کیت وردپرس

افزونه سئو ویدیو وردپرس Yoast Video SEO

به نام خدا مهربان سلام به همه دوستان عزیز امروز در خدمت شما بزرگواران هستیم با افزونه سئو ویدیو وردپرس یعنی افزونه Yoast Video Seo این پلاگین یکی از محصولات فوق العاده تیم Yoast و جزو بهترین افزونه های وردپرس برای سئو کردن سایت است که به عنوان ضمیمه می تواند در کتار افزونه اصلی سئو یعنی Yoast seo premium نصب شود. در واقع کاربرد افزونه Yoast Video Seo سئو کردن ویدیوهای سایت شما در نتایج گوگل می باشد. استفاده از این افزونه جهت سئو کردن ویدیوهای سایت نتایج فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد و موفقیت شما در سطح وب چند برابر می کند.

افزونه سئو ویدیو وردپرس Yoast Video SEO

افزونه سئو ویدیوی وردپرس پلاگین بسیار کاربردی و مفیدی است که به شما کمک می کند سایت خود را در صفحه اول گوگل بکوبید و بالاتر از همه رقبایتان قرار گیرید.

شاید خیلی از شما دوستان موضوعی را در گوگل جستجو کرده اید که نتایجی شبیه تصویر زیر برای شما نمایش داده شده است گوگل هر روزه سعی می کند نتایج را برای کاربران خودش بهتر و کاربردی تر کند و کلمات کلیدی که افراد جستجو می کند علاوه بر نوشته ها و مقالات ویدیوهای مرتبط با موضوع سرچ شده را هم نشان دهد.

در اینجا وظیفه افزونه Yoast Video Seo این است به سایت شما کمک کند تا اگر یک ویدیو برای مقاله یا محصول خود قرار داده اید را در نتایج گوگل مانند بالا نمایش دهد.

افزونه Yoast Video SEO چگونه استفاده می شود ؟

همانطور که عرض کردیم این افزونه ضمیمه Yoast SEO Premium است و به تنهایی کاربردی ندارد شما باید اول افزونه Yoast SEO را نصب کنید سپس به نصب افزونه سئو فیلم وردپرس اقدام کنید بعد از اینکه این افزونه رو نصب کردید یکسری گزینه های جدید به افزونه Yoast SEO اصلی اضافه می شود که می توانید تنظیمات مربوط به افزونه سئو ویدیو را از طریق این گزینه های مدیریت کنید.

تنظیمات افزونه سئو ویدیو وردپرس

اهمیت ویدیو در سایت شما و نتایج گوگل چیست ؟

همیشه گوگل سعی بر ساده کردن نتایج جستجو داشته است و در این کار هم موفق بوده است که دلیل آن قانون های مفیدی به نام سئو است ویدیو یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو محسوب می شود و در واقعی به قدری مهم است که استراتژی به نام ویدیو مارکتینگ شکل گرفته است. اگر می خواهید سئو را درک کنید و در سایت خود پیاده سازی کنید همیشه خود را جای کاربر قرار دهید اگر شما به عنوان کاربر یک کلمه کلیدی را جستجو کنید و موضوع سایت شما در نتایج گوگل نمایش داده شود آیا دوست دارید یک مقاله خیلی بلند و وقت گیر را بخوانید یا یک فیلم چند دقیقه ای را مرتبط با آن موضوع مشاهده کنید؟

یک خبر خوب در ارتباط با افزونه سئو ویدیو وردپرس

خبر بسیار خوب یا شایدم بد اینجاست که ویدیو مارکتینگ و سئو کردن ویدیوها در بین فارسی زبانان اصلا جدی گرفته نشده است و هنوز در هیچ حوزه ای در این زمینه به خوبی کار نشده است پس این یک هشدار برای افرادی است که به دنبال فرصت هستند و می خواهند سریع تر در نتایج گوگل رشد کنند.

با نصب افزونه سئو ویدیو وردپرس Yoast Video Seo تمام ویدیوهای سایت خود را سئو کنید و یک نقطه قوتی بسازید که اکثر رقبای شما به فکر آن نیستند همین ویژگی می تواند موفقیت شما را بسیار بیشتر کند تا با سرعت بیشتری از رقیبان خود پیشی بگیرید.

اعتبار بیشتر با افزونه سئو فیلم وردپرس

یکی از ویژگی های خوب افزونه Yoast video SEO قرار دادن ویدیوهای شما در لیست ویدیوهای گوگل است این کار به ویدیوهای سایت شما کمک می کند تا بازدید زیادی بخورد و همه کاربران حوزه شما با کسب و کار و ویدیوهای سایت شما آشنا شوند مخصوصا اگر ویدیوهای سایت شما آموزشی باشد این افزونه کمک زیادی به ورودی سایت شما در نتایج گوگل می کند.

هم چنین در بین کاربران سایت خود از اعتبار بالایی پیدا خواهید کرد و نمایش فیلم و ویدیوهای آموزشی در نتایج گوگل حرفه ای بودن و مفید بودن سایت شما را نشان می دهد که این موضوع به CTR یا نرخ کلیک سایت شما کمک زیادی می کند و باعث می شود کاربران بیشتری از مقاله ها و محصولات سایت شما دیدن کنند.

ویژگی های افزونه سئو ویدیو وردپرس Yoast Video SEO

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل