کیت وردپرس

ساخت منو و مگامنو موبایل در قالب وودمارت

ساخت منو و مگامنو در موبایل با قالب وودمارت

ساخت مگامنو در قالب وودمارت یکی از دغدغه های فروشگاه های اینترنتی هستند که از قالب وودمارت استفاده می کنند و چون قالب وودمارت امکانات زیادی دارد تبدیل به یکی از بهترین و پر استفاده ترین قالب های فروشگاهی در حوزه وردپرس شده است. ما در این مقاله قصد داریم نحوه ساخت مگامنو موبایل در قالب وودمارت را آموزش بدهیم بنابراین تا آخر این مقاله از سایت کیت وردپرس همراه ما باشید.

ساخت مگامنو در موبایل با قالب وودمارت

در این بخش از آموزش ساخت مگامنو در موبایل با قالب وودمارت با دقت آموزش رو دنبال کنید تا متوجه شوید به

چه شکلی باید مگامنو خودتون رو طراحی و نمایش دهید. برای این کار شما باید 5 قدم رو بردارید که من اول این 5 قدم رو خلاصه می نویسم سپس وارد هر مرحله می شویم و با جزئیات هرکدام را توضیح می دهیم.

ساخت منو اول در حالت موبایل

همونطور که اطلاع دارید ما در قالب وودمارت برای حالت موبایل 2 تا منو می تونیم تنظیم کنیم که در تصویر زیر دوتا تب موجود برای 2 منو مختلف رو می تونید مشاهده کنید.

نمایش 2 منو در موبایل
نمایش 2 منو در موبایل

برای ساخت این منوها شما باید وارد داشبورد وردپرس شوید سپس از بخش نمایش> فهرست ها اقدام به ساخت منو دلخواه برای نمایش در حالت موبایل کنید مثلا در تصویر زیر ما یک منو برای نمایش در تب اول موبایل ایجاد کردیم و نام آن را منو اصلی تنظیم کردیم.

ساخت و تنظیم فهرست اول موبایل

ساخت منو دوم یا منو دسته بندی در موبایل

برای ساخت منو دوم و تنظیم آن در تب بعدی موبایل می تونید مجدد وارد بخش فهرست ها شوید و بعد از اینکه یک منو جدید ساختید، منو و زیر منوهای خودتون رو مانند تصویر اضافه کنید.

ایجاد منو دوم موبایل

تنظیم منو بالا برای تب دوم موبایل

برای تنظیم منویی که در بخش بالا ساختیم باید مانند تصویر زیر وارد بخش هدرساز قالب وودمارت شویم

تنظیم هدر برای سایت در وودمارت

بعد از اینکه روی گزینه ویرایش زدید وارد تصویر زیر می شوید

سفارش سازی هدر در حالت موبایل

بعد از اینکه المان منوی موبایل رو در بخش سمت راست هدر اضافه کردید نوبت به تنظیمات آن می رسد برای این کار کافیه روی المان منوی موبایل ماوس خودتون رو ببرید تا گزینه های آن نمایش داده شود سپس روی آیکون مداد کلیک کنید تا مانند تصویر زیر پنجره تنظیمات براتون نمایش داده بشه

انتخاب تب دوم

بعد از اینکه وارد تب دوم شدید به سمت پایین اسکرول کنید تا به گزینه انتخاب منو برسید و مانند تصویر زیر منویی که برای این بخش ساختید رو انتخاب کنید.

تنظیم منو دوم در حالت موبایل

نتیجه نهایی و منو آبشاری در موبایل

در نهایت می تونید در موبایل نتیجه نهایی رو مانند تصویر زیر مشاهده کنید.

نتیجه نهایی منو در موبایل قالب وودمارت

جمع بندی ساخت مگامنو موبایل در قالب وودمارت

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل نحوه ساخت مگامنو موبایل در قالب وودمارت رو توضیح دهیم تا دوستانی که از قالب وودمارت استفاده می کند بتونند به راحتی منوهای مختلفی رو برای سایتشون در حالت موبایل طراحی و تنظیم کنند اگر سوالی در مورد ساخت منو در موبایل با قالب وودمارت بود می تونید در بخش نظرات مطرح کنید.

میانگین رتبه : 3.2/5 😍 تعداد رای : 5 امتیاز
خروج از نسخه موبایل