالا است.

برچسب ها در وردپرس

یکی دیگر از بخش های وردپرس قسمت برچسب ها است که شما می تونید برچسب اضافه یا حذف کنید.

برچسب ها برای مشخص کردن کلمات کلیدی به کار برده می شود. معمولا یک مقاله بعد از تکمیل شدن یک یا دو دسته بندی می توان مشخص کرد. البته شما بیشتر هم می توانید ولی استانداردش همان یکی است.

اما برای یک مقاله می توان برچسب های زیادی استفاده کرد البته بعد از اینکه گوگل اعلام کرد برچسب های زیادی برای یک مقاله مضر است مخصوصا برچسب هایی که اصلا ربطی به موضوع مطلب ندارد. نباید زیادی برای مطلب برچسب گذاری کنیم چون برای بهینه سازی سایت مضر است.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 5 امتیاز
خروج از نسخه موبایل