کیت وردپرس

قالب چند منظوره زفایر وردپرس

قالب زفایر

قالب زفایر یکی از زیباترین قالب های جهان به سبک متریال است که تا امروزه توانسته فروش زیادی رو چه در ایران و چه در خارج کسب کند. این قالب محبوبیت زیادی دارد و قابلیت های منحصر به فردی که دارد می تواند مدیران کسب و کار اینترنتی را تا قله های موفقیت و رشد سریع آن ها در اینترنت همراهی کند.

قالب زفایر برای چه نوع کسب و کاری استفاده می شود؟

قالب زفایر یک پوسته چند منظوره است و افراد می توانند آن را برای سایت های شرکتی ,تجاری ,فروشگاهی و… استفاده کنند. قالب زفایر از زیبایی زیادی برخوردار است و یکی از دلایل آن تلفیق طراحی چندین قالب در یک قالب است این قالب در بین کاربران بهترین قالب وب سایت شرکتی شناخته شده است و تمام امکانات یک سایت حرفه ای را پوشش می دهد.

پوسته زفایر یک قالب رسپانسیو به تمام معنا

از آنجایی که گوگل برای کاربران خودش ارزش زیادی قائل است و کاربرانی که با گوشی های هوشمند وارد گوگل می شود هر روزه بیشتر می شود موضوع رسپانسیو و موبایل فرندلی بودن سایت برای گوگل بسیار مهم شده است به طوریکه که اعلام کرده است هر سایتی اول باید نسخه موبایلی آن طراحی شود و سپس برای نسخه PC اقدام  کنند.

پوسته زفایر تمام این دغدغه هارو حل کرده است و شما بعد از نصب این قالب یک سایت کاملا رسپانیو خواهید داشت که در دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ, تبلت و گوشی های همراه به خوبی نمایش داده می شود.

قالب زفایر

پنل تنظیمات حرفه ای در عین حال ساده

یکی از مزیت های این قالب پنل حرفه ای آن است که با ظاهری ساده اما گزینه های مهم یک سایت را دارا می باشد بعضی از گزینه ها و بخش های پنل این قالب رو می تونید در زیر یک نگاهی بیندازید

تصویری از پنل قالب زفایر

طراحی اسلایدر و صفحات حرفه ای

این قالب سازگاری کامل با افزونه صفحه ساز معروف ویژوال کامپوزر را دارد که شما با استفاده از این افزونه می توانید صفحه های دلخواه خودتان را خلق کنید

قالب زفایر علاوه بر سازگاری با افزونه های صفحه ساز با افزونه پرکاربرد اسلایدر رولوشن هم سازگاری خوبی دارد و شما می توانید با کمک آن اسلایدرهای زیبا و حرفه ای را در صفحه اصلی ساییتان به نمابش در بیاورید.

با چند کلیک قالب زفایر را راه اندازی کنید

شما با استفاده از بسته نصبی آسان که آموزش آن را هم برای شما قرار خواهیم داد می توانید به راحتی و بدون کمترین دردسری قالب آماده دموی سایت را نصب کنید و پس از نصب به سفارش سازی بپردازید

قالب زفایر و سازگاری آن با ووکامرس و EDD

پوسته زفایر برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیز یک گزینه بسیار عالی است که تمام نیازهای شما را برآورده می کند زفایر با افزونه ووکامرس سازگاری کامل دارد و شما بدون هیچ نگرانی می توانید از فروشگاه ساز ووکامرس در این قالب استفاده کنید و محصولات دیجیتالی و فیزیکی خود را به فروش برسانید این قالب با افزونه فروشگاه ساز دیجیتالی EDD نیز سازگاری دارد و شما می توانید از این افزونه در قالب خودتون استفاده کنید.

با قالب زفایر به صفحه اول گوگل بتازید

این قالب علاوه بر اینکه چند منظوره است و برای کسب و کارهای مختلف قابل استفاده است از رسپانسیو بودن بالایی برخوردار است و هم چنین متناسب با آخرین فاکتورهای سئو است و شما بعد از استفاده این قالب با کمی محتوای خوب می توانید به راحتی به صفحه اول گوگل در هر کسب و کاری بتازید.

برخی از ویژگی های قالب زفایر:

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل