کیت وردپرس

آموزش افزونه مداد زرد😃دانلود رایگان افزونه مداد زرد اورجینال

افزونه مداد زرد وردپرس

آموزش افزونه مداد زرد موضوع بحث امروز ما در سایت کیت وردپرس است در این ویدیو آموزشی نحوه کارکردن با افزونه مداد زرد رو توضیح داده ایم که چگونه می توانید تمام بخش های سایت خود را فوق العاده سفارش سازی کنید. افزونه مداد زرد بهترین افزونه ویرایش سازی سریع و بدون کدنویسی در دنیای وردپرس است که واقعا کار مدیران سایتی که دانش برنامه نویسی ندارند رو راحت کرده و سرعت بسیار زیادی در طراحی بخشیده حتما از آموزش افزونه Yellow Pencil استفاده کنید و صفحات خود را بسیار زیبا ویرایش سازی کنید.

آموزش افزونه مداد زرد

در ویدیو بالا آموزش افزونه مداد زرد رو به صورت کامل به شما عزیزان توضیح دادیم ولی حتماً از توضیحات زیر هم استفاده کنید چون نکات بسیار مفید و ارزشمندی رو قرار دادیم که در ارتباط با آموزش افزونه مداد زرد است. این افزونه بیشتر برای کسانی مفید است که دانش کدنویسی ندارند اما دوست دارند خودشون تغییراتی داخل سایتشون لحاظ کنند با آموزش افزونه مداد زرد شما می تونید تنظیمات زیادی رو انجام بدید مثل تغییرات زیر

آموزش نصب افزونه مداد زرد

برای نصب افزونه مداد زرد می تونید به بخش افزونه های وردپرس و افزودن افزونه وارد شوید و از مخزن وردپرس افزونه مداد زرد رو نصب کنید برای نصب افزونه رایگان مداد زرد داخل مخزن وردپرس کلمه yellow pencil رو نصب کنید تا افزونه زیر ظاهر شود

نصب افزونه مداد زرد
آموزش نصب افزونه مداد زرد

بعد از دیدن این افزونه روی گزینه هم اکنون نصب کن کلیک کنید تا افزونه برای شما نصب شود سپس در مرحله آخر برای فعالسازی افزونه روی گزینه فعال افزونه کلیک کنید.

تفاوت نسخه رایگان و پولی افزونه مداد زرد

همونطور که می دونید افزونه مداد زرد در دو نسخه پولی و رایگان عرضه می شود نسخه رایگان آن از طریق آموزش بالا یعنی از مخزن وردپرس قابل دسترسی است اما نسخه پولی آن را باید از مارکت های معتبری مثل کدکنیون خریداری کنید. تفاوت این دو نسخه در امکانات آن است یعنی اگر از نسخه رایگان استفاده کنید نمی تونید تنظیمات خودتون رو ذخیره کنید و باید افزونه رو به نسخه پرو ارتقاء دهید.

ترفند استفاده رایگان از افزونه مداد زرد

برای استفاده رایگان از افزونه مداد زرد شما می تونید تمام تغییرات خودتون رو انجام بدید و در نهایت از بخش کدها تمام کدهایی که مداد زرد اضافه کرده رو کپی کنید و در یکی از بخش های قالب یا بخشی که بتونید css سفارشی بنویسید اضافه کنید بعد از اینکه تنظیمات رو ذخیره کردید تمام تغییرات در سایت شما اعمال می شود. حتی بعد از اینکه تغییرات خودتون رو انجام دادید می تونید افزونه مداد زرد رو کلاً از سایتتون حذف کنید خوبی این ترفند این هست که هم سایتتون سبک تر هست و نیازی به افزونه اضافی ندارید و هم اینکه رایگان تونستید از قابلیت این افزونه استفاده کنید.

چه موقع باید از افزونه مداد زرد استفاده کنیم ؟

در ادامه آموزش افزونه مداد زرد می خواهیم توضیح بدیم که چه زمانی شما باید از افزونه مداد زرد استفاده کنید همونطور که در بالا اشاره کردیم معمولاً افراد تازه کاری که دانش کدنویسی ندارند سراغ افزونه yellow pencil می روند اگر شما جزو این دسته افراد هستید باید دقت کنید که افزونه مداد زرد فقط میاد و کدهای css سایت شما رو دستکاری میکنه یعنی عملاً شما از افزونه مداد زرد استفاده می کنید که بتونید تغییرات ظاهری و سی اس اسی خودتون رو اعمال کنید.

پس بهتر است بعد از تغییرات دلخواه با این افزونه سعی کنید کدهای سی اس اس اعمال شده رو کپی کنید و در یک بخش از سایتتون که میشه css اضافه کرد کدهارو انتقال دهید و افزونه رو حذف کنید چون اگر یک روزی سایتتون به مشکل برخورد یا افزونه مداد زرد غیرفعال شد کل ظاهر سایتتون بهم نریزه و کاربران سایت اذیت نشوند.

خلاصه آموزش افزونه مداد زرد

خب دوستان کیت وردپرسی عزیز ما یاد گرفتیم با استفاده از آموزش افزونه مداد زرد چطور کدهای سی اس اس سایتمون رو سفارش سازی کنیم و بخش های مختلف قالب رو مطابق سلیقه خودمون شخصی سازی کنیم در ادامه می خوام یک هدیه به شما عزیزان بدم و اون هم افزونه مداد زرد اورجینال اما به صورت رایگان پس شما می تونید از لینک زیر به راحتی دانلود افزونه مداد زرد رایگان رو انجام بدید امیدوارم به کارتون بیاد.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل