کیت وردپرس

آموزش ساخت منو با المنتور

آموزش ساخت منو در المنتور

در این جلسه با آموزش ساخت منو با المنتور در خدمت شما عزیزان هستیم اگر دیگر جلسات آموزش المنتور رایگان رو مشاهده نکردید حتماً ویدیوهای دیگر رو هم بررسی کنید و از مطالب جلسات این دوره استفاده کنید. ساخت منو در سایت یکی از مهم ترین کارهایی است که شما باید با آن آشنایی داشته باشید اگر از المنتور استفاده می کنید کارتون راحت تر هست چرا که با استفاده از المان Nav Menu قادر خواهید بود به راحتی فهرست یا همون منو خودتون رو ایجاد و سفارش سازی کنید.

منو طراحی شده در این آموزش
منو طراحی شده در ویدیو این جلسه

آموزش ساخت منو با المنتور در سایت

منو در سایت جزو الزامی ترین بخش هایی است که باید هر سایتی داشته باشد شما در وردپرس می تونید فهرست رو از بخش نمایش -> فهرست ها سفارش سازی کنید یا حتی منو جدیدی رو در سایت تعریف کنید اگر نمی دونید چطور برای سایتتون یک منو ایجاد کنید نگران نباشید ما در این جلسه به صورت کامل به شما عزیزان آموزش دادیم چطور منو خودتون رو اضافه و به کاربران نمایش دهید.

ایجاد منو در وردپرس

برای ایجاد منو در وردپرس کافیه وارد بخش فهرست ها در وردپرس شوید و مطابق تصویر زیر برای خودتون یک فهرست جدید ایجاد کنید و قدم های زیر رو به صورت دقیق انجام دهید.

ایجاد فهرست در وردپرس

اضافه کردن منو در المان Nav Menu المنتور

برای انتخاب منو ایجاد شده المان Nav Menu رو وارد صفحه کنید و از پنل تنظیمات المنتور منو موردنظر خودتون رو مشخص کنید این گزینه در همون بخش های اول المان یعنی در تب محتوا و در بخش Layout نمایش داده می شود.

انتخاب منو در المنتور

سفارش سازی منو در المنتور

المان nav menu گزینه های متعددی برای سفارش سازی دارد در ادامه می خواهیم بخش های مختلف این المان رو برای ساخت منو با المنتور توضیح بدیم اول از همه قصد داریم بخش Layout رو که تنظیمات آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید رو مورد بررسی قرار دهیم

تنظیمات المان nav menu

برای تنظیمات ظاهری هم می تونید مطابق ویدیو آموزش ساخت منو با المنتور سفارش سازی های خودتون رو انجام دهید شما می تونید هر قسمتی که دوست داشتید رو مطابق سلیقه خودتون تغییر دهید.

قرار دادن منو در هدر سایت

خب ما نحوه ایجاد و سفارش سازی منو در المنتور رو در آموزش ساخت منو با المنتور بررسی کردیم اما چطور می تونیم منویی که ایجاد کردیم رو در هدر سایت قرار دهیم؟ برای این کار لازم است شرط زیر وجود داشته باشد

برای اینکه بتونید منو خودتون رو در هدر سایت قرار دهید باید هدر سایت شما هم با استفاده از افزونه المنتور ساخته شده باشد در غیر اینصورت شما نمی تونید با المنتور سفارش سازی روی هدر سایت داشته باشید و احتمالاً باید با استفاده از تنظیمات قالبتون این کار رو انجام دهید.

نکته :

نتیجه آموزش ساخت منو با المنتور

همونطور که در آموزش ساخت منو در المنتور یاد گرفتید ما تونستیم با استفاده از المان nav menu یک فهرست کاربردی در المنتور ایجاد کنیم. فهرست جزء موارد الزامی در سایت است و هر سایتی باید تمام گزینه های مهم خود را در این فهرست به نمایش بگذارد. با توجه به نوع سایت منو شما می تواند متفاوت باشد ولی با ویدیو آموزش ساخت منو با المنتور می تونید هر نوع منویی رو طراحی کنید.

اگر ویدیو بالارو مشاهده نمی کنید از این ویدیو استفاده کنید
میانگین رتبه : 3.2/5 😍 تعداد رای : 4 امتیاز
خروج از نسخه موبایل