کیت وردپرس

کسب درآمد از فروش قالب وردپرس

کسب درآمد از فروش قالب وردپرس

کسب درآمد از فروش قالب وردپرس در سال جدید تبدیل به یکی از پردرآمد ترین روش های موجود در دنیای وردپرس و طراحی سایت شده است. طوری که افراد با قرار دادن قالب طراحی شده در مارکت ها فقط در عرض 7 ماه بیشتر از 100 میلیون فروش داشته است و این فرصت بسیار خوبی است که افراد مختلف علاقه مند به حوزه وب و طراحی سایت روی این روش سرمایه گذاری کنند و از طریق آن کسب درآمد کنند.

فروش قالب وردپرس
فروش قالب وردپرس

چگونه کسب درآمد از فروش قالب وردپرس را شروع کنیم؟

بسیاری از افراد بعد از دیدن درآمد این حوزه دوست دارند در آن مشغول شوند و درآمد خوبی را کسب کنند اما در شروع نمی دانند باید چه کارهایی انجام دهند و چه تخصص هایی نیاز دارند یاد بگیرند. در این مقاله از سایت کیت وردپرس به صورت کامل مسائل کسب درآمد از فروش قالب وردپرس را توضیح خواهیم داد.

شما برای اینکه بتونید کسب درآمد از فروش قالب وردپرس را شروع کنید 2 راه دارید.

1-فروش قالب در سایت خودمان

اگر بخواهیم از روش اول برای کسب درآمد از فروش قالب وردپرس استفاده کنیم باید بعد از طراحی قالب وردپرس یک سایت راه اندازی و با استفاده از آموزش سئو آن را سئو و در نتایج برتر گوگل بیاریم. البته شما می تونید به جای یادگیری سئو آن را به افراد متخصص که از قبل در سئو حرفه ای هستند نیز بسپارید.

فروش قالب از طریق سایت خودمان شاید همه مبالغ فروش برای خودمان باشد اما مسئله اینجاست که شما بتونید بفروشید. چرا که در شروع علاوه بر اینکه باید کلی هزینه و زمان برای سئو سایت صرف کنید باید نظر کاربران را جلب کنید و بتونید اعتمادسازی کنید تا افراد از سایت شما خریداری کنند. پس در صورتی که برند شده باشید فروش شما زیاد خواهد بود.

همچنین دقت داشته باشید که فروش قالب از طریق سایت خودمان، یک پلن کسب درآمدی بلند مدت است و نباید سریع به فکر درآمد باشید. اما اگر حوصله ساختن سایت خودتان و تلاش مستمر روی آن را ندارید این روش اصلاً مناسب شما نیست.

توجه :

2-فروش قالب در مارکت های فروش قالب

روش دوم برای کسب درآمد از فروش قالب وردپرس، فروش آن در سایت های فروش قالب معتبر است که از قبل وجود دارند و سالها روی برندسازی خودشان کار کردند. با توجه به مارکتی که شما برای فروش قالب خود انتخاب می کنید، کارمزدی که از هر فروش دریافت می کنند متفاوت است. اما معمولاً بین 20 تا 40 درصد از هر فروش کارمزد می گیرند.

فروش قالب در خارج یا ایران

کسب درآمد از فروش قالب وردپرس در مارکت ها

اگر به طراحی قالب وردپرس مسلط هستید که بهتر اگر نیستید نگران نباشید در آخر این مقاله به شما گفته میشه چطور این تخصص پولساز رو یاد بگیرید. در نهایت اگر قصد داشتید قالب وردپرسی که طراحی کردید رو در مارکت های فروش قالب، به فروش برسانید با توجه به انتخاب شما می تونید در ایران و خارج از ایران فعالیت کنید.

فروش قالب در مارکت های خارجی

اولین و بزرگترین مرجع فروش قالب وردپرس در دنیا سایت تم فارست است و میشه گفت تمام سایت های فروش قالب داخلی از این سایت الگو گرفته اند و اکثر قالب های مطرح این سایت رو فارسی سازی و در ایران به فروش می رسانند.

اگر برای شما امکانش هست حتماً سعی کنید در این بازار فعالیت داشته باشید چرا که درآمدزایی از این سایت به صورت دلاری است و با توجه به اوضاع کشور اگر شما درآمد دلاری داشته باشید و به تومان خرج کنید قطعاً زندگی خوبی رو می تونید داشته باشید.

کسب درآمد از فروش قالب در خارج

با توجه به تحریم های سخت گیرانه علیه ایران، این سایت نیز ایران را فیلتر کرده است و اگر متوجه شوند شما به عنوان ایرانی داخل ایران از این سایت برای فروش محصولات استفاده می کنید اکانت شما را حتی اگر میلیاردی هم فروش داشته باشد suspend و مسدود می کنند. اما اگر به عنوان ایرانی در کشورهای خارج از ایران زندگی می کنید بدون نگرانی می تونید در این سایت فعالیت کنید.

نکته مهم :

البته روش هایی هست که شما به صورت پنهانی در این سایت فعالیت داشته باشید و همین الان افرادی را می شناسم که به همین روش چندین سال است در حال فعالیت هستند اما اصلاً پیشنهاد نمیشه چرا که همیشه باید با ترس و لرز کار کنید و منتظر روزی باشید که وقتی صبح سراغ اکانت می روید تا تعداد فروش خود را بررسی کنید یهو با بستن اکانت مواجه شوید و سالها تلاش شما در یک چشم به هم زدن نابود شود.

فروش قالب وردپرس در مارکت های داخلی

اما روشی که خیلی می تونید روی آن حساب کنید. کسب درآمد از فروش قالب وردپرس در مارکت های داخلی است. تا امروز در ایران 2 مارکت بزرگ و معتبر داریم که رهبر این بازار در ایران هستند و رقابت بسیار تنگاتنگی باهم دارند. شما می تونید به عنوان فروشنده قالب در یکی از این دو مارکت فعالیت کنید که به شرح زیر است.

ما زیاد در مورد این دو مارکت صحبت نمی کنیم و برای اطلاعات بیشتر می تونید خودتون وارد سایت موردنظر شوید و قوانین کسب درآمد از فروش قالب وردپرس را در این مارکت ها مطالعه کنید.

چند نمونه فروش بسیار موفق در مارکت های خارجی

وقتی صحبت از کسب درآمد از فروش قالب وردپرس در مارکت های خارجی می شود منظور ما همون سایت تم فارست هست که در ادامه چندتا از پرفروش ترین قالب های وردپرسی در این سایت رو مشاهده خواهید کرد.

پرفروش ترین قالب های تم فارست

چند نمونه فروش بسیار موفق در مارکت های داخلی

ما در مارکت های داخلی، قالب های پرفروش زیادی داریم که اکثراً قالب های خارجی فارسی سازی شده هستند که از سایت تم فارست خریداری شده اند در بخش پایین چند نمونه از پرفروش ترین قالب های موجود در مارکت های ایرانی رو مشاهده می کنید.

پرفروش ترین قالب ها در مارکت های داخلی
پرفروش ترین قالب ها در مارکت های داخلی

برای کسب درآمد از فروش قالب وردپرس چه تخصص هایی نیاز داریم؟

برای اینکه شما هم بتونید مثل تصاویر بالا فروش و درآمد عالی از فروش قالب داشته باشید اولین قدم یادگیری مهارت های لازم برای این کار است. اگر عشق و علاقه شما نسبت به یادگیری این کار زیاد است قطعاً کار شما بسیار ساده تر است و سریع تر می تونید وارد بازار کار شوید اما الان سوال اینجاست که برای طراحی قالب وردپرس و کسب درآمد از فروش قالب وردپرس باید چه مهارت هایی رو یاد بگیریم؟

اگر دوست دارید همه موارد بالا را به صورت جامع و پروژه محور یاد بگیرید پیشنهاد می کنم از دوره جامع آموزش طراحی قالب وردپرس در سایت کیت وردپرس استفاده کنید. ما برای تهیه این دوره ماه ها زمان گذاشتیم تا دانشجویان این دوره بتوانند با استفاده از یادگیری کامل طراحی قالب و فروش آن در مارکت های خارجی و داخلی یا گرفتن سفارش طراحی سایت کسب درآمد کنند و درآمد بالایی داشته باشند تا الان دانشجویان زیادی در این دوره شرکت کرده است و شما هم می تونید به جمع این متخصصان بپیوندید.

بعد از شرکت در دوره طراحی قالب می تونم چنین قالب هایی طراحی کنم؟

صد در صد بله، ما در دوره طراحی قالب وردپرس که جامع ترین آموزش طراحی قالب به صورت پروژه محور و کاربردی در وب فارسی است به صورت کامل به شما عزیزان آموزش دادیم چگونه قالب هایی در حد قالب های بین المللی طراحی کنید و از طریق فروش آنها در مارکت های خارجی یا داخلی کسب درآمد کنید.

بنابراین اگر قصد دارید از این تخصص کسب درآمد کنید بهترین مسیری که می تونید طی کنید شرکت در دوره جامع پیاده سازی قالب است در این دوره مسیر شما برای رسیدن به موفقیت بسیار کوتاه می شود.

جامع ترین دوره طراحی قالب وردپرس

جمع بندی کسب درآمد از فروش قالب وردپرس

ما در این مقاله موارد مختلف مربوط به کسب درآمد از فروش قالب وردپرس را بررسی کردیم و توضیح دادیم در چه مارکت هایی شما می تونید فعالیت داشته باشید و از طریق فروش قالب وردپرس کسب درآمد کنید همچنین اگر برای کسب درآمد از فروش قالب وردپرس تخصص کافی ندارید می تونید از دوره ذکر شده در بالا استفاده کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 3 امتیاز
خروج از نسخه موبایل