کیت وردپرس

افزونه ایجاد حساب کاربری در ووکامرس YITH My Account Page

به نام خدواند بخشنده مهربان سلام عزیزان کیت وردپرس امروز با یکی از کاربردی ترین افزونه های وردپرس در خدمت همه شما خوبان هستیم پلاگینی که قصد معرفی آن را داریم افزونه YITH Customize My Account Page است این افزونه یکی از فوق العاده ترین افزونه های کاربردی YITH به شمار می رود. شاید چند سال قبل ساختن یک پروفابل زیبا در فروشگاه های اینترنتی که با ووکامرس راه اندازی شده است کاری بسیار سخت و پیچیده ای بود اما با ظهور افزونه YITH Customize My Account Page دیگر شما نیازی به برنامه نویس جهت ساخت یک پروفایل کاربری ندارید و خودتان می توانید با سرعت یک پروفایل زیبا، جذاب، و کامل طراحی کنید. برای آشنا شدن با این افزونه فوق العاده حتما اطلاعات آن را مطالعه فرمایید.

افزونه ایجاد حساب کاربری در ووکامرس YITH WooCommerce Account Page

افزونه YITH WooCommerce Customize My Account Page | طراحی صفحه حساب کاربری ووکامرس به شما کمک می کند تا از شر حساب کاربری ساده ای که قبلا در سایت خود داشتید راحت شوید و یک صفجه کاربری جذابی را جایگرین آن کنید افزونه WooCommerce Customize My Account Page بسیار ساده و سبک می باشد و تنظیمات پیچیده ای ندارد تا شما گیج شوید با این تنظیمات ساده قادر خواهید بود یک ناحیه کاربری کامل برای سایت خود ایجاد کنید.

ساخت ناحیه کاربری با YITH WooCommerce Customize My Account Page

فروشگاه سار ووکامرس پر مخاطب ترین فروشگاه ساز وردپرس است که فارسی زبانان زیادی از این افزونه برای داشتن یک فروشگاه قدرتمند استفاده می کند خبر خوب برای این افراد این است که ووکامرس توسط سازنده های وردپرس توسعه داده می شود و از طرفی دیگر تیم های زیادی در حال ایجاد افزونه های کاربردی برای این فروشگاه ساز قدرتمند هستند. در دوره آموزش ساخت حساب کاربری در وردپرس بدون برنامه نویسی با استفاده از این افزونه یک ناحیه کاربری زیبا و جذاب طراحی کرده ایم که برای دیدن پیش نمایش ناحیه کاربری طراحی شده حتما از این آموزش دیدن کنید.

سفارش سازی و اضافه کردن منو در پنل کاربری وردپرس

در بسیاری از سازنده های پروفایل حرفه ای یکی از سخت ترین کارها اضافه کردن منوها و تب های دلخواه به ناحیه کاربری است اما افزونه WooCommerce Customize My Account Page با امکاناتی که در اختیار ما گذاشته است دیگر نیازی به کارهای پیچیده نیست و با تنظیمات ساده آن کارهای زیادی می شود روی پروفایل کاربران انجام داد مثلا شما به راحتی می توانید منوهای و تب های دلخواه را به پروفایل کاربر اضافه کنید برای مثال اگر شما یک سیستم تیکتینگ نیاز دارید به سادگی می توانید منوی ارسال تیکت را به بخش حساب کاربری اضافه کنید تا پنل کاربری سایتتان کاملتر شود.

برخی ویژگی های افزونه طراحی صفحه کاربری در ووکامرس :

فراتر از افزونه ایجاد حساب کاربری در ووکامرس

شاید خیلی از شما دوستان تا همین جا بسنده کنید و جلوتر نروید اما ما می خواهیم فراتر از افزونه ایجاد حساب کاربری در وردپرس پا بگذاریم در واقع درست است که افزونه ایجاد حساب کاربری در ووکامرس یک پنل زیبا به ما می دهد اما ما می توانیم بسیار زیباتر از حد تصورمان پنل کاربری جذابی داشته باشیم یعنی شما با استفاده از مداد زرد و کمی دانش می توانید بدون کدنویسی صفحه کاربری های زیبایی در وردپرس برای کاربران خود خلق کنید این تلفیق بسیار جالب را در آموزش ساخت ناحیه کاربری می توانید دنبال کنید.

محیط افزونه WooCommerce Customize My Account Page

در زیر می خواهیم عکس هایی از تنظیمات و بخش های مختلف پنل را به شما عزیزان نمایش دهیم تا بیشتر با این افزونه فوق العاده آشنا شوید. دقت کنید که در تصویر زیر فقط با چند ویرایش ساده با استفاده از افزونه مداد زرد طرح زیبایی ساخته شده که در آموزش ساخت پنل کاربری به صورت کامل این موضوع رو یاد خواهید گرفت.

افزونه حساب کاربری ووکامرس

استایل پنل افقی افزونه حساب کاربری ووکامرس

تنظیمات افزونه ایجاد حساب کاربری در ووکامرس

آموزش ساخت پنل کاربری حرفه ای در وردپرس

اگر به دنبال طراحی پنل کاربری حرفه ای در وردپرس هستید پیشنهاد می کنم از دوره جامع ساخت پنل کاربری ووکامرس استفاده کنید در این دوره شما بدون افزونه حساب کاربری و فقط با المنتور پنل کاربری جذابی رو حتی بهتر از افزونه WooCommerce Customize My Account Page طراحی خواهیم کرد چون این افزونه فقط یک پنل کاربری خشک و ساده در سایت شما اضافه خواهد کرد.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل