کیت وردپرس

طراحی سایت در یزد❤️قیمت طراحی سایت در یزد

طراحی سایت در یزد

امروزه قصد داریم در مورد خدمات طراحی سایت در یزد صحبت کنیم از آنجایی که شهر یزد یکی از شهرهایی است که افراد به دنبال کسب و کار آنلاین هستند و علاقه به بالابردن درآمدشون دارند راه اندازی سایت رو برای این کار انتخاب می کنند که یکی از هوشمندانه ترین روش های موجود در ایران است در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد که چرا طراحی سایت در یزد انتخاب هوشمندانه ای است.

طراحی سایت در یزد

در زمان فعلی در ایران از دو طریق می شود داخل اینترنت به درآمد بسیار بالا رسید روش اول از اینستاگرام و روش دوم از طریق سایت پس به همین دلیل گفتیم طراحی سایت در یزد درخواست های زیادی دارد چون افراد می خواهند از طریق سایت مشتریان هدفمند جذب کنند و محصولات و خدمات خود را به این مشتریان بفروشند.

اگر شما هم ساکن یزد هستید و به دنبال کسب درآمد بیشتر و معرفی خودتون به افراد بیشتر هستید می تونید از خدمات طراحی سایت در یزد استفاده کنید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

قیمت سفارش طراحی سایت در یزد

قیمت طراحی سایت برای هر سایتی متفاوت است چون هر سایت امکانات و ویژگی های خاص خودش را دارد اما اگر بخواهیم هزینه طراحی سایت در یزد رو بررسی کنیم می تونیم به لیست زیر اشاره کنیم که قیمت های پایه طراحی سایت و میانگین آورده شده البته دقت کنید که قیمت پایه در شرکت های طراحی سایت متفاوت می باشد اما در سایت کیت وردپرس به همین شکل است.

اگر قیمت طراحی سایت حوزه کاری شما در لیست بالا نیست می تونید همین الان از بخش چت پشتیبان حوزه کاری خودتون رو مطرح کنید تا قیمت آن خدمت شما اعلام شود.

yazd weddesign point kitwp
نکات سفارش طراحی سایت در یزد

نکات مهم قبل از طراحی سایت در یزد

برای راه اندازی سایت در یزد یا هر جایی دیگر یکسری نکات مهم وجود دارد که در ادامه سعی می کنیم مهم ترین نکات رو عنوان کنیم و به صورت مختصر هر کدام را توضیح دهیم سعی کنید حتماً این نکات رو قبل از سفارش طراحی سایت مدنظر قرار دهید.

گول ارزان بودن طراحی سایت رو نخورید

قبلاً هم در این مورد صحبت کردیم و گفتیم که همیشه گول قیمت ارزان یک محصول رو نخورید چون هیچ ارزانی بی دلیل نیست حالا این موضوع در حوزه طراحی سایت هم صدق می کند. بسیاری از افراد هستند که با دیدن یک دوره آموزشی ساده احساس می کنند متخصص طراحی سایت هستند و مشتریانی که حاضر نیستند برای کیفیت مناسب هزینه کنند رو جذب خودشون می کنند و با قیمت بسیار پایین سفارش طراحی سایت می گیرند.

در ابتدا شاید همه چیز عالی به نظر برسد اما در ادامه متوجه می شوید که زمان، انرژی و هزینه شما تلف شده اما در نهایت یک سایت درست و حسابی ندارید و شاید در بسیاری از مواقع شوق ادامه دادن رو نداشته باشید که این مشکل باعث می شود فرصت های زیادی رو در اینترنت برای آینده کسب و کار خودتون از دست بدهید.

سایت واکنشگرا یک سایت جدا نیست

اگر شما هم فکر می کنید برای موبایل یک سایت جداگانه باید زد و برای پی سی ها سایت جداگانه دارید اشتباه می کنید چرا که روش کار به این صورت است مثلاً شما سفارش طراحی سایت در یزد می دهید و سایت برای سایز PC طراحی می شود و سپس با سایز موبایل تطبیق داده می شود و برای گوشی های هوشمند سازگار می شود تا اگر شخصی از طریق موبایل وارد سایت شما شد به راحتی بتواند از سایت شما استفاده کند. و هزینه آن نباید جداگانه از شما دریافت شود.

قرارداد طراحی سایت ببندید

بعد از اینکه سفارش طراحی سایت شما نهایی شد سعی کنید حتماً با طراح سایت قرارداد ببندید تا بعداً دچار مشکلات احتمالی نشوید برای قرارداد طراحی سایت نیازی نیست شما کاری انجام دهید چون همه طراحان سایت قرارداد طراحی سایت دارند و شما می تونید درخواست های خودتون رو در همون قرارداد ذکر کنید و بعد از اینکه به توافق رسیدید طراح سایت می تواند کارش را شروع کند.

خدمات طراحی سایت کیت وردپرس

خدمات طراحی سایت در یزد کیت وردپرس

سایت کیت وردپرس چندسالی است که به صورت تخصصی در حوزه خدمات و آموزش طراحی سایت فعالیت می کند. خدمات طراحی سایت شامل سایت های مختلفی می شود که در ادامه چند نوع از مهم ترین حوزه های طراحی سایت رو بررسی خواهیم کرد.

طراحی سایت فروشگاهی در یزد

سایت های فروشگاهی به انواع سایت هایی گفته می شود که دارای محصولات فیزیکی هستند یعنی محصولاتی که توسط پست برای مشتریان فرستاده می شود مثلاً اگر شما یک فروشگاه لباس دارید طراحی سایت فروشگاهی در یزد بهترین گزینه برای راه اندازی سایت است و این سایت ها قابلیت اضافه کردن محصول به تعداد دلخواه و فروش آنها به مشتری از طریق سایت رو دارد یعنی حتی زمانی که شما خواب هستید هم مشتری می تواند خرید خود را انجام دهد.

طراحی سایت شرکتی در یزد

سایت شرکتی از اسم آن پیداست برای کسب و کارهایی که حالت شرکتی دارند کاربرد دارند در این نوع سایت ها شما خدمات حوزه کاری خودتون رو معرفی می کنید و اگر چندتا محصول هم داشته باشید می تونید آن را برای فروش قرار دهید اما بازهم سایت های شرکتی می تواند باهم متفاوت باشند مثلاً یک سایت شرکتی می تواند امکانات فراتر از معرفی خدمات داشته باشد.

طراحی سایت اختصاصی در یزد

شاید شما به هیچ کدوم از سایت های بالا نیازی نداشته باشید و نیاز شما طراحی سایت اختصاصی در یزد باشد حالا سایت اختصاصی چیست؟ ببینید اکثر سایت های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، شخصی و… با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی می شود و وردپرس هم از قبل قالب های آماده حرفه ای برای سایت ها دارد و معمولاً ما از قالب های آماده برای طراحی سایت استفاده می کنیم و فقط طبق سلیقه مشتری آن را سفارش سازی می کنیم.

اینطوری هم انرژی کمتری از ما می گیرد و هم مشتری راضی تر هست چرا چون هزینه آن بسیار پایین است، سایت مشتری بسیار سریع آماده می شود، مشکلات فنی کمتری داخل سایت اتفاق می افتد و…

وردپرس VS کدنویسی اختصاصی

تفاوت طراحی سایت با وردپرس و اختصاصی در چیست؟

وردپرس به زبان ساده یک سیستم رایگان و قابل توسعه است که برای راه اندازی و مدیریت سایت استفاده میشه شما خودتون هم می تونید یادش بگیرید و ازش استفاده کنید قبلاً در این مورد یک آموزش رایگان تحت آموزش وردپرس آماده کردیم.

وردپرس به تنهایی خودش امکانات خاصی نداره و فقط میشه ازش به عنوان منتشرکردن مقاله استفاده کرد اما قالب یا افزونه هایی داره که می تونه سایت شمارو از یک سایت ساده تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای کنه حتی میشه براش افزونه و قالب طراحی کرد که در دوره طراحی قالب وردپرس گفتیم چطور قالب میشه ساخت، پس با وردپرس هم میشه سایت اختصاصی طراحی کرد.

اما سایت اختصاصی جدا از وردپرس از همون اول کدنویسی میشه و با توجه به نیازهای شما طراحی میشه و چون زمان و انرژی بیشتری از طراح سایت می گیره قاعدتا هزینه بیشتری هم داره اما برای طراحی سایت در یزد یا هر شهر دیگه در بیشتر اوقات نیازی نیست از سایت اختصاصی استفاده کرد چون در آینده مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد.

جمع بندی طراحی سایت در یزد

در این مقاله در مورد طراحی سایت در یزد صحبت کردیم در ابتدا گفتیم قیمت و هزینه طراحی سایت در یزد به چه شکلی است سپس نکات مهم سفارش طراحی سایت در یزد رو توضیح دادیم و گفتیم که گول ارزان بودن طراحی سایت رو نخورید در ادامه انواع خدمات طراحی سایت رو عنوان کردیم و در انتها تفاوت طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با وردپرس رو کامل توضیح دادیم.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل