کیت وردپرس

افزونه سئوی ووکامرس Yoast WooCommerce

افزونه محصولات ووکامرس

به نام خدا سلام به همه مدیران سایت و کسب و کارهای اینترنتی همه ما می دانیم که چقدر سئو محصولات یک فروشگاه اینترنتی مهم است در واقع این بالا بودن در نتایج اول گوگل است که فروش سایت ما را 10ها برابر می کند. اگر شما هم از افزونه ووکامرس استفاده می کنید و موفقیت فروشگاه اینترنتی خودتون براتون مهم هست حتما این مقاله رو مطالعه فرمایید تا با افزونه سئو محصولات ووکامرس Yoast WooCommerce SEO Premium بیشتر آشنا شوید.

افزونه سئو محصولات ووکامرس Yoast WooCommerce SEO

امروزه در هر زمینه ای کسب و کارها و سایت های زیادی در سطح وب وجود دارد که اگر بخواهید سریع تر در زمینه و حوزه کاری خوتان موفق شوید باید از ابزارهایی که وجود دارد استفاده کنید و با سرعت به کسب و کار خود رونق ببخشید. افزونه سئو محصولات ووکامرس یه شما کمک می کند تا تمام فروشگاه اینترنتی خود را سئو کنید و به نتایج بالاتر گوگل صعود کنید در واقع افزونه Yoast WooCommerce SEO یکی از محصولات قوی تیم Yoast است این تیم محصولات بسیار قدرتمند و گسترده ای در زمینه سئو ایجاد کرده است که افزونه Yoast SEo Premium نیز یکی از محصولات این تیم به شمار می رود.

مشخص کردن کالا به عنوان یک محصول نه صرفا نوشته
با بهبود OpenGraph، محصولات شما برای به اشتراک گذاشتن در سایت های مختلف بهبود پیدا خواهد کرد.
به محض اینکه افزونه سئوی ووکامرس را نصب کنید و تنظیمات Schema & OpenGraph را انجام دهید، مشاهده خواهید کرد که پینترست محصول شما را به عنوان یک محصول به همراه اطلاعات مورد نیاز محصول همچون قیمت، موجودی، واحد پولی و … تشخیص خواهد داد! و این بسیار فوق العاده است.

زمانی که افزونه سئو ووکامرس با افزونه یواست سئو پرمیوم ادغام می شود

اگر می خواهید افزونه سئو ووکامرس Yoast WooCommerce SEO Premium را استفاده کنید باید قبل از آن افزونه Yoast seo را نصب کنید تا بتوانید  افزونه Yoast WooCommerce را در کنار افرونه اصلی استفاده کنید اگر شما افزونه اصلی را ندارید باید اول این افزونه را تهیه کنید افزونه اصلی Yoast Seo premium در سایت کیت وردپرس وجود دارد اگر می خواهید افزونه اورجینال را داشته باشید می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید ولی اگر نمی خواهید افزونه اصلی را خریداری نمایید نگران نباشید افزونه سئو محصول ووکامرس را با افزونه رایگان Yoast SEO نیز می توانید استفاده کنید تنها کاری که باید انجام دهید به قسمت افزونه ها در داشبود وردپرس خود بروید و در مخزن وردپرس افزونه Yoast seo را جستجو کنید.

افزونه سئو ووکامرس همراه Yoast seo premium

افزونه Yoast WooCommerce SEO چه کارهایی انجام می دهد؟

این افزونه به شما کمک خواهد کرد تا محصولات خود را به صورت حرفه ای در رسانه های اجتماعی و گوگل ترویج دهید و برخی از قابلیت های اساسی در بخش مدیریتی سایت خود را بهبود بخشید.

هیچ کلمه کلیدی هم معنی را از دست ندهید و محصولات خود را در چند کلمه کلیدی بالا بیاورید و فروشتان را چند برابر کنید

دیگه لازم نیست نگران چطور نمایش داده شدن محصولات خود در شبکه های اجتماعی باشید

دیگه زمانتو با گشتن و لینک دادن دستی برای هر صفحه جدا هدر نده چون زمان طلاست

گوگل اصلا صفحات 404 را دوست ندارد پس خیلی عالی است اگر شما به فکر این موضوع باشید و مشکلات 404 را در سایت خود از بین ببرید

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل