کیت وردپرس

بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس 2021 تا آینده

به نام خدا سلام به همه دوستان عزیز سایت کیت وردپرس امروز با یک مقاله مفید به عنوان بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس در خدمت همه شما دوستان هستیم و می خواهیم 2 افزونه معروف صفحه ساز یا پیج بیلدر وردپرس را به شما خوبان معرفی کنیم تا بتوانید بهترین افزونه ها را برای سایت و فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید و کسب و کار اینترنتی خود را با سرعت گسترش دهید.

چرا به صفحه ساز وردپرس نیاز داریم ؟

امروزه قالب های حرفه ای و پر امکاناتی برای وردپرس طراحی شده است که خیلی از نیازهای مارا برطرف می کند و ما نیاز به افزونه های خاصی نداریم اما به هر دلیلی تمام قالب های وردپرس موجود در بازار به صورت صد در صد کامل نیستند و ما در بخش های مختلف یک قالب محدودیت داریم و نیاز داریم که یک افزونه جانبی مانند افزونه صفحه ساز وردپرس نصب کنیم و صفحات سایت خود را سفارشی تر طراحی کنیم مثلا قالب های حرفه وودمارت و سون که در کیت وردپرس نسخه فارسی و اورجینال آن قرار داده شده است دوتا از بهترین و کامل ترین قالب های فروشگاهی وردپرس است که می توانید هر سایتی را با این دو قالب طراحی کنید ولی همین دوتا قالب مثل وودمارت خودش با افزونه صفحه ساز کار می کنند و برای ویرایش قالب و قابلیت بیشتر نیاز است که شما همراه این قالب افزونه صفحه ساز نصب کنید.

یکی از خوبی های صفحه ساز ها عدم نیاز به دانش کدنویسی است یعنی زمانی که ما میخواهید یک صفحه وب را طراحی کنید باید با طراحی سایت آشنا باشید و کمی از دانش زبان های CSS و HTML برخوردار باشید اما افزونه های صفحه ساز کار شما را راحت کرده است و شما نیاز نیست زمان خود را صرف این کارها بکنید به راحتی می توانید با درگ و دراپ کردن یعنی کشیدن و رها کرن المان ها در صفحه می توانید صفحات حرفه ای بدون نیاز به کدنویسی طراحی کنید و به کسب و کار اینترنتی خود سرعت و موفقیت ببخشید.

افزونه المنتور
افزونه المنتور

افزونه المنتور در جایگاه بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس

افزونه صفحه ساز المنتور یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است این افزونه از زمان خلقش تا به امروز واقعا کولاک کرده است این افزونه در سال 1395 شمسی عرضه شد و امروز تعداد نصب آن فقط در مخرن وردپرس از مرز 4 میلیون گذشته است از بهترین ویژگی های این افزونه به ویرایش زنده آن می توان اشاره کرد.

یعنی زمانی که شما صفحه خود را با این افزونه ویرایش می کنید تمام تغییرات را به صورت زنده و آنی بدون نیاز با بارگذاری مجدد صفحه می توانید مشاهده کنید و این یعنی سرعت در کسب و کار و خلق صفحات افزونه المنتور در دو نسخه رایگان و تجاری عرضه شده است که نسخه اصلی در سایت مرجع و نسخه رایگان آن را می توانید از مخزن وردپرس دانلود و نصب کنید.

تفاوت نسخه رایگان و پولی آن در امکانات افزونه است زمانی که شما افزونه المنتور پرو را خریداری می کنید امکانات پیشرفته و کاربردی آن برای شما فعال می شود که می توانید از امکانات آن برای طراحی صفحات جذاب تر بهره ببرید این افزونه به قدری قدرتمند است که افزونه های زیادی فقط مخصوص این افزونه طرحی شده است و قابلیت های این افزونه صفحه ساز را افزایش می دهد.

مثلا بنده خودم 20 افزونه برای المنتور نوشتم و در سایت کد کنیون قرار دادم تا همگان از آنها استفاده کنند یکی از قوی ترین و بهترین باندل های افزونه المنتور که قابلیت های زیادی به سایت شما می دهد افزونه ی Ultimate Addons for Elementor یا افزونه جت منو است این افزونه المان ها و ابزارهای کاربردی زیادی به المنتور شما اضافه می کند و دست شما برای هر گونه طراحی باز است.

افزونه فارسی سازی شده و نسخه اورجینال المنتور در کیت وردپرس برای شما عزیزان آماده شده است که می توانید این افزونه را از صفحه زیر مطالعه کرده و آن را برای سایت خود تهیه کنید.

ویژگی های افزونه صفحه ساز المنتور

افزونه ویژوال کامپوزر همراه تمام قالب های وردپرس

افزونه ویژوال کامپوزر نیز یکی از بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس به شمار می رود اگر با سایت کدکنیون و تم فارست یا Envato آشنایی داشته باشید می دانید که پرفروش ترین افزونه در این سایت بزرگ افزونه صفحه ساز Visual Composer است این افزونه را امروزه WPBakery Page Builder می نامند.

نویسندگان این محصول این افزونه را در سال 1390 شمسی یعنی May سال 2011 منتشر کردند و تا امروز 388,585 عدد خرید فقط از سایت مرجع داشته است. در واقع سابقه ویژوال کامپوزر از المنتور بیشتر است و اکثر قالب های معرف نیز با همین افزونه سازگار شده است توسعه پذیری و انعطاف پذیری ویژوال کامپوزر مانند المنتور بسیار بالا است و صدها افزونه جانبی مربوط به افزونه Visual Composer نیز نوشته شده است که از معروف ترین آنها می توان به آلتیمیت ادان – Ultimate vc Addon اشاره کرد.

افزونه WPBakery Page Builder با اکثر افزونه های معروف وردپرس سازگار است و شما هیچ تداخلی بین این افزونه های مشاهده نمی کنید. همچنین صفحات خود را در دو محیط بک اند و فرانت اند می توانید ویرایش کنید و از طراحی صفحات خود لذت ببرید.

افزونه اورجینال قدرتمند ویژوال کامپوزر را می توانید از لینک زیر بیشتر مورد مطالعه قرار دهید و آن را برای سایت خود دانلود کنید کیت وردپرس بیشتر افزونه های کاربردی وردپرس را به صورت اورجینال و فارسی سازی شده برای کاربران قرار داده است تا بتوانند سریع تر کسب و کار خودشان را به قله موفقیت برسانند افزونه ویژوال کامپوزر نیز یکی از آنهاست.

نتیجه گیری :

ما در این مقاله دوتا از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که هردو از قابلیت های زیادی برخوردار هستند و با هردو بی نهایت صفحات زیبا می توان خلق کرد اما اگر بخواهیم به صورت کلی یک نتیجه گیری کنیم تا شما خوبان بهتر بتوانید افزونه مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به این صورت است که افزونه ویژوال کامپوزر قدیمی تر است و سابقه بیشتری دارد اگر طراحی های شما همیشگی است و نا محدود بودن برای شما بسیار مهم است از افزونه ویژوال کامپوزر استفاده کنید چون ویژوال کامپوزر افزونه های جانبی زیادی دارد اما اگر سرعت و سبکی برای شما مهم است از افزونه المنتور استفاده کنید چون این افزونه سرعت زیادی نسبت به افزونه ویژوال کامپوزر دارد و آینده خوبی در انتظار آن است و پیش بینی می شود المنتور جایگاه بهتری خواهد داشت.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل