کیت وردپرس

کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس

کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس

کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس یکی از روش هایی است که در چندسال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد زیادی در مارکت های ایرانی با ترجمه قالب و افزونه های وردپرسی به درآمد بالا رسیدند

مثلاً یکی از قالب های پرفروشی که ترجمه شده و فروش بالایی داشته قالب اکسترا هست که تا الان بیش از 17,610 فروش داشته و شخصی که این قالب رو به فروش می رساند ماهانه حداقل 60 میلیون درآمد دارد.

کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس چگونه است؟

شاید براتون سوال باشه کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس چگونه است آیا همه می توانند از این طریق کسب درآمد کنند؟ پاسخ به این سوال بله است، یعنی هر شخصی می تواند وارد این حوزه شود کافیست یکسری مهارت های ساده را یاد بگیرد و سپس اقدام به خرید قالب های خارجی کند و بعد از فارسی سازی آن را در مارکت های معتبر فروش قالب قرار دهد.

پرفروش ترین قالب ها در مارکت های داخلی
پرفروش ترین قالب های ترجمه شده در مارکت های داخلی

کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس یا افزونه وردپرس؟

همانطور که می دونید سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه ها و قالب های زیادی دارد و شاید شما بین ترجمه قالب وردپرس یا افزونه های وردپرسی تردید داشته باشید. این موضوع بستگی به خودتون داره که می خواهید قالب را انتخاب کنید یا افزونه اما بگذارید در پایین ویژگی هردو رو لیست کنیم تا بهتر بتونید مقایسه کنید و تصمیم نهایی خودتون رو بگیرید.

قالب اصلی را از کجا باید تهیه کرد؟

برای کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس شما باید قبلش قالب ها را از منبع معتبر به زبان اصلی تهیه کنید و سپس سراغ فارسی سازی و ترجمه آن بروید. برای خرید قالب می تونید سایت تم فارست را انتخاب کنید که بزرگترین منبع فروش قالب های وردپرسی در دنیاست. به این نکته هم دقت داشته باشید که برای تهیه قالب یا افزونه های وردپرسی حتماً باید با حساب پی پال و… به صورت دلاری پرداخت کنید.

برای مطالعه بیشتر در مورد تم فارست مقاله تم فارست چیست را بررسی کنید.

بهترین مکان برای طراحان قالب

بنابراین شما باید قبل از آن یک حساب پی پال تهیه کنید که امروزه سایت های مختلفی این خدمات را به شما می دهند کافی است در گوگل جستجو کنید و دنبالش باشید یا به آشنایان خود در خارج از کشور درخواست دهید تا اطلاعات حساب پی پال خود را برای خرید در اختیار شما قرار دهند.

سایت تم فارست به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران به این کشور خدمات نمی دهد بنابراین برای خرید سعی کنید حتماً از VPN با ip یک کشور ثابت خرید خودتون رو انجام دهید یعنی مثلاً همیشه با ip های آلمان وارد سایت تم فارست شوید.

نکته :

چگونه قالب های وردپرسی را ترجمه کنیم؟

برای کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس شما باید به صورت کامل با فرآیند ترجمه قالب وردپرس آشنا باشید معمولاً همه قالب های خارجی که از سایت تم فارست تهیه می شود شامل یکسری استانداردهایی است که کار شما را برای ترجمه قالب راحت تر می کند.

مثلاً تمام رشته ها و عبارت هایی که در قالب به زبان انگلیسی به کار برده شده است داخل تابع ترجمه به شکل زیر است.

<th><?php esc_html_e( 'Product', 'woocommerce' ); ?></th>

الان چون رشته متنی بالا که Product هست داخل تابع ترجمه یعنی تابع esc_html_e قرار گرفته شما به راحتی می تونید آن را ترجمه کنید اما اگر به شکل زیر نوشته میشد کار شما سخت بود و نمی تونستید به راحتی ترجمش کنید.

<th>Product</th>

برای ترجمه و فارسی سازی قالب های ورپرسی می تونید از نرم افزار PoEdit استفاده کنید این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ای دارد و این امکان را به شما می دهید که بتونید رشته های هر قالب وردپرسی را در عرض چند ثانیه لیست کنید و سپس شروع به ترجمه تک تک آنها کنید.

فارسی سازی فایل قالب با poedit

آموزش ترجمه قالب های وردپرسی

برای کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس و یادگیری فارسی سازی آنها پیشنهاد می کنم از مقاله آموزش فارسی سازی قالب های وردپرسی استفاده کنید تا با روند کلی ترجمه قالب بهتر آشنا شوید.

قالب های نال شده را ترجمه نکنید!

بعضی از افراد سودجو قالب های نال شده را ترجمه می کنند و برای فروش قرار می دهند که این کار اصلاً کار درستی نیست و باعث می شود افرادی که از این قالب ها استفاده می کنند دچار مشکلات زیادی شوند. قالب های نال شده در واقع به قالب هایی می گویند که توسط افراد مختلف ویرایش شده و داخل کدهای قالب تغییراتی ایجاد شده

که این تغییرات باعث آلوده شده وبسایت افراد می شوند و معمولاً به صورت رایگان در منابع نامعتبر برای دانلود قرار داده می شود. پیشنهاد می شود هرگز از این قالب ها استفاده نکنید

نکات مهم کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس

زمانی که شما تصمیم می گیرید از ترجمه قالب های وردپرسی کسب درآمد کنید باید به یکسری نکات دقت کنید تا بعداً دچار ضرر نشوید و زمان ارزشمند شما تلف نشود.

نکات مهم کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس

راهکارهای انتخاب محصول عالی و پرفروش

برای انتخاب قالب یا محصولی که فروش بالایی برای شما داشته باشد باید به یکسری نکات قبل از خرید قالب دقت کنید چرا که انتخاب کوکورانه باعث می شود در آینده فروش بالایی نداشته باشید و اگر فروش خوبی را تجربه نکنید قطعاً دلسرد می شوید و کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس را کنار می گذارید. در ادامه چندتا از مهم ترین فاکتورهای انتخاب قالب مناسب را لیست می کنیم.

افزونه ترجمه قالب های وردپرسی

برای ترجمه قالب های ورپرسی یکسری افزونه ها به وجود آمده است که در بعضی مواقع کاربردی است مثلاً افزونه های TranslatePress و LocoTranslate دوتا از افزونه های معروف ترجمه رشته های متنی در قالب است.

البته پیشنهاد نمیشه از این افزونه ها برای ترجمه قالب های وردپرسی استفاده کنید چرا که برای کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس شما حتماً باید نحوه کار با نرم افزار PoEdit رو یاد بگیرید چون همه افراد حرفه ای با همین نرم افزار قالب ها را ترجمه می کنند.

درآمد ترجمه قالب بیشتر است یا طراحی قالب از صفر؟

ترجمه قالب های وردپرسی درست است که نسبت به طراحی قالب وردپرسی یا همان قالب بومی ساده تر است اما درآمد آن نیز کمتر است چرا که مارکت های فروش قالب 40 درصد از فروش قالب های ترجمه را به عنوان کمیسیون دریافت می کند اما اگر شما خودتون یک قالب از صفر تا صد طراحی کنید فقط 20 درصد کمیسیون از فروش قالب شما دریافت می شود.

برای یادگیری فارسی سازی و طراحی قالب وردپرس از 0 تا 100 پیشنهاد میشه حتماً از دوره آموزش طراحی قالب وردپرس دیدن کنید.

جامع ترین دوره طراحی قالب وردپرس

جمع بندی کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس

در این مقاله از سایت کیت وردپرس در مورد کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس صحبت کردیم و روش های اصولی آن را بررسی کردیم اگر مشتاق هستید این تخصص رو به همراه طراحی قالب های وردپرسی به صورت کامل یاد بگیرید و کسب درآمد از ترجمه قالب وردپرس را شروع کنید پیشنهاد می کنم حتما از آموزش طراحی قالب در سایت کیت وردپرس استفاده کنید.

میانگین رتبه : 3.7/5 😍 تعداد رای : 3 امتیاز
خروج از نسخه موبایل